جاباما
۷۱۲۷۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اشکانی: کشتی‌گیران مصدوم را فراموش نمی‌کنیم

به تازگی انتقادهاي گوناگونی از سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بابت دعوت از برخی کشتی گیران به اردوی تیم ملی به گوش می‌رسد.

روزنامه قانون: به تازگی انتقادهاي گوناگونی از سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بابت دعوت از برخی کشتی گیران به اردوی تیم ملی به گوش می‌رسد. آيا كشتي‌گيراني كه به دليل مشكلات جسماني نتوانسته‌اند در مسابقه انتخابي شركت كنند، از حضور در تيم‌ملي محروم خواهند شد؟ اين سوالي است كه فدراسيون كشتي و سرمربي تيم‌ملي بايد به آن پاسخ دهند. علی اشکانی در این خصوص اظهار داشت: سوالات زیادی شده بود مبنی بر اینکه چرا به فرنگی‌کارانی که نتوانستند در مسابقات انتخابي شرکت کنند، سهمیه داده نشده است. این کشتی‌گیران به دليل اینکه پزشک به آن‌ها گفته بود تا دوره نقاهت‌شان به پایان نرسیده، نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند. گزارش پزشک نیز به شورای فنی و کادر فنی رسید و بر این اساس آن‌ها را دعوت کردیم تا بتوانند از امکانات پزشکی تیم ملی استفاده کنند. ضمن اینکه نباید این کشتی‌گیران را کنار گذاشت و فراموش‌شان کرد. او ادامه داد: این بچه‌ها در کنار سایر فرنگی‌کاران تمرین خواهند کرد و من نیز موافق حضورشان در اردوی تیم ملی بودم. چون می‌خواستیم مراحل بهبودی این کشتی‌گیران را از نزدیک ببینیم و به نظر من باید به آن‌ها فرصت دوباره داده می‌شد.

سرمربی تیم ملی کشتی‌ فرنگی، در پاسخ به این سوال که آیا این کشتی‌گیران شانسی برای حضور در بازی‌های آسیایی دارند یا خیر، تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌شود در خصوص این موضوع اظهارنظر کرد. باید دید وضعیت بدنی آن‌ها در چه سطحی قرار دارد و اينكه می‌توانند برای تیم ملی مفيد باشند یا خیر. این کشتی‌گیران تا دو ماه دیگر فرصت دارند به وضعیت آمادگی ایده‌آل برسند؛ در غیر این صورت شانسی برای حضور در جاکارتا نخواهند داشت. اشکانی در مورد انتقادهاي بهرام مشتاقی از او مبنی بر اینکه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی نداشت، گفت: به هر حال مشتاقی جزو پیشکسوتان کشتی فرنگی است و اتفاقاتی رخ داده بود که مجبور شدیم برای مسابقات قهرمانی آسیا به آن صورت تصمیم بگیریم؛ اگرنه سعی می‌کنیم با شورای فنی هماهنگ باشیم. اعتقاد دارم اگر با این شورا هماهنگ باشیم به نفع ما است.اشکانی درباره اینكه دعوت از کشتی‌گیرانی که در مسابقات انتخابی شرکت نکردند، باعث زیر سوال رفتن این مسابقات نمی‌شود، گفت: چرا باید مسابقات انتخابی زیر سوال برود؟ در جاهایی که کشتی‌گیران به دليل آسیب‌دیدگی نتوانسته‌اند در مسابقات انتخابی شرکت کنند، باید به لحاظ انگیزشی به آن‌ها رسیدگی شود. سرمربی تیم ملی کشتی‌ فرنگی در خصوص وضعیت عبدولی،گفت: دورادور وضعیت عبدولی را دنبال می‌کنیم و فکر می‌کنم وضعیت بدنی خوبی دارد و امیدوارم در مسابقات جهانی مدال خوشرنگي برای ما کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج