۷۱۲۷۶۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مینی‌ون خودران گوگل مسبب تصادف در آریزونا؟

تصادف روز جمعه به‌وقت محلی در ناحیه چندلر بین خودروی خودران کرایسلر پاسیفیکا متعلق به وایمو (گوگل مالک وایمو است) و یک دستگاه خودروی سدان هوندا رخ داد و پس‌ازآن «سث تیلور» سخنگوی پلیس اعلام کرد خودروی گوگل هنگام تصادف در حالت خودران بوده است، درحالی‌که کمپانی وایمو در اظهارنظر رسمی این موضوع را تکذیب کرده و با انتشار ویدئوی زمان تصادف مدعی شد که خودرو در حالت معمولی بوده است.{لینک}

خبرآنلاین: تصادف بین مینی‌ون خودران گوگل با یک دستگاه هوندا در آریزونا باعث انتشار اظهارنظر ضدونقیض از سوی پلیس و کمپانی وایمو شده است.

تصادف روز جمعه به‌وقت محلی در ناحیه چندلر بین خودروی خودران کرایسلر پاسیفیکا متعلق به وایمو (گوگل مالک وایمو است) و یک دستگاه خودروی سدان هوندا رخ داد و پس‌ازآن «سث تیلور» سخنگوی پلیس اعلام کرد خودروی گوگل هنگام تصادف در حالت خودران بوده است، درحالی‌که کمپانی وایمو در اظهارنظر رسمی این موضوع را تکذیب کرده و با انتشار ویدئوی زمان تصادف مدعی شد که خودرو در حالت معمولی بوده است.

این اظهارنظر ضدونقیض نشان از اختلاف عقیده میان پلیس و وایمو دارد که برای بررسی بیشتر قرار شده تا فیلم‌های سر صحنه مجدداً بازبینی شوند.

پس از تصادف مرگبار ۱۸ مارس در آریزونا که در آن خودروی ولووی اوبر به عابر ۴۹ ساله خورد، سؤالات جدی در برابر فناوری خودران مطرح و باعث شد تا بسیاری از پروژه‌های مشابه به حالت تعلیق دربیاید و حالا با این حادثه مشکلات در این بخش بیشتر می‌شود و رگلاتور بااحتیاط بیشتری به آینده نگاه خواهد کرد.

مینی‌ون خودران گوگل مسبب تصادف در آریزونا؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج