۷۱۲۸۲۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

استقلال، انتقام سپاهان را از ذوب آهن می‌گیرد؟

آبی پوشان پایتخت امیدوارند با پیروزی برابر ذوب آهن خاطره تلخ شکست برابر سپاهان در لیگ قهرمانان ۲۰۱۲ را به باد فراموشی بسپارند.

ورزش سه: شاگردان امیر قلعه نوئی و وینفرد شفر روز دوشنبه در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم خواهند رفت و این دیدار را می توان یکی از مهم ترین رویارویی های استقلال و ذوب آهن در تاریخ مصاف هایشان قلمداد کرد؛ دیداری که یک تیم را به ۸ تیم برتر آسیا می رساند و دیگری را گردونه مسابقات حذف می کند.

اما این اولین بار نیست که دو تیم ایرانی در آسیا مقابل هم قرار می گیرند. در سال ۲۰۱۰ مس کرمان و ذوب آهن اصفهان با یکدیگر جدال داشتند که در نهایت ذوبی ها صعود کردند و در سال ۲۰۱۲ نیز استقلال و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی به پُست هم خوردند.

سپاهانِ آماده با زلاتکو کرانچار با توپ پر مقابل استقلال بی رمق و خسته حاضر شد و با گل های برونو سزار و محسن بنگر در همان نیمه اول کار آبی ها را ساخت. جواهیر سوکای مهاجم آلبانیایی طلایی پوشان یکی از بهترین های سپاهان در آن مسابقه بود و شاید اگر رحمتی در دروازه استقلال قرار نداشت، آن ها شکست سنگین تری تجربه می کردند.

البته آبی ها آن فصل تیم بسیار خوبی داشتند و از جمله بازیکنانشان می توان به آندو تیموریان، خسرو حیدری، فریدون زندی، مهدی رحمتی، مجتبی جباری، ساموئل و... اشاره کرد که هریک ستاره آن دوران فوتبال ایران به حساب می آمدند اما تیم قدرتمند سپاهان اجازه هیچ کاری به استقلال نداد.

حال آبی ها فرصت این را دارند که انتقام سپاهان را از ذوب آهن بگیرند و برای اولین بار پس از ۵ سال به مرحله یک چهارم نهایی برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر تبریزی و کی روش مرده باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشالاپسفرداشب ایموقع استقلالیهاخوشحالن باشکست ذوب آهن دیگه منتظربازی برگشت نباشیم حتی مساویم بشیم خوبه چون توآزادی ازقبل باختن بازی برگشت تیام میرسه هنرشو نشون میده ولی نبودش تواصفهان خطرناکه آخه تاکتیکشون فقط سانته وضربه سراستقلال هم باتیمهای این مدلی مشکل میخره.

    • مجتبی

      کلا ورزش سه با سپاهان مشکل داره و با اسم سپاهان خبر میسازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج