جاباما
۷۱۳۰۱۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

عملیات ۴۸ ساعته برای دستگیری سارقان پایتخت

رئیس پلیس پایتخت از عملیات ۴۸ ساعته پلیس برای دستگیری سارقان در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پایتخت از عملیات ۴۸ ساعته پلیس برای دستگیری سارقان در پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح بزرگ برخورد با سارقان با اشاره به نتایج این طرح اظهار کرد: این مرحله از طرح برخورد با سارقان با پشتیبانی دو ماه کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی پایگاه‌های متعدد پلیس آگاهی به اجرا درآمد و طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۴۰ نفر که در قالب ۳۲ باند اقدام به سرقت‌های پیچیده می‌کردند دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: در این طرح سارقان، کیف‌قاپان، سارقان منزل و مغازه، سارقان گوشی تلفن همراه، سارقان مسلح و جاعلان و کلاهبرداران شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند و این در حالیست که بر اساس آخرین اطلاعات موجود ۵۸ درصد این افراد دارای سوابق متعدد کیفری بودند که مجددا در این طرح دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به تعدادی از باندهای شاخص متلاشی شده در این طرح گفت: یکی از باندهای متلاشی شده باند ۶ نفره سرقت خودرو بود که به صورت سازمان یافته در تهران و شهرستان‌ها فعالیت می‌کردند و به صورت سند نمره خودروهای سرقتی را به فروش می‌رساندند که تا این لحظه ۷۳ دستگاه از خودروهای این باند شناسایی و کشف شد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از باندهای متلاشی شده باند ۴ نفره سرقت محموله بود که در اطراف تهران با شناسایی محموله‌های ارزشمند، تحت پوشش ماموران پلیس و با بکارگیری سلاح سرد و پس از ضرب و شتم رانندگان، این محموله‌ها را به سرقت می‌بردند که تا این لحظه یک محموله شامل ۱۰۰ تخته فرش و یک محموله شامل ۷۰ دستگاه تلویزیون ال سی از این باند شناسایی و کشف شد.

رئیس پلیس تهران گفت: علاوه بر این موارد ۴ نفر که در قالب یک باند با تعقیب خریداران دلار اموالشان را به صورت مسلحانه به سرقت می‌بردند نیز دستگیر شدند و از شگردهای دیگر این سارقان آن بود که با شناسایی کالاهای قیمتی در فضای مجازی، با فروشندگان قرار صوری گذاشته و با سلاح جنگی به آنها دستبرد می‌زدند.

وی با اشاره به فعالیت یک باند جعل اسناد و مدارک دولتی نیز گفت: این باند ۳ نفره بیش از ۱۵۰۰ مدرک دولتی و اسناد تحصیلی را جعل کرده بود و در بازرسی از مخفیگاه آنها ۳۰۰ نوع مهر جعلی کشف و ضبط شد.

رحیمی همچنین از کشف یک و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق خبر داد و گفت: اغلب این محموله مربوط به لباس‌های زیر زنانه قاچاق بوده است.

رئیس پلیس پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده در این طرح به ۲۷۰۰ فقره سرقت اشاره کردند و تاکنون ۱۲۵۰ نفر مالباختگان آنها شناسایی شدند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص التهابات اخیر بازار ارز اظهار کرد: پلیس با تمام قدرت به وظیفه خود در بازار ارز عمل می‌کند.

وی افزود: در حوزه دلالی و تخلفات صرافی‌ها نیز ما با قدرت ایستاده‌ایم و مابقی اقدامات بر عهده بانک مرکزی است.

رحیمی در خصوص جریمه طرح ترافیک گفت: در صورتی که فردی بدون داشتن مجوز طرح ترافیک وارد معابر این محدوده شود، ۴۸ ساعت فرصت دارد نسبت به پرداخت عوارض قانونی در نظر گرفته شده اقدام کند و در غیر اینصورت جریمه ورود غیرمجاز اعمال می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ناظرجان اخرشومتوجه نشدم یعنی چی ؟ اگه یکی بره داخل محدوده طرح ترافیک چهل وهشت ساعت فرصت داره بره جریمه شو بده یااعمال قانون رو متوجه نشدم! چون دوربین ثبت میکنه وپلیس راهور جریمه منظورمیکنه!!!

    • بدون نام

      يه عمليات 48ساعته هم برا دستكيري اختلاسكرا اجرا كنيد

    • نسیم بهاری

      وجدانی به کجا چنین شتابان؟؟؟؟
      فردا ازاد میشن

    • بدون نام

      جای بس شرمندگی دارد اینها ممکن است آزاد شود روبروی مردم سینه را برون آورده غولدور معابانه تر راه برود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج