جاباما
۷۱۳۰۲۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تذکر نمایندگان در مورد فیلترینگ تلگرام و کولبری

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرهای کتبی خود با انتقاد از طرح دعاوی ظالمانه ازسوی آمریکا به موضوع فیلترینگ تلگرام و کوله بری پرداختند و بر ضرورت حل آنها تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا: شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرهای کتبی خود با انتقاد از طرح دعاوی ظالمانه ازسوی آمریکا به موضوع فیلترینگ تلگرام و کوله بری پرداختند و بر ضرورت حل آنها تاکید کردند.

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرهای کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

وی گفت: جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات ،محمدجواد ابطحی، سید حسین نقوی حسینی، حاجی، اکبر رنجبرزاده و ابوترابی در تذکری به رییس جمهوری، خواستار جلوگیری از طرح دعاوی ظالمانه از طرف آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در محاکم قضایی آمریکا شدند.

عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: همچنین محسن بیگلری نماینده سقز و بانه به وزیر کشوردرمورد علت تاخیر در طرح اصلاح ساماندهی بازارچه های مرز و کوله بران در هیات دولت تذکر داد.

رنجبرزاده یادآور شد: حبیب الله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون نیز در تذکری به رییس جمهوری، خواستار رسیدگی فوری خشکسالی در سیستان رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: همچنین حبیب الله نیکزادی پناه نماینده شرق استان کرمان هم به وزیر ورزش و جوانان به دلیل بی توجهی به امر ورزش و نبود امکانات ورزشی و نداشتن برنامه مشخص برای توسعه ورزشی در منطقه شرق استان کرمان تذکر داد.

عضو هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه محمد رضا بادامچی، علی مطهری و علیرضا رحیمی نمایندگان تهران در تذکری به وزیر دادگستری، خواستار علت فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگرام قبل ازتصویب در مرجع ذیصلاح قانونی شدند.

رنجبرزاده یادآور شد: عین الله شریف پور نماینده ماکو، چالدران و پلدشت در تذکری به وزیر کشور خواستار شفاف سازی در اعلام مناطق محروم در کشور شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عین الله شریف پور و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ماکو، چالداران و پلدشت به رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش به علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته و قرار گرفتن آن ها در اولویت پرداخت پاداش تذکر دادند.

وی همچنین گفت: غین الله شریفپور نماینده نماینده ماکو، چالدران و پلدشت در تذکری به به وزیر جهاد کشاورزی، خواستار توجه به به بازسازی قنوات شد.

عضو هیات رییسه مجلس افزود: عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان هم به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل اختلال در تلفن های همراه در سرتاسر کشور تذکر داد.رسول خزری نماینده پیرانشهر و سردشت در تذکری به رییس جمهوری خواستار تسریع در بازگشایی معابر مرزی و کوله بری جهت نجات بیش از ۷۵ هزار کوله بر و ۷ میلیون از کسبه و اصناف و بازاریان شهرستان های مرزی مخصوصا پیرانشهر و سردشت شد.

وی یادآور شد: خزری همچنین در تذکر دیگری به رییس جمهوری، تسریع در اصلاح مصوبه شورای اقتصاد در راستای مصوبه وزارت اقتصاد و دارایی و جهاد کشاورزی مبنی بر بازگرداندن جایزه چغندر و هزینه حمل و کرایه چغندر کاران کشور به ویژه استان آذربایجان غربی را خواستار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر آقایان نماینده و دولتیان ده درصد از وقتشان را برای حل مشکلات مردم بگذارند وضعیت خیلی تغییر خواهد کرد . ولی متاسفانه آقایان فقط به فکر دلالی و درآمد خود هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج