۷۱۳۲۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

سامسونگ Galaxy Round؛ نخستین گوشی خمیده دنیا

این عضو جدید تفاوت اساسی با دیگر اعضای خانواده خود دارد. آن چیست؟ خوب، ابتدا به ما بگویید از اینکه گوشی ها همیشه تخت و صاف هستند خسته شده اید؟ خبر خوش این است که سامسونگ این کار را برای شما انجام داده است.

سامسونگ Galaxy Round؛ نخستین گوشی خمیده دنیا





برترین ها: سامسونگ در دنیای گوشی های هوشمند در حال تاختن است و رقبای اندکی در این مسیر دارد. این کمپانی کره ای با خانواده گلکسی های خود غوغایی در دنیای اسمارت‌فون‌ها ایجاد کرده است و یک لحظه هم آرام و قرار ندارد. پیوسته گوشی های جدید با قابلیت های مختلف برای اقشار مختلف جامعه تولید و عرضه می کند. از جمله جدیدترین گوشی های هوشمند خانواده گلکسی، باید به Round اشاره کرد.

این عضو جدید تفاوت اساسی با دیگر اعضای خانواده خود دارد. آن چیست؟ خوب، ابتدا به ما بگویید از اینکه گوشی ها همیشه تخت و صاف هستند خسته شده اید و دوست دارید یک گوشی با طراحی متفاوت در دست داشته باشید؟ خبر خوش این است که سامسونگ این کار را برای شما انجام داده است.

سامسونگ Galaxy Round؛ نخستین گوشی خمیده دنیا

گوشی Round همان طور که می توان از نامش حدس زد خیلی صاف و تخت نیست. Round نخستین گوشی هوشمند دنیا با صفحه نمایش خمیده است. این گوشی از فناوری صفحه نمایش انعطاف پذیر سامسونگ بهره گرفته است. البته این خمیدگی فقط به نمایشگر محدود می شود و خود گوشی انعطاف پذیر نیست. این صفحه نمایش ۵.۷ اینچ با فناوری سوپر امولد است و خمیدگی آن باعث می شود تا بهتر در دست بنشیند.

سامسونگ Galaxy Round؛ نخستین گوشی خمیده دنیا

وقتی این گوشی را در دست می گیرید گویا آن را از دو طرف کمی فشار داده اید و در دست خم شده است. این خمیدگی فقط ظاهری نیست و کاربرد مفید دیگری نیز دارد. با Roll Effect کاربر می تواند گوشی را روی میز لوله یا کج کنید تا تماس های از دست رفته، شارژ باتری و ... برایش نمایش داده شوند. بعلاوه، سامسونگ یک قابلیت داخلی استفاده از یک دست دارد و به واسطه آن همه تنظیمات گوشی را در حاشیه های نمایشگر قرار می دهد تا با یک دست قابل استفاده باشند.

سامسونگ Galaxy Round؛ نخستین گوشی خمیده دنیا

اما پیش از اینکه از در دست گرفتن گوشی خمیده در دستان خود ذوق زده شوید، باید بدانید گوشی هوشمند Round در حال حاضر فقط در کشور کره و با قیمت حدودی ۱۰۱۳ دلار آمریکا عرضه می شود. تا آخر ماه جاری میلادی، این گوشی به رنگ قهوه ای بسیار شیک عرضه خواهد شد. این گوشی تولید محدود دارد و می تواند رقیب سرسختی برای کمپانی ال‌جی باشد. زیرا ال‌جی اعلام کرده بود می خواهد نمایشگر و باتری انعطاف پذیر برای گوشی های هوشمند عرضه کند.

سامسونگ Galaxy Round؛ نخستین گوشی خمیده دنیا

از دیگر مشخصات Galaxy Round باید به دوربین ۱۳ مگاپیکسل با فلاش و فوکوس خودکار در عقب و دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو، قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰p اچ‌دی، پردازنده چهار هسته ای MSM ۸۹۷۴ با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی ۳ گیگابایت رم دارد و با کمک کارت حافظه میکرو اس‌دی می توان حافظه داخلی آن را به ۶۴ گیگابایت افزایش داد. باتری دستگاه نیز از نوع ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوشنگ محمدی سرشت

      قیمتش را هم اعلام نمایید

    • علي

      اين گوشي 3 گيگابايت رم داره! نه 3 مگابايت... لطفا اصلاح کنيد

    • محمد

      خیلی مزخرفه

    • حسین

      زیبا بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج