۷۱۳۲۳۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طرح پلیس برای مراقبت از دانش آموزان

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حادثه پارک طالقانی و اینکه فیلمبرداری با برنامه‌ریزی قبلی و هدف خاص صورت گرفته بود توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی در اولین همایش فرهنگیاران پلیس که با مشارکت معلمان پرورشی مدارس تهران برگزار شد، با تجلیل از جایگاه معلمان، آنها را اسطوره‌های مسئولیت‌پذیری و ایثار عنوان کرد که عنصر اصلی در تربیت نسل آینده هستند و با تکریم تلاشهای آنها، اظهار کرد: ما باید به دانش‌آموزان و نوجوانان خود نحوه تفکر درست را آموزش دهیم و این در حالی است که در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا نوجوانانشان را با فرهنگی خاص که القاکننده راهبری آنها در آینده است تربیت می‌کنند و به آنها یاد می‌دهند که باید دنیا را رهبری کرده و سیستم آموزشی آنها نیز بر همین باور چیده شده است.

وی با بیان اینکه "کشورهای غربی و آمریکا می‌خواهند کنترل ما را به‌دست گیرند"، گفت: بیشترین هجمه‌ای که دشمنان به ما وارد می‌کنند تنها به‌خاطر ایده و تفکری است که ما داریم و معتقدیم همه ملت‌ها باید آزاد باشند و کسی نباید برای دیگری تعیین و تکلیف کند.

وی اضافه کرد: این دشمنی تا اندازه‌ای است که بارها خودشان اعلام کردند که میلیاردها دلار برای تحقق اهداف شوم خود هزینه می‌کنند ولی دست آخر ایران مانع دستیابی به اهداف آنها در منطقه می‌شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که این تیم از بهترین تیم‌های پلیس پایتخت بوده‌اند، تصریح کرد: آن افراد می‌دانستند که این مأموران کی و چه وقت در پارک طالقانی مستقر می‌شوند؛ آنها می‌خواستند فیلم درست کرده و به دختر معلوم‌الحالی داده تا او پخش کند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای آرمان‌هایش تقدیم انقلاب کرده، گفت: ما به هیچ وجه عقب‌نشینی نکرده و کوتاه نمی‌آییم چرا که افتخار پلیس این است که با سارقان و قاچاقچیان قدرتمندانه برخورد می‌کند.

سردار رحیمی اظهار داشت: امروز بیش از ۵۷۳۰ نفر به عنوان پلیس افتخاری فعالیت می‌کنند که بسیج نیروی انتظامی نام دارند؛ ۸۳۲ نفر نیز از خواهران و برادران معلم به عنوان فرهنگ‌یار ترافیک و بالغ بر یک میلیون دانش‌آموز نیز به عنوان همیار پلیس فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حضور پلیس در اطراف مدارس، خاطرنشان کرد: در مقابل واطراف تمام مدارس و دبیرستان‌ها بالاخص مدارس دخترانه پلیس کنترل و حفاظت از حریم دانش‌آموزان را بر عهده دارد به خصوص در صبح و زمان تعطیلی مدارس.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه. ولی باید مواظب باشد که حین مراقبت از دانش آموزان انگشت ماموران نشکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج