جاباما
۷۱۳۲۷۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

انهدام ۳۰۰ تیم تروریستی در ۴ سال

وزارت اطلاعات طی چهار سال گذشته بیش از ۳۰۰ تیم و نفراتی را که قصد داشتند با اقدامات تروریستی از جمله انفجار بمب یا کمربند انتحاری، امنیت مردم را سلب کنند، ناکام گذاشته و به آنان ضربه زده است.

خبرگزاری ایرنا: وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه که وظیفه تامین امنیت و آرامش کشور را دارد خود را متعهد به تامین آرامش فعالان اقتصادی می داند.

حجت الاسلام سید محمود علوی یکشنبه شب در جمع مردم شهر درگز افزود: بنده به عنوان یک خدمتگذار دست کسی را که یک شغل برای جوانان ایجاد کرده یا کارآفرینی کند متواضعانه می بوسم چرا که امروز نسل جوان نیازمند شغل و کار است.

وی اظهار کرد: باید برای فعالان اقتصادی حرمت ایجاد کنیم زیرا اگر مورد تعرض قرار گیرند در کشورهای دیگر سرمایه گذاری می کنند.

وی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب سفارش به تولید ایرانی می کنند یعنی باید کسانی که قصد سرمایه گذاری در کشور را دارند و به تولید مشغولند بدانند که سرمایه آنان محفوظ خواهد بود و این سرمایه گذاری در نظام اسلامی محترم است.

وزیر اطلاعات،علما، هنرمندان و نیروهای مسلح را سرداران عرصه علم و هنر و امور نظامی کشور توصیف کرد و افزود: تولید کنندگان در عرصه تولید کالا نیز سرداران عرصه تولید هستند، همه سرداران ما باید در عرصه های فعالیت خود محترم باشند تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

وی اظهار کرد: انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، یک راهبرد است که باید سیاست کاری همه ما باشد.

وی گفت: وقتی مردم کالای ایرانی بخرند و کالاهای غیر ایرانی را که بسیاری از آنها از راه های غیر مجاز وارد می شود خریداری نکنند، قاچاق کننده این کالاها مجبور به رها کردن کار قاچاق شده و به سرمایه گذاری و تولید روی می آورند.

اتحاد جز ضرر چیزی برای بیگانگان ندارد

وزیر اطلاعات افزود: اتحاد داخلی چیزی جز ضرر برای بیگانان در پی ندارد، خداوند ما را از اختلاف با هم منع کرده و می فرماید با هم نزاع نکنید، درگیری شما با یگدیگر موجب زمین گیر شدن و از بین رفتن ابهت و عظمتتان می شود.

وی اظهار کرد: برادری و همدلی و با هم بودن مردم با مسئولین و در خدمت مردم بودن مسئولین، ثمرات شیرین و دلنشینی دارد که کارها را در کشور پیش می برد و امروز با هدایت و رهبری رهبر معظم انقلاب و همراهی و حمایت مردم و اراده دولت خدمتگزار تدبیر و امید شاهدیم که دشمن هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

وی گفت: در حالی که در اطراف ایران از جمله کشورهای عراق، سوریه، عربستان، افغانستان و پاکستان همه با ناامنی دست و پنجه نرم می کنند و دشمنان قهار علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه نموده و مزدورانی را بکار می گیرند و امکانات انفجاری برای ایجاد ناامنی در ایران در اختیارشان می گذارند، به لطف پروردگار امنیت در ایران برقرار است و دشمنان موفق نشده اند.

انهدام 300 تیم تروریستی طی چهار سال

حجت الاسلام علوی افزود: وزارت اطلاعات طی چهار سال گذشته بیش از ۳۰۰ تیم و نفراتی را که قصد داشتند با اقدامات تروریستی از جمله انفجار بمب یا کمربند انتحاری، امنیت مردم را سلب کنند، ناکام گذاشته و به آنان ضربه زده است.

وی اظهار کرد: دستگاه هایی که در امنیت کشور تاثیر گذار هستند از جمله مدیریت سیاسی کشور، وزارت کشور، دستگاه های نظامی و امنیتی، سپاه، ارتش، بسیج، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی و شورای عالی امنیت ملی، همه دست به دست هم داده و در ایجاد این امنیت نقش داشتند و نگذاشتند مردم رنگ ناامنی را ببینند.

وی با تجلیل از ۳۶۰ شهید شهرستان درگز بویژه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: این مردم همواره برای استقلال و عظمت و سربلندی این آب و خاک همت نموده و سرزمین اسلامی را از لوث وجود دشمن پاک کرده اند.

وزیر اطلاعات همچنین از پیگیری مشکلات این شهرستان در زمینه راه، گازرسانی و دیگر اقدامات خدماتی و انعکاس آنها به مسئولان مربوطه خبر داد.

سفر امروز وزیر اطلاعات به شهرستان درگز در چارچوب سفر ۲ روزه رئیس جمهوری و هیات همراه به استان خراسان رضوی انجام شده است.

در این سفر ۴۳۶ طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی با ۳۰ هزار میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیون یورو اعتبار در این استان به بهره برداری می رسد.

شهرستان ۷۵ هزار نفری درگز در ۲۵۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پس فیلمش کو

    • هادی

      خدا قوت به سربازان امامزمان

    • بدون نام

      بنام خدا
      نامی بلند است درنزد خدا پرآوازه باشد
      سربازان گمنام امام زمان عج یاورتان خداوندونامتان جاودان درعرش اللهی وخدمتتان به خلق الله مستدام باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج