جاباما
۷۱۳۳۰۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

کنایه سردار رضایی به اعراب منطقه

فرمانده مرزبانی کشور گفت: برخی کشورهای غربی به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه و فروش سلاح هایشان هستند و ما به دنبال تقویت تعاملات مرزی با کشورهای دوست و همسایه هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور با سرتیپ حمد راشد البلوشی معاون عملیات و برنامه ریزی ستاد کل نیروهای مسلح عمان دیدار و گفت و گو کرد.

سردار رضایی در این دیدار اظهار کرد: امنیت و آرامش کشورهای همسایه برای ما حائز اهمیت است و امیدواریم شاهد آرامش پایدار در سطح جهان باشیم.

وی با اشاره به امنیت مطلوب در کشور جمهوری اسلامی ایران، افزود: به لطف خداوند و تدابیر هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری، امنیت مثال زدنی در کشور ما حاکم است؛ علیرغم توطئه افکنی دشمنان برای ضربه به نظام و انقلاب، علاوه بر خنثی شدن توطئه های آنان، این امنیت در حال ارتقاء روزافزون است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به فتنه گری آمریکا و برخی سران استبداد در منطقه، بیان کرد: شاهدیم برخی کشورهای غربی در منطقه ما توطئه افکنی و فتنه پراکنی می کنند و با این ترفند بازار "سلاح فروشی شان " را رونق می دهند به گونه ای که برخی از این کشورها با پول و درآمد نفتی، جنگ افزار می خرند و انبار سلاح درست می کنند؛ هر چند که می دانیم کشور عمان با این موارد مخالف است و مواضع این کشور قابل تقدیر است.

سردار رضایی بیان کرد: خیلی بد است برخی سران کشورهای عربی پول و دلارهای خود را خرج خرید سلاح و خوش خدمتی به کشورهای غربی می کنند و علیرغم این خوش خدمتی ها همچنان مورد توهین و تحقیر قرار می گیرند.

وی ادامه داد: برای ما بسیار سخت و سنگین است که یک کشور مسلمان مورد توهین و تحقیر قرار بگیرد.

فرمانده مرزبانی کشور در ادامه با اشاره به اهمیت تلاش برای ارتقاء امنیت مرزی در منطقه، تأکید کرد : به دنبال تقویت تعاملات دو جانبه و همه جانبه با کشورهای دوست و همسایه هستیم.

وی با اشاره به دیدار اخیر با نخست وزیر قطر، عنوان کرد: در این دیدار درباره برگزاری نشست سه جانبه ایران، قطر و عمان موضوعاتی مطرح شد.

فرمانده مرزبانی کشور با اعلام اینکه آماده هستیم میزبان نشست سه جانبه ایران، عمان ، قطر باشیم، تأکید کرد: نشست های سه جانبه و چند جانبه باعث ارتقاء امنیت مرزی و تبادل اطلاعات می شود.

سردار رضایی با بیان اینکه مرزبانی جایگاه مهم و جهانی دارد، عنوان کرد: امید است تعاملات مرزی ایران و عمان تقویت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      سردار این موردتوهین قرار گرفتن افراد در داخل کشور هم برای شما سخت نیست چه برسه یک کشور خارجی !!!سردار کشورها آزاد هستند بر اساس تصمیمات خود عمل کنند حالا این تصمیم می تونه خرید اسلحه باشه یا مورد دیگر!!!سردار جنگ و جنگ کردن در تفکر نظامیان جای دارد ایران در جنگ 8ساله علاوه بر آسیب به زیر ساخت ها هزاران هزار شهید داد و 8سال به اندازه 80سال ایران رادر عقب ماندگی یاری کرد

    • بدون نام

      کنایه ش کجا بود ؟؟.واقعیت گفت!

    • بدون نام

      کنایه ش کجا بود ؟؟.واقعیت گفت!

    • ایمان

      تاکی می خواهید برای اعراب شاخ و شانه بکشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج