جاباما
۷۱۴۵۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نسخه‌ی بتای عمومی اندروید P عرضه شد

اگر می‌خواهید به جدیدترین نسخه‌ی اندروید نگاهی بیندازید، حالا می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. با ثبت‌نام در برنامه بتای اندروید می‌توانید نسخه‌ی بتای عمومی اندروید P را دریافت کنید.

وبسایت دیجی‌کالامگ - یوسف اسفندیاری: اگر می‌خواهید به جدیدترین نسخه‌ی اندروید نگاهی بیندازید، حالا می‌توانید چنین کاری را انجام دهید. با ثبت‌نام در برنامه بتای اندروید می‌توانید نسخه‌ی بتای عمومی اندروید P را دریافت کنید.

نسخه‌ی بتای عمومی اندروید P عرضه شد

نکته‌ی قابل توجه این نسخه این است که دیگر لازم نیست برای استفاده از آن، مالک گوشی‌های ساخت گوگل باشید، بلکه این‌بار گوشی‌های مختلفی از این نسخه‌ی اندروید پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها عبارتند از: اسنشال فون، اوپو R15 پرو، نوکیا ۷ پلاس، سونی اکسپریا XZ2، شیائومی Mi Mix 2S، ویوو X21، گوشی هنوز عرضه نشده‌ی وان‌پلاس ۶ و البته پیکسل و پیکسل ۲.

از آنجایی که می‌توان به‌راحتی از طریق گوشی این نسخه را دانلود و نصب کرد، چنین کاری فرصت خوبی برای خوره‌های تکنولوژی است که از تمام ویژگی‌های جدید این نسخه سر در بیاورند. البته باید این هشدار را بدهیم که با نصب این نسخه، به این راحتی‌ها امکان بازگشت ندارید. زیرا اگر بعد از نصب این نسخه پشیمان بشوید، برای نصب اندروید اوریو، باید محتویات گوشی خود را به‌طور کامل پاک کنید. این را هم در نظر داشته باشید که چنین نسخه‌هایی معمولا سرشار از باگ‌های مختلف هستند و به همین خاطر بهتر است آن را بر روی گوشی روزمره‌ی خود نصب نکنید.

اندروید P از ویژگی‌های جذاب متعددی بهره می‌برد. به‌عنوان مثال می‌توانید محدودیت زمانی برای اپلیکیشن‌ها مشخص کنید، در هنگام شب محیط گوشی را سیاه و سفید کنید، به راحتی تمام نوتفیکیشن‌ها را مخفی کنید و از همه مهم‌تر، این اندروید از ژست‌های حرکتی جذابی بهره می‌برد که موجب افزایش جذابیت این نسخه از اندروید شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج