۷۱۴۵۵۱
۱۶ نظر
۵۰۳۳
۱۶ نظر
۵۰۳۳
پ

نکات آرایشی کاربردی برای خانم‌های شاغل

اگر شاغل هستید حتما از این توصیه های آرایشی و زیبایی استفاده کنید و در محیط کار نیز ظاهر و چهره ای زیبا و طبیعی داشته باشید!

وبسایت زیبامون : اگر شاغل هستید حتما از این توصیه های آرایشی و زیبایی استفاده کنید و در محیط کار نیز ظاهر و چهره ای زیبا و طبیعی داشته باشید!

خانم های شاغل معمولا در ابتدای صبح وقت کمی برای حاضر شدن و حتی آرایش کردن دارند به همین دلیل استفاده از ترفندها و نکات آرایشی کاربردی می تواند در بهتر و زیباتر شدن ظاهر و چهره آن ها بسیار موثر باشد. با استفاده از این نکات آرایشی و زیبایی می توانید در کمترین زمان ممکن آرایشی زیبا داشته باشید و برای رفتن به سرکار آماده شوید! با ما در این قسمت همراه باشید و با چند ترفند و نکته آرایشی مخصوص خانم های شاغل بیشتر آشنا شوید.

قسمت های تیره زیر چشم را به درستی سفید و روشن کنید

اگر زیر چشمها یتان تیره است ابتدا این قسمت از پوست خود را روشن کنید تا بعد از استفاده از کرم پودر شکل و ظاهری یکدست و زیبا برایتان ایجاد شود. برای این کار ابتدا یک مثلث زیر چشم بکشید و آن را تا نزدیکی گونه ادامه دهید. سپس این ناحیه را با کانسیلر پوشش دهید. به همین سادگی قسمت های تیره در زیر چشم محو خواهند شد و بعد از کرم پودر زدن، پوستی یکدست خواهید داشت.

نکات آرایشی کاربردی برای خانم‌های شاغل

فونداسیون یا کرم پودر خود را بادقت روی پوست بزنید

بسیاری از خانم ها به دلیل زمان بر بودن استفاده از کرم پودر، معمولا از این بخش مهم آرایشی چشم پوشی می کنند. خوب است بدانید که اگر فونداسیون یا کرم پودر خود را به خوبی و با دقت روی پوست بزنید در تمام طول روز ظاهری زیبا و طبیعی خواهید داشت. این بار از این ترفند آرایشی ساده برای کرم پودر زدن استفاده کنید؛ کرم پودر را روی مرکز صورت بزنید و سپس آن را به سمت گوش ترکیب و محو کنید. با این روش شکل و ظاهری پرجلوه و بدون عیب و نقص خواهید داشت!

نکات آرایشی کاربردی برای خانم‌های شاغل

از اسفنج های آرایشی استفاده کنید

این ترفند آرایشی به شما کمک خواهد کرد تا آرایش ماندگارتری داشته باشید. این بار به جای استفاده از انگشت یا براش، از اسفنچ های آرایشی برای کرم پودر زدن استفاده کنید. بهترین نوع اسفنج برای کرم پودر زدن مدل های مخروطی یا تخم مرغی شکل هستند که می توانید با استفاده از آن ها تمام قسمت های صورت را با دقت پوشش دهید. البته بهتر است قبل از استفاده، اسفنج آرایشی را کمی با آب مرطوب کنید و سپس از آن برای ترکیب کردن کرم پودر روی پوست استفاده نمایید.

نکات آرایشی کاربردی برای خانم‌های شاغل

رژلب خود را ذوب کنید!

اگر رژلبتان شکسته شده و یا اینکه مقدار آن برای استفاده عادی کم شده است، به هیچ عنوان از رژلب زدن منصرف نشوید! شما می توانید با استفاده از این ترفند آرایشی همچنان از رژلب مورد علاقه خود استفاده کنید. رژلب شکسته شده را درون قاشق فلزی بریزید و قاشق را روی شمع نگه دارید تا رژلب ذوب شود. سپس این رژلب را درون یک ظرف کوچک و در دار بریزید و با استفاده از براش مخصوص رژلب بزنید! با این ترفند می توانید به طور کامل از رژلب خود استفاده کنید.

نکات آرایشی کاربردی برای خانم‌های شاغل

ضخیم و پرپشت کردن مژه ها با پودر بچه

اگر مژه هایتان نازک و کم پشت هستند می توانید با استفاده از این ترفند آرایشی ضخامت مژه هایتان را بیشتر کنید و زیبایی چشم هایتان را بهتر و بیشتر نشان دهید. این بار قبل از ریمل زدن مقداری پودر بچه را به مژه های خود بزنید و سپس از ریمل استفاده کنید. خواهید دید که به سادگی مژه هایتان ضخیم تر شده است!

نکات آرایشی کاربردی برای خانم‌های شاغل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      چه مزخرفاتی، سرصب کیه که بره رژ لبو ذوب کنه بعد اون موقع هرکی ببینه میگه این خل شده...ئودر بچه ام بزنیم به مژه ها تا ظهر از سوزش چشم سوژه ملت شیم...هرچی دیدین که نباید بذارین

    • بدون نام

      راستش من که حوصله ندارم 7صبح این کارا رو بکنم

    • بدون نام

      اینهمه آرایش برای سرکار ؟؟؟؟؟؟ مگه وقت میشه سر صبحی !!!!!!!! من ضد آفتابمو هم سرکار میزنم تند تند با عجله ه ه .

    • زهرا

      برای امنیت درمحیط کار و حفظ حریم خانواده خیلی خیلی بهتراست خانم ها بدون آرایش به محل کاربروند و آرایش را برای منزل بگذارند

    • سعید

      خخخ.بعضی از خانمهای شاغل ایرانی جوری میرن سرکار که انگار دارن میرن عروسی.وقتی صبا میرم سرکار تو خیابون واقعا حالم از ریخت و قیافه یه عده به هم میخوره اینقدر کرم زدن و لباشونو درشت کردن که تهوع به ادم دست میده.الان یه جوری شده که من واقعا نمیتونم تشخیص بدم که این خانم واسه چه کاری اومده بیرون.میخواد بره سر کار یا....

    • بدون نام

      فقط خانوماي شاغل مي تونن از اين ترفندا استفاده كنن؟:))))

      در ضمن پودر بچه ممكنه سرطان زا باشه اينقدر به مردم توصيه نكنين كه ازش استفاده كنن

    • بدون نام

      اين خانم شاغل ميخوان تشريف ببرن عروسي يا سركار؟

    • زیبا

      جالب بود

    • ویدی

      کی امتحان کرده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من صبح ها ی ربع زودتر از خواب پا میشم و با ی کم کانسیلر زیر چشم و زدن ضد آفتاب و ی رژ لب ملایم روزم رو شروع میکنم و تا عصر که از سر کار برمیگردم قیافه م شکل آدمهاست نه مثه دیو از خونه برم بیرون مثه هیولای خسنه برگردم خونه

    • بدون نام

      به نظرتون این همه آرایش برای یه کارمند زیادی نيست؟

    • نیوشا

      مودر بچه چیه؟؟

    • مارال

      اقا سعید شما خانمای تو خیابون رو سرتاپا دید نزن که حالت از دیدن قیافشون بهم نخوره!والله

    • بدون نام

      اقا سعید تو بهش،دس نده ب تهوع

    • شیما

      مودر بچه :)))))

    • میترا

      آخه کلا کرم چند ساعت بمونه رو پوست باعث ميشه پوستمون خراب بشه آخه کرم نزنيم هم نميشه پس چکار کنیم پوستمون شاداب بمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج