۷۱۵۵۲۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

بازی مقابل ۹۰ هزار پرسپولیسی سخت است

مربی تیم الجزیره معتقد است تیمش با تمرکز کامل و برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قرار می‌گیرد‌.

ورزش سه: دو تیم پرسپولیس تهران و الجزیره امارات، روز دوشنبه هفته جاری دیدار برگشت خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند و تکلیف تیم راه یافته به مرحله بعد مسابقات مشخص می‌شود. شاگردان برانکو در بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف اماراتی شکست خورده و موظف به کسب برد در بازی پیش‌رو هستند.

حال حسین سهیل، مربی تیم الجزیره در گفت و گو با یکی از رسانه‌های محلی از غیبت خلفان مبارک برای مسابقه با پرسپولیس پرده برداشته و اعلام کرده است: در بازی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، خلفان مبارک را در اختیار نداریم اما جایگزین آن در این بازی توسط تن‌کاته مشخص شده است. هم‌چنین محمد جمال، دیگر بازیکن مصدوم ما که بازی رفت را از دست داده بود، با کسب بهبودی کامل به بازی برگشت برابر پرسپولیس می‌رسد.

وی ادامه داد: ما تمرینات خود را دو روز بعد از بازی پیگیری کردیم و آماده‌ایم با تلاش زیاد آخرین بازی فصل را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. الجزیره امروز و فردا تمرین کرده و فردا شب با پرواز اختصاصی به تهران سفر می‌کند. تیم کادر فنی ما در این هفته بر روی انجام کارهای تاکتیکی تمرین کرده و سعی در افزایش تمرکز بازیکنان برای عدم وقوع خطاهای بی مورد داشته است. الجزیره با تیم کامل در این مسابقه شرکت می‌کند و سرمربی ما این شانس را دارد تا بهترین بازیکنان را برای بازی سخت مقابل ۹۰ هزار تماشاگر انتخاب کند.

‌مربی الجزیره در پایان از بازیکنانش خواست تا روحیه مبارزه طلبی خود را در بازی برگشت هم حفظ کنند و در ادامه تصریح کرد: ما بعد از کسب برتری قاطع در دور رفت، شاهد افزایش روحیه بین بازیکنان بودیم که این خود نشانه خوبی است. تیم ما به دنبال نتیجه‌ای خواهد بود که آن‌‌ها را به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برساند و من از همه بازیکنان و عوامل تیم می‌خواهم که تمرکز خود را حفظ کرده و خطاهای خود در بخش دفاعی را به حداقل برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      واقعا که یک سایت لنگی هستی

      داداچ بزار اونا بیان ورزشگاه ورزشگاه و پربکنن
      بعد تیتر90 هزار بزن
      تازه به قول خودتون آزادی 78 هزارنفریه نه 90 هزار

    • بدون نام

      پرسپولیس باید از ابتدای بازی سرعته وخطرناک ظاهر شود

    • محمد اس اس

      لنگیا تو عمرشون ۹۰هزار تماشاگر نداشتن ههههه جوک میگی واسه خودت حالا شاید با دادن ساندیس یا مجانی کردن بلیط بیان یه ربع ورزشگاهو پر کنن خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بمیر کیسه کش شیش تایی

    • پریسا

      اقای محمد اس اس شما فکر کنم تا حالا خواب بودی که بازی های پرسپولیس رو ندیدی پرسپولیس بازی های مهم که داره بیشر از هفتاد هزارتا میاد میگی نه دوشنبه ببین اقا.......

    • ارتش سرخ

      ممنون از تیترخوبتون! حرف حق تلخ مگه بچه ها؟ اس اس ناراحتی عجیجم ! تگرگ م بباره بازم زیر قرمز هست کیسه !!! خخخ! سجاد چرا شاکیه ؟ خب اون اقاهه گفته!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج