۷۱۵۵۴۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

اعزام زائران عتبات در ماه رمضان از ۲۱ اردیبهشت

مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق با اشاره به فرایند اعزام زائران عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان، گفت: نخستین کاروان روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از یزد اعزام می شود.

خبرگزاری تسنیم: سید مرتضی حسینی با اشاره به اعزام زائران ایرانی به عتبات در ماه رمضان، تأکید کرد: بر خلاف سال‌های گذشته که از اول تا پانزدهم ماه رمضان، اعزام زائران به عتبات عالیات متوقف می‌شد، امسال توقفی در اعزام ها نخواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نخستین کاروان‌های اعزامی در ماه مبارک رمضان از استان یزد هستند و روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه اعزام خواهند شد، گفت: برای اعزام زائران ایرانی در ماه مبارک رمضان سه پکیج (بسته) شش شب، هفت شب و چهارده شب در نظر گرفته شده است.

مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق با بیان اینکه در بسته ۱۴ روزه، زائران ۱۰ روز در کربلای معلا اسکان خواهند یافت و چهار روز باقیمانده را به زیارت نجف اشرف و کاظمین مشرف می‌شوند، گفت: نام نویسی برای اعزام در ماه مبارک رمضان، با قیمت ارزان تر نسبت به کاروان‌های عادی انجام می‌شود.

حسینی در ادامه اعزام زائران ایرانی در ماه مبارک رمضان را به دو دوره اعزام از اواخر ماه شعبان تا نیمه رمضان و از نیمه ماه رمضان تا پایان این ماه دسته بندی کرد و یادآور شد: تمامی اعزام‌های ماه رمضان چه به صورت پروازی انجام شود و چه به صورت زمینی، از راه زمینی به کشور باز خواهند گشت.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه کاروان‌های زیارتی در بسته‌های شش شب و هفت شب از ۲۴ ماه شعبان اعزام می‌شوند و کاروان زیارتی در بسته ۱۴ شب نیز از ۲۷ این ماه اعزام خواهند شد، آخرین کاروان زیارتی در دوره نیمه اول ماه رمضان، دوازدهم این ماه به وطن باز می‌گردند.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا همچون سال‌های گذشته عملیات به روز رسانی امکانات هتل‌ها از اول تا پانزدهم ماه رمضان انجام می‌شود، گفت: با توجه به تعداد کم زائران ایرانی حاضر در شهرهای مقدس کربلا، نجف و کاظمین در ماه رمضان نسبت به روزهای دیگر سال، تداخلی در این موضوع ایجاد نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که اطلاعات نواقص هتل‌ها از سوی گروه تصنیف که قبلا به کشور عراق سفر کرده بودند، فرستاده شود، به شرکت‌ها و صاحبان هتل‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا در ایام ماه مبارک رمضان نسبت به اعمال اصلاحات مورد نظر و رفع نواقص اقدام کنند.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق همچنین با اشاره به کاهش تعداد زائران عتبات در ماه مبارک رمضان، گفت: طبیعتا ستادهای ما در نجف، کاظمین و کربلا برای خدمت رسانی به زائران در ماه رمضان فعال است، اما متناسب با تعداد زائران، تعدیل نیرو صورت خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      بازم میخایید به عراقیا کمک کنید شورش دراوردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج