جاباما
۷۱۵۷۸۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

در اینستاگرام سلبریتی شوید

راز‌های داشتن یک اینستاگرام پرفالوور

سال ۲۰۱۷، صد میلیون کاربر جدید جذب پلتفرم اینستاگرام شدند و این روند رو به رشد در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دارد. البته دلایلی برای این پیشرفت باورنکردنی اینستاگرام وجود دارد. بسیاری از کاربران عادی برای دیدن عکس و ویدئوهای دوستان خود و برندهای محبوب از اینستاگرام استفاده می کنند. شرکت ها به اینستاگرام اعتماد دارند؛ زیرا کاربران از اینستاگرام بیشتر از سایر پلتفرم ها نظیر فیس بوک و توئیتر برای آشنایی با برندهای مختلف استفاده می کنند.

روزنامه هفت صبح - مهدی خانلری: سال ۲۰۱۷، صد میلیون کاربر جدید جذب پلتفرم اینستاگرام شدند و این روند رو به رشد در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دارد. البته دلایلی برای این پیشرفت باورنکردنی اینستاگرام وجود دارد. بسیاری از کاربران عادی برای دیدن عکس و ویدئوهای دوستان خود و برندهای محبوب از اینستاگرام استفاده می کنند. شرکت ها به اینستاگرام اعتماد دارند؛ زیرا کاربران از اینستاگرام بیشتر از سایر پلتفرم ها نظیر فیس بوک و توئیتر برای آشنایی با برندهای مختلف استفاده می کنند.

با این حال، برای این که بتوان از اینستاگرام به صورت بهینه بهره برد، ایجاد پروفایلی که بتواند به طور موفقیت آمیزی توجه مخاطبان را جلب کند، مهم به نظر می رسد. با دنبال کردن نکاتی که در ادامه گفته می شود، بازاریابان رسانه های اجتماعی می توانند به منظور دستیابی به نتایج بهتر در کسب و کار، پروفایل اینستاگرام خود را بهینه سازی کنند.

راز‌های داشتن یک اینستاگرام پرفالوور

یک حساب تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید

در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون کسب و کار برای دسترسی به تجزیه و تحلیل های مفید و ابزارهای تبلیغاتی محصولات خود از اینستاگرام استفاده می کنند. برخلاف حساب شخصی، حساب تجاری این امکان را برای کاربران فراهم می آورد. تا تجزیه و تحلیل های مرتبط با هر پست و همچنین رشد دنبال کنندگان را مشاهده کنند. از آنجایی که ۸۰ درصد از کاربران اینستاگرام حداقل حداقل یک برند را دنبال می کنند، این امکان برای حساب های تجاری فراهم است که به واسطه یک دکمه تماس بتوان از طریق پیام مستقیم اینستاگرام، ایمیل یا اس ام اس با نمایندگان برندها در ارتباط بود. این موضوع باعث می شود که پشتیبانی از مشتریان رسانه های اجتماعی راحت تر از قبل باشد.

آخرین نکته حائز اهمیت این که حساب کاربری تجاری در اینستاگرام تنها با چند حرکت می تواند سبب ارتقای محتوای شما شود. این نوع حساب کاربری نسبتا ارزان به شما اطمینان می دهد، صرف نظر از این که چه پستی را برای ارتقای پروفایل خود انتخاب می کنید، بخش وسیع تری از مخاطبان را در دسترس تان قرار دهید. به بیان ساده تر، یک حساب تجاری اینستاگرام، برای بازاریابان رسانه های اجتماعی قابلیت انعطاف پذیری بیشتری به منظور داشتن حضور موثر در اینستاگرام فراهم می کند. شاید بهترین قابلیت این است که حساب های اینستاگرامی موجود در فضای مجازی تنها با چند کلیک به راحتی می توانند به حساب های کسب و کار تبدیل شوند.

از یک لینک پیگیری در پروفایل خود استفاده کنید

از آنجایی که اینستاگرام به بازاریابان رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا تنها یک URL زنده را در کل پلتفرم به اشتراک بگذارید، وجود یک لینک در پروفایل حساب تجاری بسیار مهم به نظر می رسد. با این حال، بسیاری از بازاریابان به اشتباه هنوز از یک لینک غیرقابل پیگیری در پروفایل حساب خود استفاده می کنند. اگر لینک مورداستفاده قابلیت پیگیری نداشته باشد، فهمیدن این که چه تعداد از بازدیدکنندگان وبسایت و مشتریان به واسطه لینک داده شده در اینستاگرام وارد وبسایت شده اند، غیرممکن خواهد بود. با استفاده از یک پلتفرم تجزیه و تحلیل یا یک URL - ساز رایج نظیر Bit.ly، بازاریابان می توانند ببینند چگونه کاربران با لینکی که در قسمت bio وجود دارد، ارتباط برقرار می کنند.

از تصاویر چندگانه استفاده کنید

بازاریابان اینستاگرام باید پروفایلی طراحی کنند که نشانگر یک بیانیه باشد، ایجاد یک کلاژ چندگانه و نشانگر یک تصویر قابل درک، بهترین روش برای انجام آن است. برندهایی نظیر رولز - رویس برای اشتراک گذاری تصاویر بزرگ که احتمالا هنگام کراپ کردن آنها در پست های انفرادی درست به نظر نمی رسند به این روش تکیه می کنند. بهتر از همه، هنگامی که برندها تعدادی از عکس هایی را که قابل تشخیص نیستند آپلود می کنند، می تواند سبب کنجکاوی دنبال کنندگان شوند.بسیاری از آنها انتخاب می کنند که برای دیدن تصویر در اندازه واقعی به پروفایل اینستاگرام شما بیایند.

روی یک شیوه قدرتمند سرمایه گذاری کنید

تنها راه فهمیدن این که آیا استراتژی شما در اینستاگرام کار می کند، داشتن تحلیل برای اثبات آن است. در حالی که یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام اطلاعات پایه ای در باره عملکرد آن به شما ارائه می دهد، پلتفرم های تحلیلی ثالث اطلاعات کاملی ارائه می دهند که در غیر این صورت قابل دستیابی نیستند. از محاسبه عملکرد لینک ردیابی در بخش بیو یا زندگینامه اینستاگرام تا تعیین این که کدام پست ها بیشترین تعداد پیروان را به خود اختصاص می دهند، به منظور اشاره دقیق به بهترین زمان برای پست محتوای جدید، یک ابزار تحلیلی ثالث برای بهینه کردن استراتژی و پروفایل اینستاگرام شما ضروری است.

راز‌های داشتن یک اینستاگرام پرفالوور

آزمون A/B بیوگرافی اینستاگرام

گاهی اوقات به سختی می توان فهمید آیا بیوی اینستاگرام در خدمت اهداف بازاریابی رسانه های اجتماعی است یا خیر. بهترین روش برای درک اثرگذاری بیو از طریق آزمایش A/B است. برای شروع، ابتدا باید یک متغیر وابسته را انتخاب کنید که قابلیت اندازه گیری داشته باشد. یکی از متغیرهای وابسته محبوب ردیابی کلیک های لینک URL است. گام بعدی درست کردن تعداد قابل توجهی پروفایل اینستاگرامی و چرخیدن در میان آنها به طور مساوی است؛ البته باید اطمینان حاصل شود که هر بیو برای تعداد یکسانی از دنبال کنندگان و در مدت زمان یکسانی به نمایش گذاشته می شود. در پایان، با نگاهی به اطلاعات به دست آمده از عملکرد URL می توان دریافت کدامیک از پروفایل ها در ایجاد لینک های URL موثرتر بوده اند.

تمرکز باید روی کیفیت دنبال کنندگان باشد

بسیاری از بازاریابان اینستاگرام بر این باورند که داشتن تعداد زیادی از دنبال کنندگان برای ایجاد یک پروفایل کاملا بهینه از اهمیت بالایی برخوردار است. به عبارت دیگر، به نظر می رسد که یک برند، با دنبال کنندگان بیشتر، اعتبار بیشتری دارند اما با یک نگاه اجمالی به پروفایل اینستاگرام متعلق به برخی از بزرگترین شرکت های جهان می توان دریافت که کیفیت دنبال کنندگان از تعداد آنها مهمتر است. پروفایل هایی با صدها هزار دنبال کننده وجود دارند. این پروفایل ها حتی دنبال کنندگان بیشتری نسبت به شرکت سیلزفرس دارند. این شرکت با مالکیت بازار 74 میلیارد دلار برای کلاه تنها 42 هزار دنبال کننده دارد. بازاریابان رسانه های اجتماعی باید بر توسعه یک استراتژی که مخاطبان را هدف قرار می دهد. متمرکز شوند، نه افزایش تعداد دنبال کنندگان به منظور ایجاد اعتبار برای خود.

اعلان های اینستاگرام را فعال کنید

اطمینان حاصل کنید که شما با تیمی که با شما همکاری می کند، در موقعیتی قرار دارید که از طریق روشن کردن اعلان های اینستاگرام بلافاصله قادر به پاسخگویی به تمامی مخاطبان خود هستید. در دسترس بودن همیشگی یک برند برای مخاطبانش این امکان را فراهم می کند که تمایل و تعامل مخاطبان با آن برند افزایش یابد.

نامی مناسب برای پروفایل خود انتخاب کنید

فرض کنید که هنوز پروفایل خود را ایجاد نکرده اید، برای انتخاب یک اسم ایده آل باید وقت بیشتری صرف کرد. استفاده از نام برند بهترین شیوه به منظور پیدا کردن دنبال کنندگان وفادار است. اگر اسم مد نظر شما قبلا مورد استفاده قرار گرفته است. این امکان وجود دارد تا با پرداخت مبلغی به صاحب آن نام بتوان مالکیت آن را گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدجواد

      یه راه سریع تریم هس
      به نام مسخره بازی در اوردن
      مثلا بگی کسگم
      خیلی سریع تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج