۷۱۶۳۰۳
۱ نظر
۷۱۳۵
۱ نظر
۷۱۳۵
پ

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

دستمال جیبی و کراوات از اکسسوری های مهم آقایان به شمار می روند که در عین سادگی، تاثیر زیادی بر ظاهر آنها می گذارند، به شرط این که درست انتخاب شود. زمانی که صحبت از ست کردن دستمال جیبی و کراوات می شود، اولین نکته ای که باید در نظر بگیریم این است که به هیچ عنوان نباید این دو اکسسوری را کاملا شبیه بهم انتخاب کنیم.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: دستمال جیبی و کراوات از اکسسوری های مهم آقایان به شمار می روند که در عین سادگی، تاثیر زیادی بر ظاهر آنها می گذارند، به شرط این که درست انتخاب شود. زمانی که صحبت از ست کردن دستمال جیبی و کراوات می شود، اولین نکته ای که باید در نظر بگیریم این است که به هیچ عنوان نباید این دو اکسسوری را کاملا شبیه بهم انتخاب کنیم.

اگر چه بسیاری از آقایان بر این باورند که می توان طرح و رنگ کراوات و دستمال جیبی را شبیه بهم انتخاب کرد، اما پیشنهاد ما به شما این است که این قانون را بشکنید و به جای آن به دنبال رنگ و طرح های متفاوت باشید. انتخاب کراوات و دستمال جیبی شبیه بهم کسل کننده خواهد بود و سلیقه شما را نیز زیر سوال می برد. بنابراین اگر دوست دارید که ظاهری جذاب داشته باشید، هیچگاه آنها را عینا شبیه بهم انتخاب نکنید.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

اگر نمی دانید که چگونه کراوات و دستمال جیبی تان را به زیباترین شکل ممکن ست کنید، ما قوانین ست کردن این دو اکسسوری را برایتان آورده ایم. در ادامه مطلب همراه مان باشید.

شاید زمانی که شما وارد یک فروشگاه می شوید و ست های شبیه بهم کراوات و دستمال جیبی را می بینید، خوشحال شوید، اما باید بگوییم که این موضوع خوشحالی ندارد. حتی اگر این ست ها را در خانه دارید، بهتر است که هر کدام از آنها را به تنهایی و با اکسسوری دیگری ست کنید.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

برای ست کردن کراوات و دستمال جیبی باید ۳ چیز را در نظر بگیرید: رنگ، طرح و پارچه.

رنگ

برای پیدا کردن رنگ هایی که بهم می آیند، به چرخه رنگ زیر دقت کنید. راههای زیادی برای ست کردن رنگ های مختلف وجود دارد.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

اگر به دنبال رنگ های متضاد هستید، ما رنگ های مکمل را به شما پیشنهاد می دهیم. رنگ های مکمل در چرخه رنگی در مقابل هم قرار می گیرند مانند زرد و بنفش، قرمز و سبز یا آبی و نارنجی. این رنگ ها متضاد یکدیگرند و در کنار هم به زیبایی می درخشند.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

اگر رنگ هایی که نزدیکی بیشتری با هم دارند را می پسندید، از رنگ های آنالوگ کمک بگیرید. رنگ های آنالوگ رنگ هایی هستند که یکی در میان در کنار هم قرار گرفته اند، مانند زرد و نارنجی، آبی و سبز یا آبی و بنفش. ست کردن این رنگ های ساده اما ماهرانه و جذاب است.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

یکی دیگر از گزینه هایی که شما در اختیار دارید، رنگ های خنثی(مشکی، سفید، بژ و خاکستری) است. یک کراوات به رنگ خنثی به زیبایی با یک دستمال جیبی رنگی ست می شود و برعکس. از آنجا که رنگ های خنثی با هر رنگی ست می شوند، شما به راحتی می توانید یکی از اکسسوری هایتان را به رنگ خنثی و دیگری را به رنگ دلخواه تان انتخاب کنید.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

اگر پیراهنی که زیر کت به تن کرده اید سفید است، می توانید از دستمال جیبی سفید استفاده کنید، به خصوص اگر کت تان مشکی یا سرمه ای باشد. از آنجایی که سفید یک رنگ خنثی ست، شما می توانید هر رنگ کراواتی که خواستید را انتخاب کنید.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

کراوات ساده+ دستمال جیبی طرح دار

اگر کراوات شما ساده و تک رنگ است، می توانید دستمال جیبی تان را طرح دار انتخاب کنید. در این شرایط رنگ دستمال جیبی را باید به گونه انتخاب کنید که رنگ کراوات تان را لابه لای رنگ هایش داشته باشد. البته لازم نیست که دقیقا هم رنگ هم باشند، بلکه می توانید سایه روشن های مختلف آن را به کار گیرید.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

کراوات طرح دار+ دستمال جیبی طرح دار

اگر کراوات و دستمال جیبی تان را هر دو طرح دار انتخاب کرده اید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که نباید از طرح های مشابه و هم اندازه استفاده کنید. تنها در شرایطی می توانید از طرح های شبیه بهم استفاده کنید که اندازه طرح ها یکسان نباشد. به عنوان مثال اگر کراوات شما راه راه باریک است، می توانید آن را با یک دستمال جیبی با راه راه های درشت، خال خال و گلدار ست کنید.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

کراوات طرح دار+ دستمال جیبی ساده

این مورد هم شبیه به کراوات ساده به همراه دستمال جیبی طرح دار است. در این شرایط هم حداقل یکی از رنگ های کراوات شما باید شبیه به رنگ دستمال جیبی تان باشد.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

پارچه

زمانی که صحبت از جنس پارچه می شود، یک قانون اصلی وجود دارد: پارچه دستمال جیبی شما نباید با پارچه کت و کراوات تان یکسان باشد. به عنوان مثال اگر جنس کت تان پشمی ست، جنس دستمال جیبی تان را نخی انتخاب کنید.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

در آخر، این که شما کدامیک از ست های بالا را انتخاب کنید، کاملا بستگی به نظر شخصی خودتان دارد. پیشنهاد ما این است که مدل های مختلف را امتحان کنید تا ببینید که کدامیک بیش از همه به شما می آید.

راهنمای ست کردن کراوات و دستمال جیبی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اگه جرات دارید نظر بنده را منتشر کنید

      واقعا شما به دنبال چه هستید؟
      چرا دوست داريد فرهنگ غربي را در مملكت حاكم كنيدظ
      اونها خودشون چه خيري ازش ديدن كه براي ما چه خيري داشته باشه؟
      بجاي اين كارها از فرهنگ كاروتلاش كشورها مطلب بزاريد نه از تجمل گرائيها؟
      واقعا براتون متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج