۷۱۶۳۹۴
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

ادعای اخیر احمدی‌نژاد تکذیب شد

قائم‌ مقام اسبق وزارت امور خارجه با رد ادعای اخیر محمود احمدی‌نژاد جزئیاتی از شتاب او برای مذاکره با آمریکا در عمان را افشا کرد.

خبرگزاری تسنیم: قائم‌ مقام اسبق وزارت امور خارجه با رد ادعای اخیر محمود احمدی‌نژاد جزئیاتی از شتاب او برای مذاکره با آمریکا در عمان را افشا کرد.

پس از اعلام رسمی ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام و در لابلای موضع‌گیری‌های گسترده کارشناسان و شخصیت‌های سیاسی در این باره، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق نیز ادعا کرد که با مذاکراتی که در عمان با آمریکایی‌ها صورت گرفت، مخالف بوده است.

اما حسین شیخ‌الاسلام قائم‌مقام وزارت امور خارجه در دولت اول احمدی‌نژاد با رد ادعای اخیر محمود احمدی‌نژاد مبنی بر مخالف بودن او با مذاکرات ایران و آمریکا در عمان گفت: بنده آن زمان مشاور رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی بودم و اطلاع دقیق دارم که این مذاکرات با حمایت شخص آقای دکتر احمدی‌نژاد انجام شد و حتی ایشان دستور دادند که برخی مقامات رسمی وزارت خارجه در مذاکرات حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه احمدی‌‌نژاد بدون اطلاع و هماهنگی با مقامات عالی‌رتبه نظام، مذاکره با آمریکاییها در عمان را کلید زد، تصریح کرد: احمدی‌نژاد به وزارت‌ خارجه دستور داد که هیئتی را برای مذاکره با آمریکایی‌ها به عمان بفرستد و حتی برخی مقامات رسمی وزارت امور خارجه که اکنون نیز مسئولیت دارند، به عمان رفتند.

شیخ‌الاسلام تصریح کرد: در جریان مذاکرات ایران و آمریکا در عمان، عمانی‌ها درباره اینکه این مذاکرات با مقامات عالی‌رتبه نظام هماهنگی دارد یا نه، تردید کردند و برای رفع تردید خود فرستاده‌ای را برای تحقیق بیشتر به تهران فرستادند.

وی همچنین گفت: در نمونه دیگر، زمانی که بنده قائم‌مقام وزیر امور خارجه در دولت آقای احمد‌ی‌نژاد بودم، آقای مشایی به عمان رفته بود و با مقامات عمانی با عنوان نماینده دولت ایران در خلیج فارس گفت‌وگوی رسمی انجام داده بود؛ وقتی سفیر ایران در عمان صورت‌جلسات را برای ما در وزارت خارجه تلکس کرد، بنده به آقای مشایی اعتراض کردم که "چرا خود را در جایگاهی که نیستی معرفی کردی؟"، اما ایشان اصل موضوع را نفی کرد در حالی که در صورت‌جلسه مذاکرات آمده بود که ایشان خود را نماینده دولت در خلیج فارس معرفی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      یعنی عکس فرمایش دکتر؟ یعنی این دکتروطن پرست مهین پرست( به زعم یک کاربر) اسلامی در عمان هم یه چیزی گفته که طرف عمانی برای استعلام فرمایشات ایشون راهی تهران شده!؟ چرا اینارو همون موقع نمیگید! خب یهویی بگیدتابدونیم چجوری به فنارفتیم! حالا مابه بگم بگم دکتر عادت کردیم ، شماهاهم باید هی یه ذره یه ذره بگید!

    • بدون نام

      چقد گرفتی؟

    • بدون نام

      وای بر ما!!! خرابکاری های این گروه یکی یکی داره برملا میشه خدا آخر عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه بلند بگو آمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کتاب آقای دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی موضوع دیگری را بیان می کند

    • علیرضا

      در تریبون های رسمی فریاد مرگ بر آمریکا سر میدهید ولی اما در خفا خلاف شعارهای 40 ساله دست در دست آمریکا میگذارند،در مورد مرد چی فکر میکنید؟اینها باید پاسخگو باشن

    • بدون نام

      محمود خالی بند را فراموش کنید . هر چه مشکلات است به جهت سوء مدیریت این شخص است. امان از جهالت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از ادبیاتی که بکار بردی معلومه که خیلی جاهل و بی سوادی

      • عالی

        مرگ برجهالت و نادانی

    • بدون نام

      از بس کلمه تکذیب شنیدیم هممون حساسیت پیدا کردیم کهیر زدیم

    • بدون نام

      بالاخره کدوم یکی داره دروغ میگه؟

    • بدون نام

      عمان و مردمش تنها کشور عربی ای هستن که مورد علاقه من هستن.

    • بدون نام

      میشه دیگه بس کنید.همش تکذیب همش دروغ.ما داریم زیر خاک دفن میشیم.یه فکری کنید.ازین دعواهای سیاسی چیزی جز نابودی مملکت نصیبمون نمیشه.شماها که همه خارج نشینید.

    • بدون نام

      از کجا بدونیم حرف های این آقا درسته ؟؟؟؟؟تکذیب کردن که کاری نداره ،؟ خدایا خودت ظهور کن به حق پنج تن

    • بدون نام

      انقدر دروغ گفتین که مردم حرف راستتونم باور نمیکنن! مسلمان

    • بدون نام

      مراجعه کنید به کتاب دکتر صالحی رئیس اسبق وفعلی سازمان انرژی اتمی ایشان درست خلاف مطالب آقای شیخ الاسلامی را بیان می کنند.

    • بدون نام

      همش دروغ دروغ دردغ وتکذیب شرم بر شما که چه بر سر این. مردم اوردین

    • بدون نام

      احمدی نژاد جهت ارتباط با امریکا به التماس افتاده بود . چندین نامه به اوباما زد حتی جواب اش را نداند. به مستندات مراجعه کنید به راحنی در اینترنت قابل ملاحظه است . دروغگوتر از احمدی نژاد وجود ندارد

    • م ر

      احمدی نژاد موافق بود یا مخالف فرقی نمیکند مهم اینست که آمریکا وغرب نتوانستند سر احمدی نژاد کلاه بزارن ولی سر روحانی کلاهی گذاشتند که آیندگان بر بی تدبیری ما گریه خواهند کرد

    • م ر

      آقایان قصد دارند به هر قیمتی که شده آقای دکتر احمدی نژاد را زیر انواع واقسام افتراها دفن کنند تا توسط مردم دیده نشود واز یادها برود ولی زهی خیال باطل حضرت موسی را هم می خواستند بکشند ولی آیا توانستند ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دکتر محمود احمدی نژاد سالمترین گزینه ها در جهان اسلام محمود احمدی نژاد پرتره شهامت و سلامتی مسوولان واقعی است حسودان چشم دوخته به نظر ات ممتازی که اندیشه صاحب نظران را مات می کند ملت های مستضعف کل کشور ها دوستش دارن وعقلافدایی انقلاب اسلامی ایران به آقای دکتر محمود احمدی نژاد ایمان دارد

    • ساحل

      تا حالا هیچ کس هیچی نمیگفته، حالا که برجامشون گندش بالا اومد، دارن دنبال راهی میگردن بندازن گردن احمدی نژاد. خود صالحی تو کتابش اعتراف کرده که احمدی نژاد مخالف مذاکرات مسقط بود و گفت این کار خطرناکه.
      اینا را به حال خودشون رها کنی، میگن احمدی نژاد آب سنگین ساخت که بعدا خودش تو بتون بریزه، اورانیوم را غنی سازی کرد که بعد خودش رقیق کنه، صنعت هوا و فضا را پیشرفته کرد که بعد خودش نابود کنه

    • بدون نام

      اگر مذاکره هم کرده باشد بتون ریزی که نکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج