۷۱۶۴۹۲
۲۴ نظر
۵۴۰۷
۲۴ نظر
۵۴۰۷
پ

بهترین برند‌های لباس کودک

اگر شما هم به دنبال لباس هایی باکیفیت و در عین حال زیبا برای کودک تان هستید، با بهترین برندهای لباس کودکان که در ادامه به شما معرفی می کنیم، آشنا شوید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: از آنجا که کودکان مدام در حال کثیف کردن لباس هایشان هستند، باید به دنبال لباس های باکیفیت بالایی برایشان باشیم تا در شستشوی پی در پی دوام آورند. اما به چه برندهایی می توان اعتماد کرد؟ اگر شما هم به دنبال لباس هایی باکیفیت و در عین حال زیبا برای کودک تان هستید، با بهترین برندهای لباس کودکان که در ادامه به شما معرفی می کنیم، آشنا شوید.

1. Frugi

بهترین برند‌های لباس کودک
برند فروگی یکی از برندهای انگلیسی است که لباس هایش تا ۹۰% از الیافت طبیعی تهیه می شود. گواهینامه هایی که این برند دریافت کرده مانند GOTS و Soil Association کیفیت بالای محصولات آن را تضمین می کند. ۱% از سود حاصل از فروش محصولات این برند نیز هر ساله به خیره ها اهدا می شود.

طرح ها و رنگ هایی که برند فروگی برای لباس هایش در نظر می گیرد روشن و چشمگیرند، بنابراین بدون شک مورد پسند کودکان نیز قرار خواهند گرفت. از آنجا که لباس های این برند از نخ طبیعی تهیه شده، بسیار نرم بوده و مناسب پوست حساس کودک تان است. تمام این خصوصیات در کنار هم دلیل خوبی برای خرید لباس کودک تان از این برند لوکس می باشد.


۲. H&M

بهترین برند‌های لباس کودک
اکثر ما با برند اچ اند ام آشناییم. همانطور که این برند محبوب در تولید لباس های بزرگسالان موفق بوده، در مورد لباس های کودکان نیز به موفقیت های بالایی دست یافته است. الیافی که این برند برای لباس های بچه گانه خود استفاده می کند، الیاف طبیعی بوده که قابل بازیافت نیز می باشد.

گواهینامه «FSC» که اچ اند ام دریافت کرده، حاکی از کیفیت بالای محصولات آن است. از این روز پس از خرید لباس کودک تان از این برند، نه تنها از آسایش کودکان تان بلکه از حافظت محیط زیست نیز مطمئن خواهید بود. از آنجا که قیمت محصولات این برند مقرون به صرفه اند، می توانید لباسی با کیفیت بالا را با هزینه ای مناسب تهیه کنید.

3. Zara

بهترین برند‌های لباس کودک
زارا یکی از برندهای مشهور دیگری است که مدام در تلاش برای ارائه محصولات بهتر و جلب نظر مشتریان خود است. این برند نیز از الیاف طبیعی و قابل بازیافت برای تولید محصولات خود استفاده می کند. زارا نه تنها در مورد استفاده از مواد اولیه خود احتیاط به خرج می دهد، بلکه تمامی حقوق کارکنان را نیز تمام و کمال رعایت می کند و بیش از همه به فکر محیط زیست اطراف خود است تا مبادا در روند تولید محصولات خود آسیب ببینند.

برند لوکس زارا همیشه از طراحان به نام برای طراحی لباس های خود کمک می گیرد، از این رو اگر به دنبال کیفیت و در آن واحد زیبایی در لباس کودک تان هستید، حتما به کلکسیون این برند سری بزنید.


۴. Piupia

بهترین برند‌های لباس کودک
برند پیوپیا برندی مختص کودکان است که در سال ۲۰۱۳ در لندن تاسیس شد. لباس های این برند برای کودکان ۳ ماهه تا ۶ ساله طراحی شده است. رنگ های روشن و شاد و طرح های ساده اما سرگرم کننده از ویژگی های لباس های این برند می باشند.

مراحل تولیدات محصولات این برند به گونه ای پیش می رود که با استانداردها و سیاست های شغلی اروپا منطبق بوده و به محیط زیست آسیبی نرساند. مواد اولیه محصولات این برند از الیاف طبیعی ست و از هیچ ماده شیمیایی برای رنگ کردن لباس ها استفاده نشده، از این رو می توانید مطمئن باشید که پوست حساس کودکان را اذیت نخواهد کرد.

برند پیوپیا دارای گواهینامه «GOTS» نیز می باشد که خود نشانه ای از برتری این برند بچه گانه به برندهای دیگر است.


۵. Toby Tiger

بهترین برند‌های لباس کودک
از دیگر برندهایی که تنها برای کودکان لباس تولید می کند، برند تابی تایگر می باشد که در سال ۱۹۹۸ در لندن تاسیس شده است. این برند دارای گواهینامه «GOTS» و «Soil Association» است که در حال حاضر ۸۰% از محصولات اش را با الیاف طبیعی تولید می کند و قصد دارد تا در آینده ای نزدیک آن را به ۱۰۰% برساند. این برند طرح های لباس هایش را مطابق با سلیقه کودکان طراحی می کند، بنابراین اگر به دنبال لباس هایی با رنگ های شاد و هیجان انگیز هستید، برند تابی تایگر انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.


۶. Patagonia

بهترین برند‌های لباس کودک

یکی دیگر از برندهایی که در زمینه های مختلفی از تولید لوازم ورزشی و سفر گرفته تا لباس کودک، فعالیت می کند، برند پاتاگونیاست. اولویت این برند در مراحل تولید لباس های خود، حفاظت از محیط زیست است.

در سال ۲۰۱۱، این شرکت پیام غافلگیرکننده ‌ای برای مشتریان خود ارسال کرد. او روی یک تبلیغ تمام صفحه در مجله‌ نیویورک تایمز نوشت: «این ژاکت را خریداری نکنید. امروز دوشنبه‌ سایبری است و تقریبا بزرگترین روز خرید آنلاین در سال محسوب می ‌شود. از آنجایی که پاتاگونیا قصد دارد برای مدت زمان طولانی به کسب ‌و کار خود را ادامه دهد و دنیا را برای کودکان قابل سکونت کند، امروز می ‌خواهیم برخلاف همه‌ کسب‌ و کارهای دیگر عمل کنیم. ما از شما می‌ خواهیم تا کمتر خرید کنید. به جای خرید یک محصول جدید، ما از شما می خواهیم تا به تعمیر پوشاکی که از قبل خریده بودید بپردازند و آنها را مجددا استفاده کنید.»

همین اقدام این شرکت کافی بود تا محبوبیت خود را در جهان تثبیت کند. البته این شرکت به همان اندازه که به حفاظت از محیط زیست اهمیت می دهید، مطمئن باشید که برای کیفیت محصولاتش نیز اهمیت زیادی قائل است.


۷. Mini Rodini

بهترین برند‌های لباس کودک
مینی رودینی برند سوئدی لباس کودکان است که از الیاف طبیعی و پلی استر بازیافت برای تولید محصولات خود استفاده می کند. این برند مشتریان خود را تشویق می کند تا کمتر لباس های نو خریده و بیشتر به تعمیر لباس های کهنه خود بپردازند. از آنجا که لباس های این برند کیفیت بالایی دارد، قیمت آن نیز بالا بوده، از این رو برای خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند و می توانند لباس های خریداری شده را برای بچه های دیگرشان نیز استفاده کنند، مناسب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      کالای ایرانی چی؟

      پاسخ ها

      • رها

        کالای ایرانی کشکه!
        ایرانی رو تبلیغ میکنن برای ما خودشون فقط مارک میپوشن!!!

    • بدون نام

      تیلبغ کالای خارجکی؟؟؟؟

    • امیررضا

      با سلام،شما با معرفی برندهای خارجی در هر زمینهای،عملا برای آنها تبلیغ می کنید.در صورتی که کشور در صنعت پوشاک دارای برنده ای خوبی است. برندهایی همچون هپی لند،زیروتن که خیلی علی اند.لطفا برندهای داخلی را معرفی کنید تا هم به صنعت کشور کمک شده باشه و هم به اقتصاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هپي لند و زيروتن برند ايراني اند؟ پس چرا اسمشون ايراني نيست

      • بدون نام

        هپي لند كه كره ايه

      • امیر

        ایرانیه هپی لند
        کارخونه ش بندر انزلیه

    • بدون نام

      حالا اینا را از کجا بخریم

    • بدون نام

      کاش بیشتر عکس داشت

    • بدون نام

      وقتی کالاهای ایرانی تنوع کمی دارند و خود صاحبان برند حاضر نیستن تبلیغات داشته باشن..مسلما همه کس اونا رو نمیشناسن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. برای تبلیغات ایرانی باید هزینه کنن که نمیکنن

    • بدون نام

      این رسالت برترینها است که مبلغ اجناس خارجی باشد!!!.پوشاک کودک ایرانی کیفیت خوبی دارد‌

    • گل آقا

      من فروشگاه لباس کودک دارم تو فروشگاه من حتی یک لباس غیر ایرانی پیدا نمیکنید .همگی با کیفیت و با ضمانت شستشو.درسته سودش کمه ولی ایرانیه ،این مهمه

      پاسخ ها

      • مهدی

        سلام خدمت دوستان من خودم ی فروشگاه کوچیک لباس بچه دارم اتفاقا مشتاق هستم ک جنس های تولید ایران رو بخرم ولی متاسفانه نسبت ب کیفیت وتولیدیهای لباس کودک در ایران هیچ اطلاعی ندارم اگه زحمتی نیست لطفا راهنماییم کنید
        از شما با سپاس فراوان

    • بي نام

      اينها فقط كپي كردن بلدند
      بخوان برند ايراني معرفي كنند بايد وقت بزارن چه كاري اخه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بيشتر به اونوريا خدمت مي كنن تا به ايراني ها

    • بدون نام

      چقدرم زشت بودند اغلبشون!

    • بدون نام

      ای کاش برندهای ایرانی رو معرفی می کردید، برای خرید سیسمونی خیلی نیاز دارم بدونم برندهای خوب ایرانی کدامند

    • بدون نام

      من یه سری لباس با نام آدمک دیدم به نظرم خوب بودن.

    • بدون نام

      ای کسانی که وقت گران‌بهای خود را برای ترجمه و انتشار گذاشتید و ای کسانی که موافقیید باعث تأسف است که به شغل دوستان، آشنایان و هموطنان خود بی‌تفاوتید. آن هم در شرایطی که کیفیت و طراحی پوشاک ایرانی به هیچ وجه کم از بهترین برندهای آنتیک خارجی شما ندارد.

    • بدون نام

      لطفاً یه برند عالی ایرانی معرفی کنید بصورت عمده یا نمایندگی در شهرستان ؟!! من فروشگاه لباس بچه دارم سپاسگزارم از لطفتون

    • ندا

      من دو فرزند دارم هم لباس کودک زیروتن و هپی لند استفاده کردم دوتاشون کیفیت رنگ و دوختش عالیه مرگ ندارن قیمتاشونم خوبه اما تو حراجشون عالی میشه مارک بی سی سی هم خوبه

    • زهره

      سلام
      مارك آدمك و كيدو ايراني هستن و خيلي با كيفيت به خصوص كيدو كه هر چقدر بشوري نه خراب ميشه نه رنگش ميره نه آب ميره.عاليه.

    • بدون نام

      مارک کیدو عالییییییییه من چند ساله برای دخترم خرید میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج