۷۱۶۵۰۹
۹۸ نظر
۵۰۱۳
۹۸ نظر
۵۰۱۳
پ

اظهارات عجیب نماینده‌ای که برجام را آتش زد

موسوی‌ لارگانی با بیان این که آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس خودجوش و مقابله به مثل بود، گفت: مردم وقتی به یک فرد به عنوان نماینده اعتماد کردند، نباید دائما به او نقد کنند که چرا این کار را کردی و چرا آن کار را انجام ندادی.

خبرآنلاین: موسوی‌ لارگانی با بیان این که آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس خودجوش و مقابله به مثل بود، گفت: مردم وقتی به یک فرد به عنوان نماینده اعتماد کردند، نباید دائما به او نقد کنند که چرا این کار را کردی و چرا آن کار را انجام ندادی.

«چهار روز از آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد اما هنوز واکنش ها به آن تمام نشده است؛ واکنش هایی که تنها رسانه ها و فضای مجازی داخلی را درگیر نکرده و حتی روی جلد گاردین نیز رفته است. حتی یک شبکه تلویزیون آمریکایی با تمسخر فیلم این رخداد را منتشر کرده است.

در میان نمایندگان هم نسبت به این رفتار اتفاق نظر وجود ندارد؛ کمااینکه برخی از اهالی ساختمان بهارستان این رفتار را تقبیح می کنند مانند علی مطهری که درباره این اقدام می گوید کار بدی بود و عاقلانه نبود و برخی نیز در رد آن توئیت‎هایی منتشر کردند اما واکنش خود نمایندگانی که دست به این اقدام زدند جالب بود. حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی از زمره نمایندگانی بود که به آتش زنندگان پرچم آمریکا در مجلس ملحق شد و امروز تمام قد از این رفتار دفاع می کند.

او در برابر انتقاد بخشی از مردم در فضای مجازی می گوید: وقتی به یک نماینده اعتماد کردند نباید دائما رفتار نماینده را زیر سوال ببرند.

در ادامه مشروح این گفت‌وگو را می‌خوانید:

اقدام شما درباره آتش زدن پرچم آمریکا در مجلس واکنش های بسیاری در رسانه های بیگانه داشت؛ خودتان چه بازخوردی دریافت کردید پس از آن روز؟

آتش زدن برجام و پرچم آمریکا موضوع خودجوشی بود که روز چهارشنبه در پاسخ به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت و همچنین پاره کردن نمادین برجام. شاید یکی از دلایل آن نشات گرفته از فرمان مقام معظم رهبری بود؛ همان زمان که تازه ترامپ به ریاست جمهوری رسیده بود و گفته بود برجام را پاره خواهد کرد و حضرت آقا هم پاسخ دادند شما برجام را پاره کنید، ما آن را آتش می زنیم! از آنجایی که نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند برخی از نمایندگان این حرکت نمادین را انجام دادند.

من در این چند روز با افرادی که در تماس بودم از ما تشکر کردند که بالاخره پاسخ افراد متکبر و افرادی که خود را کدخدای دنیا می دانند، دادیم. افرادی که خود را مجاز می دانند هر جنایتی را انجام دهند اما اگر کسی یک سنگ به اسرائیل کودک کش، پرت کند فریاد الامان‌شان بلند می شود و می گویند حقوق بشر زیر سوال رفته است! با فرد متکبر، به صورت متکبرانه باید برخورد کرد. لذا باید از موضع قدرت با آنها صحبت کنیم.

این روزها کلیپی از آقای هاشمی رفسنجانی پخش کرده اند که اصلا می گوید «ایده برجام، ایده روحانی نیست ایده رهبری است» من این حرف را تا حدودی می پذیرم اما این موضوع مربوط به زمانی است که ما در اوج قدرت بودیم و آمریکا ترسیده بود و برای همین نماینده ای به ایران فرستاد تا به دست بوسی رهبری بیاید و التماس کند برای مذاکره اما آقای روحانی از موضع ضعف صحبت کرد.

شما می گویید نمایندگان عصاره فضائل ملت هستند اما برخی از این اقدام ناراضی هستند و آن را خارج از شان مجلس می دانند حتی در واکنش به این موضوع در فضای مجازی عنوان شد که باید به جای پرچم آمریکا، گرین کارت‌های نمایندگان را آتش می‎زدند.

بله من گفتم شاید تعداد اندکی انتقاد کردند اما خیلی ها هم بودند که از ما به خاطر این رفتار در مقابل یک فرد متکبر تشکر کردند. من هم معتقدم هر کسی گرین کارت دارد، باید آن را آتش بزند. اساسا وقتی فردی کشور خودش را آن قدر امن نمی داند که گرین کارت گرفته است، جایش نه در مجلس است و نه در دولت! من هم می گویم هر کسی گرین کارت دارد و هر کسی که دو تابعیتی است از هر جناحی که می خواهد باشد، باید پست و مسئولیتش را ترک کند.

بسیاری از نمایندگان نیز از این اقدام اعلام برائت کردند و حتی آقای مطهری از این رفتار به عنوان «یک حرکت بد» و «غیر عقلانی» در مجلس یاد کرد.

عرض کردم این نظرات متفاوت است همانطور که تعدادی از نمایندگان از این موضوع انتقاد کردند خیلی ها هم از ما تشکر کردند.

پاسختان به آنها که می‎گویند مجلس جای چنین رفتاری نبود، چیست؟ به نظر شما بهتر نبود برای نشان دادن اعتراض نمایندگان، روشی دیپلماتیک تر اتخاذ می شد؟

نه من اصلا قبول ندارم برای این که ما مقابله به مثل کردیم و اول آنها شروع کردند. در هیچ زمانی آغاز کننده نبودیم؛ یعنی در هشت سال دفاع مقدس که همه دنیا در برابر ایران ایستاد اما ما شروع کننده نبودیم بلکه وقتی به ما حمله شد ما دفاع کردیم امروز هم وقتی به صورت نمادین برجام را پاره کرده و به آنها پاسخ دندان شکن دادیم.

از واکنش آقای لاریجانی چنین برداشت می شد که هیات رئیسه در جریان این اقدام شما نبود، درست است؟

همانطور که اشاره کردم یکی از نمایندگان مجلس بعد از پایان صحبت های آقای لاریجانی پشت تریبون رفت و چند نماینده هم به او ملحق می شوند تا این کار صورت بگیرد لذا یک عمل خودجوش بود.

یعنی هماهنگی صورت نگرفت؟

خیر!

انتقادهایی به این رفتار در فضای مجازی شد. شما آنها را دیدید؟ پاسختان به آنها چیست؟

به نظر من، مردم وقتی به یک فرد به عنوان نماینده اعتماد کردند، نباید دائما به او نقد کنند که چرا این کار را کردی و چرا آن کار را انجام ندادی. مردم باید به هیات امنای خود اعتماد کنند، نباید دائما آنها را زیر سوال ببرند. من مخالف انتقاد نیستم باید نقد باشد اما یک نقد سازنده. من مانند آقای روحانی نیستم که بگویم نقد کنید و بعد به منتقدین بگویم بزدل و ترسو! ممکن برخی به رفتار من نقد داشته باشند اما من در برخی مواقع به نظر شخصی خودم رفتار می کنم؛ وقتی می بینم بعد از چهل سال آمریکا با کشور ما فارغ از فرد مشکل دارد، من در مقابل سکوت را جایز نمی دانم؛ معتقد به مقابله به مثل هستم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمی خواد از این دل سوزی ها بکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماها به عکر اقازاده هاتون باشین یه وقت اونوراب دلار کم نیارن درضمن اولین بار نیست که ازاین حرکان انجام میدین سلفی که با خانم موگرینی گرفتین رو فراموش نکنید واون دختر خوشگلا رو نشون بدین ووووووو

      • ای خدا

        خیلی هم مسخره بود

      • بدون نام

        هیچبقالی نمیگه ماست من ترشه خیلی خیلی خیلی خراب کردین دشمن دانا به ازنادان دوست دشمن دانا بلندت می‌کند برزمین ت میزندنادان دوست

      • بدون نام

        خوب كردي بسه حقارت بسه ذليل شدن بسه پس گردني خوردن ...وقتي وكيل رسمي ترامپ تف انداخت تو كاغذ برجام تو صورت من و تو انداخت چقدر شما ها بي غيرت شديد كه بهتون بر نميخوره

      • بدون نام

        دقیقا چه مشتی زدین با این کار...؟؟؟اخی دیدم اچقد ترسیدن عقب نشستن

    • بدون نام

      کاش گرین کارت بچه هاتون هم که درآمریکاخوشگذرانی میکنن آتیش میزدید

      پاسخ ها

      • Reza..

        اقا زاده ها جاشون امنه

    • azad

      ولی عجب مشت محکمی بر دهان آمریکا زدین ها!!!ترامپ سرگیجه گرفته که پرچم کشورش’ چطوری درست کنه"!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از خارج شدن امریکا اینقدر خوشحال شدند که پرچم امریکا را اتش زدند

    • بدون نام

      ماشاءالله به این آقا، حتما از توان ما برای مقابله ی بادشمنان که درجهان زر و زور کم نیستند اطلاع دارند؟!!

    • محمد خندستانی شهرکرد

      دست نمایندگان واقعی مردم درد نکنه

      شما کار بسیار خوبی انجام دادید

      از هوچی گری عوامل خارجی و داخلی آمریکا نترسید

      پاسخ ها

      • ج جوادی

        دستشون درد نکنه خوب کاری کردن

      • بدون نام

        یه نگاه به میزان تنفر مردم نسبت خودت و نظرت بکن...

    • بدون نام

      حاج آقا مردم کوچکترین اعتمادهم به شما ندارند عمراً خیلی مرد هستید فکرمردم هستید خداشناس هستید پیگیر مطالبات مردم پیگیر مسکن مهر مردم باشید اجاره خونه 2برابرشده چکارکردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حد توان عقلی شون همین بوده ضریب هوشی کم باشه توقعی بیشتر نیست

    • بدون نام

      موسوی لارکانی باید از مجلس اخراج شود حیف است اسم نماینده روی تو باشد تو با رای مردم نماینده شدی واین حق مردم است از تو انتقاد کنند ودر ضمن تو خود را با دکتر روحانی مقایسه نکن چون عددی نیستی

    • بدون نام

      ۲تابعتیها متعلق به اون ورمیشن وسابل اعتمادنیستن ونمایندگان بایدببینن مثل اتش زدن سفارت انگلیس تبعات داره یانا وبعدشم یعنی چی که ازنمایندگان نبایدهرکاری کنن نپرسین اینکاروچراکردین ونکردین اگه کاراشتباه کردین بایدبه همه جواب بدین وفقط رای ملت ومیخواهین وبس خرتوو ن ازپل گذشت دیگه بی خیال بشین فکرکردین زرنگین

    • عبدالله

      خدازسرتقصیرمطهری و امثالهم بگذرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا از سر تقصیر تو بگذرد که قضاوت ناحق می کنی

      • بدون نام

        واقعا نمایندگان مجلس به اینجا رسیدن که واقعا عصاره ملتند؟!؟!؟!..... آقای نماینده لطفا ازخواب بیدارشدی!!!شماها همان نمایندگانی نیستید؟!؟!؟!که کمترازبیست دقیقه برجام که یک قراردادجهانی بود امضاء کردید؟!؟!

      • بدون نام

        عزیزم مطهری راست می گفت تو باغ نیستی گلبارون کردی گلم

    • جواد

      بچه من بعد ۹ ماه مهد کودک رفتن یه چیزایی یاد گرفت: مثل با ادب بودن. ولی اینا هنوز یاد نگرفتن.
      ای خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این اقااگه واقعأمی تونه کاری واسه مردم انجام بده واسه همون دیارخودش که رأی دادندبهش انوقت هنر برجام را یه بچه هم می تونه بسوزونه ببین کشوررا کیا اداره می کنن پس ایشون حتی هنوز بزرگ هم نشدن ....

    • بدون نام

      عصاره فضایل ملت!!!! معنی شو نمیدونی قطعاً...

    • بدون نام

      خدا خودت از دست اینا ما رو نجات بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاءالله به زودی

    • بهار

      ببخشید با اتیش زدن نمادین برجام چه پاسخی به امریکا دادید عزیز دل برادر مردم تو فقر و بدبختی دارن زندگی میکنن جوونا بیکار و معتادن پدرا شرمنده زن و بچه هستن بعضی زنا نه از روی هوس که از روی ناچاری برای تامین نون شبشون دارن تن فروشی میکنن مردم پول ندارن خرج دارو و درمان مریضاشون کنن چی داری تحویل ملت میدی بجا این دیونه بازیا یه فکری بحال اوضاع اقتصادی مملکت کنیدشما باساختن ایران اباد وایرانی سرافراز جواب امریکارو بده

      پاسخ ها

      • esmaili

        این نماینده ؛؛ فقط نماینده گی شهرش رو داره نه وکالت کل ملت رو . قطعا در امور سیاست خارجی و آدابش و امور بین الملل و دیپلماسی هیچگونه تخصص هم نداره که اینگونه به پرچم یک ملت و سند معتبر برجام تاخته و آتش بازی راه انداخته اند..
        ...ضمنا جواب سوال و خواسته های به حق این هموطن محترم رو اگه چیزی برا گفتن داری ؛ محبت کنید بدید

    • بدون نام

      شک نکن دود بعد نماینده ای
      مردم بد بختی که به تو رای دادن

    • بدون نام

      خیلی بدبختیم که شماها برای ما بایدتصمیم بگیرین. خیلی احمقید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نماینده مجلس شورای اسلامی ایران نباید به ساحل طبیعی آنتالیا سر دربیاورد،،،، آنتالیا چی بگم

    • بدون نام

      واقعا درود به به این همه شهامت .یعنی روی کره خاکی تک تک هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از چه نظر تکن؟ ...

    • بدون نام

      آب نبات قیچی و فرفره و سه چرخه میخریم براتون کوچولوهای با نمک نره غول

    • اریا

      اینارا باید بفرستی مهدکودک فعلا"
      برجام را اتش زدی حرفی نیست ولی سوختن مرچم هرکشوری توهین به هویت مردم ان کشور است که سران ان حکومت

    • بدون نام

      البته از شما به اصطلاح نمایندها که مایه شرمساری هستید از این بیشتر هم انتظار نمیره .دیگه به این خل بازیای مسئولین عادت کردیم .آب که از سرگذشت چه یه وجب چه صد وجب دیگه فرقی نمیکنه!

    • بدون نام

      آقای لاریجانی تو غار زندگی نمیکنیم داخل جامعه جهانی هستیم.چطور یک ایرانی پرچم را میسوزاند همه ایرانیها واکنش نشان میدهند ولی انتظار داریم دنیا به این حرکات وحرفها ی پارلمان کشوری مثل ایران بی تفاوت باشند .خودمان را اصلاح کنیم وبا دنیا گفتگو ومسالمت آمیز برخورد کنیم .

    • بدون نام

      کاربسیارخوبی کرده بایدبرجام راهم اتش میزدند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خلایق هرچه لایق

    • رضایی

      باید به حال مملکتی که تو نماینده اش هستی خون گریه کرد.

    • بدون نام

      ازدخترخوشگلاچه خبر... اینه همان نادانهایی هستند، که میگن کلاه بیار، میروندسرمی آورند... حیف ازای سرزمین، حیف نون..

    • شهروند

      فقط تو رو خدا یکی این نظرات مردم رو به این نمایندگان احمق نشون بده،آخه یابو تو چی از دلسوزی و مردمسالاری میدونی.بخدا مردم به اندازه یه مگس هم به شما اعتماد ندارن.

    • بدون نام

      اگه یه بار مجلس کاری انجام داد همین بوده دستشون درد نکنه ولی فراکسیون امید دستور داد ۲۰دقیقه ای قرارادو تایید کردن درحلی که غز مفاد ننگینشم اطلاعی نداشتن بعد بیانیه رهبر بود فرمدن آمریکا عقب بکشه ما اونو آتیش می زنیم از نماینده مذکور قدردانی میگردد.درود سپاس احسنت

    • رضا

      نماینده بی خردکه سیاست حالیش نشه بایداستفاء بده نه اینکه قونپوزدرکنه

    • بدون نام

      شما به عنوان نماینده ی انتخابی همین مردم قرار است که از منافع مردم دفاع کنی و برای همین مردم کار کنی.من به عنوان یک فرد که شما را برای نمایندگی انتخاب کردم منافعم را در آتش زدن پرچم کشورهای دیگر نمیبینم لطفا خودسری خود را به حساب من نذار

    • بدون نام

      آفرین .به شما بگم که نفهمی بهترین نعمته

    • بی نام

      یعنی واقعا تو بعنوان یک فرد تحصیل کرده ونماینده مردم وارد مجلس شدی متاسفم که باید یک ادم بی ادب مثل تو که هنوز مثل بچه ها مقابل به مثل با کتک زدن وجیغ زدن میکنی الان بچه کوچولو ها هم دیپلماسی رو بلدن افسوس شما تندروها ی متهجر ما رو بیچاره کردین بجای رئیس مجلس بودم بیرونت میکردم

    • فقـط خـدا

      آقازادهای شما الان ساکن آمریکا چطور دلت اومد پرچم آتیش بزنید

    • محمد زمانی

      ما چهل سال در هر فرصتی مرگ بر امریکا گفتیم و پرچمامریکا که نماد یک کشور هست را اتش زدیم نماینده محترم بفرمایند با این کار چه نفعی عاید کشور شده،اتش زدن پرچم توهین به کل مردم ان کشور هست بهتر است دیپلوماسی را تمرین کنیم.

    • حسن بخشی

      دشمن ما همینجاست... همش میگن آمریکاست!!!

    • بدون نام

      هیات رئیسه که داشتن میخندیدن

    • بدون نام

      ستار خان باقر خان کجایید کجایید
      بیایید بیایید

    • علیرضا

      چرا عاقل کند کاری ، که باز آرد پشیمانی !!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه این ضرب المثل زیاد درست نیست چون کلمه عاقل توشه و حیفه. بهتره بگیم یه دیوونه یه سنگ و میندازه تو چاه که صد تا عاقل هم نمیتونندرش بیارن.
        ....

    • بدون نام

      هشت تا فندک رو چه طوری تهیه کردند من هنوز موندم تازه خیلی ها لو ندادند که فندک دارند

    • بینام

      نمیدانم اگر رییسی رییس جمهور می‌شد آنوقت چه اتفاقی می‌افتاد ؟ برجام چه مبشد؟

    • بدون نام

      قبول اشتباهات شهامت می خواهد که کاسبان تحریم فقط وقیح و پررو هستند. کشور دچار بحران می کنند که منافع شان حفظ شود

    • بدون نام

      نظر اکثریت مردم مشخص و انشالله این عده قلیل که از جهالت و سطحی نگری مردم سوء استفاده می کنند بزودی کنار خواهند رفت

    • دانیال

      نمایندگان عصاره فضائل ملت هستن ؟؟ !!!! این حرف ها را از کجا میارید برا چی موقع مشکلات میرید و به کسی توجه نمیکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید بهشون گفت از این به بعد از مردم مایه نذارین.

    • بدون نام

      خداوند عاقبت ما با چنین نمایندگی به خیر کند.

    • بدون نام

      یکبار هم شده به منافع ملی فکر کنید . این انتقام‌جویی سیاسی توسط این گونه نمایندگان از دولت منتخب اکثریت مردم انجام می شود فقط به ضرر منافع ملی است. البته برای این آقایان ایران معنی ندارد

    • ناشناس

      ناظر ازاین به بعد هرجا خودت میدونی سانسور ویاکم وزیاد کن کامنت منو!! ولی این سید رو بگو خو مومن وقتی داعش اومد مجلس شماکه عین خیالت نیست!!! ازاین به بعد فندک وجیباتو بایدخالی کنن تا به اسم مردم اونم نه قم کلی نظرندی!! توروخدا چاپ کن .خیلی فشاربهم اومده!

    • علی

      سلام، امان از این رفتار های خودجوش البته بهتره بگیم جوگیر شدن جلوی دوربین و خود برتر بینی، قابل توجه کسانی که بهش رای دادن شما حق ایراد گرفتن از منتخبتون رو ندارید پس بهتره دهن ها بسته باشه،، حمله خودجوش به سفارت انگلیس و عربستان که بخاطرش ما حتی در کشور خودمون نمیتونیم با تیمهای عربستان بازی کنیم، کسی نیست بگه سفارت جز خاک هر کشوریه و پرچم نشان غرور مردم کشورهاست،،،، امان از دل مردم

    • بدون نام

      رئیس جمهور که نماینده یک ملت و کشور است ، نهادی چون مجلس بر عملکرد او نظارت دارد و مورد نقادی قرار میدهد! آنوقت شما که نماینده بخش کوچکی از جامعه هستی (و کلیت شما در کلیت مجلس شناخته میشود بالعکس رئیس جمهور که کلیتش به خودش وابسته است!) خودت را نماینده فضائل ملت میدانی و چون نماینده و مورد اعتماد بخش کوچکی شدی انتظار داری که مورد نقد قرار نگیری؟!

    • بدون نام

      جناب اقای موسوی لارگانی نماینده محترم مردم فلاورجان واستان اصفهان چراشما بایداین عمل را انجام دهید که الان تمآم کاسه وکوزه هاراسرشما بشکنند حیف است که شمابا آن فعالیت وتلاش در مجلس بخاطراینکارموردانتقاد قراربگیرید با آتش زدن وسوزاندن چه چیری عایدماشده است الان همین آتش سوزی درمجلس سوژه خیای ازرسانه ها شده ایم دنیا ازمامی پرسد اگربرجام را آتش زده اید پس چگونه میخواهیدباپنج کشوردیگرادامه بدهید پس بهتربودکه درخانه ملت که درراس اموراست این آتش سوزی انجام نمیشد وعاقلانه وسیاستمدارانه پاسخی دندان شکن به دشمن داده می شد

    • بدون نام

      خدایا ببین ما مردم به کیا رأی دادیم و فرستادیمشون مجلس!!!!!!

    • TNT2

      این اقا کارش به جایی رسیده که میگه مردم نباید فلان کار کنند و ....بگو همین مردم تو رو اوردند سر کار..کار نمایندگان مجلس دیگه به جایی رسیده که امر و نهی هم به ملت میکنند ..خیلی جالبه ..اینها نماینده مردم هستند یا پادشاه مردم؟

    • بدون نام

      تمام اینها خودشرینی نمایندگان نادان محسوب میشه کاربد.بد.هرکه میخواد.انجام بده.چرااین نمایندگان فهیم که انیقدر دزدی.اختلاص.بیکاری.فحشا.بدبختی.توجامع وجود داره.یک کدام خودش آتش نمیزنه.چرااینقدر.آقازادها وبچهای مسولین.توخارج هستن.هیچ واکنشی نشون نمیدن.اینها همش‌فیلم.

    • سالار

      شما برجام و پرچم یه ملت اشتباه گرفتید
      ترامپ برجام پاره کرد نه پرچم ایران شماهم اگر میخواستی به حرف رهبری عمل کنی برجام آتیش میزدی نه پرچم آمریکا
      ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از این دو پهلو حرف زدناتون متنفرم. اصلا برای چی باید آتیش بزنه؟ خودتون گند زدین از سوزش آتیش بازی هم درست کردین

    • بیطرف

      راست میگی ریشه فقر بسوزون اقای به اصطلاح نماینده مردم

    • بدون نام

      زنده باد دکتر روحانی عزیز.

    • بدون نام

      اینجوری نگی چی داری بگی؟ معلومه که از کار زشتت دفاع می کنی ،کیا تو رو نماینده کردن؟اونا هم آدمایی هستن مثل خودت تندرو و بی منطق که فقط از روی احساسات کار می کنید مثل رئیس جمهور قبلیمون

    • میثم تشویق

      کار خوبی کرد تا کور بشه چشم دشمنامون

    • بدون نام

      خجالتم نمی کشه میگه عصاره ی فضائل ملت

      آخه کجای حرف زدن و منطق تو شبیه یه آدم فاضل هست که تو جزو عصاره هاش باشی

      مردم بدبخت .....

    • teymour

      بعضی از نماینده ها مثل اون قوم و قبیله ای هستن که میرن سیزده بدر. یکی شاخه درختهارو واسه کباب میشکنه یکی آب میاره یکی غذا طبخ میکنه یکی تاب برا همه میبنده. خلاصه خوب ریخت و پاش و بلعوندن و خرابی بوجود آوردن و اگه محیط بانی بگه این کارهاتون اشتباهه. جوابشو با قلدری میدن و میگن ،مگه دشت و کوه و طبیعت خدا پشت قباله ننه توئه!!! ؟؟؟؟ اگه محیط بان یه کم سمج بشه کتک جانانه ای هم میخوره. البته اگه نکشنش!!! ؟

    • Arash

      با سلام.
      ..... این اقا که دلش برای من و شما نسوخته که این کارو کرده خواسته خودی نشون بده. دود پرچم سوخته شده تو چشم منو و شما ها میره.

    • بدون نام

      مردم اعتمادکردند تایک نماینده مشکلاتشان راحل کندنه اینکه هرکاربخواهد انجام دهدخودسرباشد وبااینکارها بارمشکلات مردم را زیادکند یک نماینده باید بامردم هم نظر وهم سو باشد نه بایک حزب خودرا تلقین کند ****

    • کارمند

      بجای این نمایشهای مضحک فکری بحال حوزه
      انتخابیه ات بکن که خشکسالی زاینده رود باعث نابودی آن شده.فکر لارگان باش

    • بدون نام

      .. حاج آقا اصلا در مورد شما نظری ندارم چون چیزی ندارم بگم در مقابل حرکت بچه گانه شما. ولی خواهشم اینه مجلس و تعطیل کنین تا آبروی جهانی ایران حفڟ بشه و کانالهای خارجی ایران و ایرانی و به خاطر حرکت ناعاقلانه شما به تمسخر نگیرن .. آمریکا هرچقدر هم که بد ولی تا الان به پرچم ایران توهین نکرده ..

    • بدون نام

      شماها با این کارتون فکر نکنم سواد سیاسی داشته باشید،آخه این کارو یه بچه شش ساله هم میتونه انجام بده ولی واسه یک سیاست مدار واقعا سوادش رو زیر سوال میبره و خیلی مسخره است.

    • بدون نام

      تمام موافق ها با اسم و فامیل نظر میدن انگار پول و یا اعتباری بعدها قراره بهشون برسه یا شایدم قراره جایی براتون پارتی بازی بشه . ریا کاری تا چه حد اخه

    • ابوالفضل

      یجوری ملت میان نظر مینویسن انگار مستقیما میرسه بدسته مسئول هاو این نماینده!!!! آقایون داداشام،حرص نخورین،هیچکس ماخارو نمیبینه!!! اون آقایی ام ک پرچم آتبش زده برا دل شما و خودش و مملکت نزده!!! برا چیز دیگه اون کارو کرده و خداهم با ی وام کلانه بلاعوض ک تهشم قسط هاش پرداخت نمیشه،پاداششو میده

    • علی

      شما ها متوهم هستید با این کار ها باعث خنده دنیا شدید یه کم به پرچم و دین و اعتقادات مردم جهان احترام بزارید این کار ها دیگه منسوخ شده شما ها بجای این کار های مضحک به وضع مملکت برسید هر چند مطمئنم با این طرز فکر کار درستی از دستتان بر نمی آید

    • بی خیال

      پرچم لازم نبود آتش بزنید فقط جلوی چهار هزار نفر فرزندان مقامات ارشد در غرب به بهانه تحصیل به خوشگزارنی مشغول هستند را بگیرید چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید گرین کارت داشته باشند مگر شعارهای انتخاباتی که میدادند داخلش بود دریافت گرین کارت. ......کمرمردم دارد زیر بار تورم و گرانی میشکند کمی خجالت خوب چیزیه. چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی خط قرمز رهبری را زیر پا میگذارند ....؟؟؟؟؟؟

    • محمود

      قبل از نماينده شدن ميگفتي هر كار دلم بخواد ميكنم تا مردوم بدونن بهت راي بدن يا نه! ...

    • بدون نام

      ... من مردم به تو رای دادم مشکل منو حل کنی نه اینکه دشمن تراشی کنی و وضع را بدتر از این بکنی

    • هیچکس

      دی 96 ی نفر پرچم ایران رو اتش زد گفتن نماد ملی بوده به مردم توهین کرده .ولی خودشون پرچم امریکا رو اتیش میزنن میگن نماد کفره نماده حکومته ! پرچم اتیش زدن توهین به اون ملته نکنین

    • بدون نام

      از کوته فکری این نماینده همان بس که حتی برای آتش زدن یک برگ کاغذ هم آینده نگری نکرده بود و قادر به پیش بینی چند ثانیه بعد نبود و وقتی آتش نزدیک انگشتانش رسیده انرا رها کرد و کاغذ مشتعل روی موکت افتاد.
      متاسفانه قوانینی که توسط همین نمایندگان مصوب میشود نیز چنین وضعیتی دارند !!!!

    • وحيد

      كدوم مردم ميگه

    • وحيد

      كدوم مردم ميگه

    • بدون نام

      ما داریم از GPS امریکا استفاده می کنیم,اون ها پرچم اتش می زنند ,خخخخخ

    • بدون نام

      دوسوم مردم آمریکا پشتیبان مردم ایران هستن وبا کار ی که ترامپ کرده مخالفت کردن آنوقت این آقا میاد پرچم یک کشور رو که نماد مردمش هست روآتش میزنه .....

    • بدون نام

      با اتش زدن پرچم ناتوانی شان را در مسئله برجام نشان دادند

    • بدون نام

      همین الان رای گیری کنیم ببینی چقدر رای میاری؟؟...

    • بدون نام

      مردم به شما رای داده به مشکل مردم رسیدگی کنید یا گند بر پا کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج