۷۱۷۱۷۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سلیمی: وضعیت تجهیزات‌مان افتضاح است

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: تجهیزات ما افتضاح است و شدیدا نیاز داریم تجهیزات جدیدتری به دستمان برسد.

ایسنا: بهداد سلیمی در مورد وضعیت تجهیزات وزنه برداری که در اردوی تیم ملی مورد استفاده قرار می گیرد، بیان کرد: تجهیزات ما افتضاح است. چراکه مربوط به ۱۵ سال پیش بوده و فرسوده شده است. در تمرینات اگر نگاه کرده باشید، کیانوش رستمی وقتی می‌خواست وزنه بزند میله خراب بود. خیلی از میله های دیگر هم خراب هستند. شدیدا احتیاج داریم تجهیزات جدید به دستمان برسد و ان شاءالله این اتفاق بیفتد.


سلیمی در مورد ارتباط نزدیک خود با رییس کمیته ملی المپیک نیز گفت: ارتباط ما از سال‌ها قبل است و همشهری هستیم. آقای صالحی امیری همیشه نسبت به من لطف دارد. افتخار دوستی با او را دارم. ان‌شاءالله با رایزنی‌ها مشکلات ما برطرف شود. چون سال بازی های آسیایی و المپیک است و کم و کسری در اردو از لحاظ تجهیزات، مکمل و خود برگزاری اردوها زیاد داریم در حالی که عمده دیگر رشته ها در کمپ های خوب دنیا اردو دارند.


قهرمان المپیک لندن در مورد کاهش سهمیه ایران در المپیک ۲۰۲۰ نیز تاکید کرد: بدترین خبری بود که در این مدت می‌شد شنید. کاهش سهمیه المپیک اتفاق ناخوشایندی نه تنها برای وزنه برداری بلکه برای ورزش ایران است. زیرا از المپیک ۲۰۰۰ تاکنون بار مدال آوری کاروان ایران بر روی دوش وزنه برداری بوده و توانستیم ۱۰ مدال بگیریم. قطعا این اتفاق به ضرر ورزش ایران است. باید دید در دوسال باقی مانده چه اتفاقاتی می افتد. ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی رخ دهد و شاهد بازگشت سهمیه ها باشیم.

وزنه بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به این پرسش که فکر می کند کارش برای کسب طلای بازی های آسیایی نسبت به دوره قبل چقدر سخت تر باشد، تصریح کرد: این دوره قطعا کار سخت تر است. اصلی ترین رقبایم سعید علی حسینی نایب قهرمان جهان و وزنه برداران ازبکستان و چین تایپه هستند. حالا باید در کوران رقابت قرار بگیریم و ببینیم چه کسی بهتر است.


او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در نظر دارد با گرفتن مدال طلای بازی های آسیایی اتفاقات المپیک ریو و مسابقات جهانی آمریکا را جبران کند، تاکید کرد: دارم تمام تلاشم را می‌کنم. امیدوارم مانند دو مسابقه قبل از طرف برخی‌ها اعمال نفوذ در داوران نشود و مشکلی پیش نیاید. شخصا خودم صحبت‌هایی با آقایان سلطانی فر و صالحی امیری داشتم تا ان‌شاءالله دیپلماسی خود را در وزنه برداری قوی تر کنیم و دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای سلیمی تو بگو وضیعیت چه چیزی تو ورزش ایران افتضاح نیست؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج