۷۱۷۲۲۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سلیمی: رقیبم در بازی‌های آسیایی یک ایرانی است

ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری کشورمان گفت: امسال در بازی‌های آسیایی کار خیلی سخت تری نسبت به ۴ سال گذشته دارم، اصلی ترین رقیبم سعید علی حسینی نایب قهرمان جهان است.

خبرگزاری تسنیم: بهداد سلیمی ملی‌پوش دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان در خصوص حضور سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در اردوی تیم ملی اظهار داشت: صالحی امیری همیشه به من لطف داشتند و ارتباط ما به سال‌های قبل برمی‌گردد. وی همشهری من است، افتخار دوستی با ایشان را دارم و دوست خوب بنده هستند. قول دادند که یک سری تجهیزات را در اختیار وزنه‌برداران بگذارند.وسایل وزنه‌برداری فرسوده شده و برای ۱۵ سال پیش است و این تجهیزات در حد تیم ملی نیست. برای برطرف کردن این مشکلات با وی رایزنی می‌کنیم تا با آرامش تمرینات خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: باید درسال بازی‌های آسیایی، کم و کسری ورزشکاران برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها برطرف شود. کمبودها زیاد هستند، بحث تجهیزات، مکمل‌ها و برپایی اردویی و.... اکثر ورزشکاران در کمپ‌های خوب دنیا و اروپا اردو می زدند.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۴ سال گذشته اینچئون کره جنوبی، در خصوص حریفانش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی گفت: امسال در بازی‌های آسیایی کار خیلی سخت تری نسبت به ۴ سال گذشته دارم. اصلی ترین رقیبم سعید علی حسینی نایب قهرمان جهان است و رقیبانی نیز از ازبکستان و چین تایپه دارم. باید منتظر ماند دید در کوران رقابت دسته فوق سنگین، چه کسی بهتر وزنه می‌زند.

وی در خصوص ناداوری‌ها در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و مسابقات جهانی۲۰۱۷ آمریکا، ادامه داد: تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین وزنه را بزنم و امیدوارم باز هم مثل دو دوره قبل اعمال نفوذ نشود و مشکلی برای من پیش نیاد. البته شخصاً با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک، یک سری صحبت‌ها را داشتم تا با دیپلماسی در وزنه برداری، دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

سلیمی در خصوص کسر سهمیه وزنه برداری ایران در بازی‌های المپیک خاطرنشان کرد: بدترین خبری که در این چند مدت شنیدم، خبر کسر سهمیه بود. اتفاق ناخوشایندی نه تنها برای وزنه برداری، بلکه برای ورزش کشورمان، چون از المپیک ۲۰۰۰ سیدنی تا المپیک ۲۰۱۶ ریو بار مدال آوری ورزش کشورمان بر روی دوش وزنه‌برداری بود. در ۱۶ سال گذشته وزنه برداری ۱۰ مدال کسب کرد که پنج مدال فقط طلا بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج