۷۱۷۲۷۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ شایعاتی پیرامون وجود تیم‌ملی فوتسال بانوان

محمدامین فرشادمهر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: دوستان از من نشنیده بگیرید اما ما یک دوستی در فدراسیون فوتبال داریم که می‌گفت ما تیم ملی فوتسال بانوان هم داریم! تازه می‌گفت برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا هم شده! یاللعجب! البته از صحت آن مطمئن نیستیم چون پوشش بازی‌های تیم بانوان در حد پوشش گیاهی صحرای نوادا بود.

محمدامین فرشادمهر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: دوستان از من نشنیده بگیرید اما ما یک دوستی در فدراسیون فوتبال داریم که می‌گفت ما تیم ملی فوتسال بانوان هم داریم! تازه می‌گفت برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا هم شده! یاللعجب! البته از صحت آن مطمئن نیستیم چون پوشش بازی‌های تیم بانوان در حد پوشش گیاهی صحرای نوادا بود. البته شبکه‌های تلویزیونی دست‌شان بند بود وگرنه حتما پوشش می‌دادند. خیلی هم کار راحت و بی دردسری است برای‌شان؛ کافی است مشابه کار یکی از کانال‌ها، با استفاده از نرم افزار، زانو و کتف و بال بازیکنان حریف را حذف می‌کردند تا بازیکنان حریف مثل چوبین با یک عدد کله و شیکم و مقدار کمی پا قابل ديدن باشند.

این از شبکه‌های تلویزیونی؛ شبکه‌های مجازی نیز دقیقا در لحظات برد تیم بانوان ایران از ژاپن در حال پوشش خبری مهم بودند. خبر از آن قرار بود که معلم پرورشی یکی از مدارس ابتدایی آبادان، پایین موی دختری را کوتاه کرده تا ناظم مرد مدرسه اغفال نشود و از خانه فرار نکند.

به این ترتیب علاوه بر نجات ناظم مرد مدرسه، برای معلم پرورشی نیز اشتغال‌زایی شده است. یعنی از این به بعد به جای اینکه زنگ‌هایی که معلم ریاضی نیامده، بیاید سر کلاس بنشیند، با یک موزر در گوشه حیاط به آرایشگری می‌پردازد. یک برگه هم به دیوار می‌چسباند که: عیدی ما فراموش نشه!

این هم از فضای مجازی؛ شبکه‌های خاک بر سر خارجی نیز درگیر یک خبر کاملا زن‌ستیزانه مزخرف بودند؛ خبر از این قرار بود که بازیکنان بارسلونا، به مناسبت روز مادر در اسپانیا، به جای اسم خودشان، اسامی مادران‌شان را پشت پیراهن‌شان نوشته و وارد زمین شده‌اند! قهقرا را ملاحظه می‌فرمایید؟!

احترام مادران واجب ولی بی‌غیرتی تا کجا؟ اسم کوچک مادرشان را پشت پیراهن‌شان نوشته‌اند! در همین راستا و برای آموزش رفتار و فرهنگ صحیح، به ارائه یک مدل آبرومند پرداخته‌ایم؛ تصور کنید بازیکنان یک تیم فرضی برای بزرگداشت مادران در روز مادر، به جای اسامی خودشان، اسامی مادران‌شان را پشت پیراهن‌شان نوشته‌اند. اسامی به این ترتیب است:

بازیکن شماره یک: مادر آقا حمید/ بازیکن شماره دو: مادر جواد صافکار/ بازیکن شماره سه: صَبیه آقا مجید/ بازیکن شماره چهار: همشیره مشهدی ماشاا.../ بازیکن شماره پنج: خانومِ طبقه بالاییِ آقا شهرام اینا/ بازیکن شماره شش: جاریِ خانومِ آقا منوچهر/ بازیکن شماره هفت: همسری دلسوز و مادری فداکار [با عکس یک گل رز مشکی]/ بازیکنان شماره هشت و نه و ده و یازده به ترتیب: نوید، سیاوش، بهرام و سالار.

[چهار بازیکن آخر به این دلیل که زن موجود ظریفی است، به همسران‌شان گفته‌اند شما خانه بمانید ما کارتان را در تیم ملی فوتسال بانوان انجام می‌دهیم. یک فوتسال است دیگر!]

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب اینکه برای شما پخش کنند .
      طرف مقابل ظاهر و حجاب ندارن .
      اینکه دختران این کشور رفتن با حجاب رفتن .
      برای شما پخش کنند جایز نیست .
      واقعا زندگی در این دنیا با این همه ادیان و مذاهب سخته .

    • بدون نام

      مملکت نیس که دیونه خونس این تعصبات اسلامی بیخودی فرهنگ اصیل ایرانیمون رو دچار معظل کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج