۷۱۷۲۸۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

کاهش تعرفه فروش اینترنت زیرساخت به اپراتورها

وزیر ارتباطات گفت: موضوع کاهش تعرفه فروش پنهای باند اینترنت از سوی زیرساخت به اپراتورهای ارتباطی تداوم می یابد.

خبرگزاری مهر: محمدجواد آذری جهرمی در مراسم افتتاح پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت بر لزوم کاهش هزینه ها در حوزه پهنای باند تاکید کرد و گفت: باید هزینه پهنای باند اتصالات بین استانی کاهش پیدا کند تا شاهد افزایش ترافیک ارتباطات در داخل کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه کاهش تعرفه فروش اینترنت از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورهای ارتباطی باید تداوم یابد گفت: طی دو سال اخیر قیمت پهنای باند ۴ بار کاهش یافت و این کاهش قیمت رشد درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت را به همراه داشت.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه نباید نگران حفظ درآمد زیرساخت باشیم، اضافه کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت یک شرکت حاکمیتی است و دولت تضمین درآمد آن را بر عهده دارد به همین دلیل باید به جای نگرانی از حفظ درآمد زیرساخت به فکر توسعه و افزایش ترافیک ارتباطی در کشور باشیم که این مساله خود افزایش درآمد به همراه خواهد داشت.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه باید نقش حاکمیتی زیرساخت از موضوعات اجرایی جدا شده و پروژه ها آزادسازی شوند، گفت: هم اکنون آزادسازی پروژه ترافیک ویس (مکالمه) را در دستور کار داریم و امیدواریم به زودی اجرایی شود. از سوی دیگر ظرفیت های شبکه فیبر نوری باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد تا شاهد افزایش خدمات در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه برای چابک سازی دولت در حوزه زیرساخت های ارتباطی خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه های مدنظر امیدواریم متناسب با رشد زیرساخت های ارتباطی شاهد توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با هر بار کاهش قیمت از سرعت نت کم میشه

    • ع

      یه سوال ستاره یک مربع چیه اینجا تبلیغش کردنی 10گیگ گرفتم 24900تومان بود 27هزارتومانبرداشت چرا اینجوری شده میشه مگه البته اگر میخواد ترفهراکاهش بده هب گیگابایت بده

    • بدون نام

      سه ماه پیش 8 گیگ از آسیاتک میگرفتم سی هزار تومان ماهانه بعد گفتند ارزان شده چهل گیگ میشه چهل هزارتومان بیست روزه تمام میشه کشور ما درست بشو نیست

    • بدون نام

      همه بفکرچاپیدن ضعفا ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج