جاباما
۷۱۷۲۸۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد وسوسه انگیز نیمکت تراکتور به قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پیشنهاد وسوسه انگیزی برای نشستن روی نیمکت تراکتورسازی گرفته است.

خبرگزاری مهر: بحث جدایی امیر قلعه نویی از ذوب آهن آنقدر داغ و جدی هست که جدایی رسمی وی از این تیم در پایان دیدار امشب آسیایی آنها مقابل استقلال باور پذیر باشد. امیر قلعه نویی گزینه‌ای جدی برای تیم سپاهان است اما ممکن است یک اتفاق خاص معادلات تیم سپاهان را بر هم بزند.

واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی کاملا جدی است و آگهی مزایده این باشگاه نیز در روزنامه‌های کثیر الانتشار به چاپ رسیده و متقاضیان خرید این تیم هم اندک اندک آماده حضور رسمی در این مزایده بزرگ می شوند.

یکی از متقاضیان خرید باشگاه تراکتورسازی نظر ویژه‌ای به جذب امیر قلعه نویی برای این تیم دارد و چنانچه رسما پس از برنده شدن در مزایده مالک این باشگاه شود، علاقه زیادی به استفاده از امیر قلعه نویی برای هدایت این تیم دارد.

این متقاضی خرید یک بسته پیشنهادی ویژه برای قلعه نویی دارد و شنیده می‌شود این پیشنهاد به قدری می‌تواند اغوا کننده است که شاید مسیر امیر قلعه نویی را برای فصل بعد از اصفهان به تبریز تغییر دهد. این در حالی است که از فراز کمالوند هم یکی از گزینه‌های جدی نشستن روی نیمکت تراکتورسازی برای فصل بعد یاد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      چه خبره!!!!!

    • بدون نام

      همه این مشکلات از اونجایی سرچشمه میگیره که اون بالایی ها نمیتوانند این فوتبال رو به یک سرانجام خوب و با برنامه و حرفه ای و خصوصی بکنند تا باشگاه ها در آمدزا شوند! امروز از فوتبال با تماشاگران و سایر چیزهای دیگه در آمد کسب میکنند، ولی در فوتبال ایران همش هزینه است و تیمها بدهکارند! برای چی و چطوری در طی این سالها تیمهای زیادی خصوصی شدند ولی سرانحامشون به بن بست خورده است و تعطیل شده اند! حالا تراکتور میخواد خصوصی بشه، حالا چطوری معلوم نیست! مگر قلعه نوعی در پاذگان تراکتورسازی نبود و همین سرمربی رو تراکتور اخراج کرد، برای اینکه مدیریت درست در فوتبال ایران نیست! باید همه ی باشگاه های فوتبال کشور به یک برنامه جامع و‌حرفه ای و خصوصی سازی از طرف اون بالابی ها برسد و فوتبال کشور در آمدزا باشد نه هزینه گر و بدهکار باشد و این هزینه گر بودن و بدهکار بودن تیمها، پیشرفت فوتبال رو نمیطلبد! خلاصه اینکه باید خیلی، خیلی به فوتبال توجه شود که از‌ طرف اون بالایی نمیشود!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج