۷۱۷۳۴۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

صدور مجوز فروش سیم‌کارت‌های خارجی در ایران

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز فروش سیم کارت خارجی در ایران را صادر کرد. اعتبار این سیم کارت دو ساله بوده و شامل سیم‌کارت‌های ماهواره‌ای نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرکت‌های غیردولتی و واجد شرایط که در ایران به ثبت رسیده باشند، مجوز فروش سیم‌کارت تلفن همراه خارجی صادر می‌کند.

گفته می‌شود مجوز فروش سیم‌کارت‌های تلفن همراه خارجی در راستای حمایت از حقوق مشترکان و افزایش رضایت آن‌ها برای ضابطه‌مند شدن فعالیت عاملان فروش، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت آن‌ها داده شده است.

مدت اعتبار این مجوز ۲ سال از تاریخ صدور است. پس از انقضای آن با تشخیص سازمان، اعتبار آن هر بار به دفعات تا دو سال به درخواست متقاضی و با موافقت سازمان قابل تمدید می‌شود. البته فروش سیم­‌کارت­‌های شبکه­‌های ماهواره­ای جزء خدمات موضوع این ضوابط نیست. بنابراین فروش سیم­‌کارت­‌هایی که با استفاده از رومینگ، از طریق شبکه­‌های ماهواره­‌های نظیر ثریا، اینمارست و مانند این‌ها امکان ارایه خدمت دارند، ممنوع است.

دارنده مجوز موظف است امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به مشترکین خود را به­ موجب ارجاع مراجع قانونی فراهم کند. دارنده مجوز باید کلیه تمهیدات لازم را برای ایجاد امکان انجام وظایف قانونی نظارتی مراجع ذیصلاح در تمام طول مدت مجوز در چارچوب قوانین کشور فراهم کند. سازمان در قبال نگهداری اطلاعاتی که ماهیت محرمانه دارد، مسئول بوده و صرفاً در ارتباط با وظایف قانونی خود از آنها بهره‌­برداری خواهد کرد و از افشای آن‌ها به جز برای مقامات صالح ذیربط، مقامات قضایی و یا نهادهای قانونی بازرسی خودداری خواهد نمود؛ که در این‌صورت سازمان مسئولیتی نخواهد داشت.

نظر شما درمورد فروش سیم‌کارت‌های تلفن همراه خارجی در ایران چیست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه اطلاعات رو باید بده به شما پس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج