۷۱۷۴۱۳
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

انتقاد از برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش نسبت به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایلنا: مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش نسبت به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر واکنش نشان داد.

فرحناز مینایی پور (مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش) در واکنش به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر گفت: این برخورد با معلمان اصلا مورد تایید ما نیست و آقای بطحایی هم تاکید داشتند که حتما گروه‌هایی با برنامه‌ریزی وارد این تجمع شدند که معلم نبودند، البته من اطلاع زیادی ندارم، ولی حتما گروه‌های دیگر قاطیِ این تجمع شدند و به تنش انجامیده است.

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش با اشاره بر اینکه ما حامی معلمان هستیم و امیدواریم در چارچوب‌های قانونی بتوانند به حقشان برسند، بر لزوم حمایت و توجه جدی دولت و حاکمیت نسبت به این قشر تاکید کرد و گفت: معلمان این قشر بسیار تاثیرگذاری هستند ولی متاسفانه تاثیرگذاری این قشر را کم می دانند؛ با توجه به شرایط ویژه کشورمان، معلمان خیلی خوب می توانند بر روی قشر جوان و نوجوان تاثیرگذار باشند و به تثبیت پایه های نظام کمک کنند.

مینایی پور اضافه کرد: اصلا چرا باید به مرحله ای برسیم که معلمان برای احقاق حقوق خودشان تجمع و درخواستشان را اینگونه بیان کنند؟ حاکمیت باید اثرگذاری این گروه را ببیند، باید پیش از اعتراضات و تجمع‌ها، فکری کرد و امیدواریم دولتمردان صدای اعتراضِ معلمان ما را بشنوند.

مدیر کل امور زنان از آزادی ۶-۷ نفر از معلمان بازداشت شده در این تجمع به جز یک نفر خبر داد و گفت: از میان بازداشت شدگان یک نفر خانم بوده است.

این مقام مسوول از ارسال نامه به وزارت بهداشت برای غربالگری زنان فرهنگی در تمامی استان‌ها خبر داد و گفت: در این طرحِ غربالگری قرار است، با هماهنگی با وزارت بهداشت بیماری‌های ویژه زنان مثل سرطان رحم و سرطان سینه با آزمایش و چکابِ کلی توسط وزارت بهداشت و مراکز درمانی انجام شود.

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش افزود: البته در حال حاضر برخی از استان‌ها با هماهنگی با بهداشت استان، کل معلمانِ زن خود را برای غربالگری فرستاده و چکاب شده‌اند؛ در حال تلاش هستیم که با پیگیری، همه زنان فرهنگی شامل این طرح سراسری شوند.

مینایی پور با اعلام اینکه ۹۲۰ هزار معلم در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند، گفت: از این تعداد ۴۹۹ هزار معلم، زن و ۴۲۱ هزار معلم مرد هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناظر

      ...تو کی هستی که نظر میدی.هر کس مخل امنیت باشد باید بشدت باآن برخورد شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... واین هم مادرعروس... مردک، کارمندوکارگربینواجگونه مشکلات خودشو بیان کند، مجوزکه نمیدهند.

      • بدون نام

        آهان مخل امنیت؟!اصلا میدونید امنیت تنها جنگ نیست.انواع امنیت داریم:امنیت اجتماعی.امنیت اخلاقی.امنیت اقتصادی و امنیت عقلی که ....

    • بدون نام

      برخورد وحشیانه با مردم بخصوص با معلمان یعنی فاتحه همه ارزشها و آغاز دیکتاتوری محض

    • امیران

      یه زمانی معلمی شغل انبیا بود...
      معلم های عزیز دوستتون داریم و امیدوارم یه روز برسه بجای اینکه با چوب و چماق به تنتون ضربه بزنن به روی ماه و دستانِ پاک شما بوسه بزنن

    • عنقا

      اخه خانمبه شما لوح تقدیر میدن اگر معلم نبودن بسچ یبود دونفررفتنسر بچهرکوتاه کردن اینابه همینراحتی میرن کارشون میکنن یکیهم چی بگم حرف بزنم تکراری حالا خودتان قضاوت کنید که ایاکارشما درسته یاکار بندگان خدا

    • بدون نام

      برو به خودت برس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج