۷۱۷۵۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لزوم تدوین قوانین حمایتی برای استارت‌آپ‌ها

معاون وزیر کار از الگوسازی در حوزه کسب و کارهای نوآورانه خبر داد و گفت: در حوزه استارت آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا باید قوانین حمایتی داشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر کار از الگوسازی در حوزه کسب و کارهای نوآورانه خبر داد و گفت: در حوزه استارت آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا باید قوانین حمایتی داشته باشیم.

عیسی منصوری امروز در دورهمی کارآفرینی که با حضور استارت‌آپ‌ها، در مجموعه وزارت کار برگزار شد اظهار کرد: به این دورهمی به عنوان برنامه‌ای که تکرار کنیم و عده‌ای جمع شوند، نگاه نمی‌کنیم و نقش وزارت کار این نیست که محل برگزاری و کافه کارآفرینی باشد.

وی ادامه داد: با وجود آنکه مایلیم که این برنامه تداوم یابد ولی بیشتر به دنبال الگوسازی در حوزه کسب‌وکارها هستیم تا به استان‌ها، دستگاه‌ها و رشته فعالیت‌های دیگر برود.

منصوری گفت: وزارت کار تلاش کرده در فضای جدیدی که در حوزه کسب‌وکارهای نوآورانه در بخش خصوصی شکل گرفته نقش تسهیل‌گری را در سطح دستگاه‌های دولتی و نظام اجرایی کشور ایجاد کند.

به گفته وی نظام اجرایی کشور برای مدیریت و کمک کردن به این نوع ارتباطات آمادگی لازم را ندارد و برگزاری چنین محفلی با هماهنگی و نقش آفرینی ویژه وزارت کار در راستای شکل گیری این ارتباط صورت گرفته است.

وی با اشاره به همکاری وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره کسب و کارهای نوآورانه گفت: برنامه ما در آینده نزدیک برگزاری رویدادهای تخصصی و منطقه‌ای است و تلاش می‌کنیم در این زمینه نقش تسهیلگر را ایفا کنیم.

منصوری در پایان با بیان اینکه دورهمی امروز در حوزه فرهنگ و هنر است اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری این دورهمی شبکه‌سازی است تا در آینده استارت‌آپ‌هایی در این زمینه شکل بگیرد و بتوانیم اکوسیستم کارآفرینی حوزه فرهنگ و هنر را شکل بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج