۷۱۷۶۰۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تاوان جدایی محرمی؛ دفاع بدون آلترناتیو

 جدایی صادق محرمی، پرسپولیس را در فصل آینده با یک بحران جدی مواجه خواهد کرد.

وب‌سایت نود: با تایید مسئولان باشگاه پرسپولیس جدایی صادق محرمی از این تیم قطعی شده و او در بازی مقابل الجزیره، آخرین بازی را با پیراهن پرسپولیس انجام داد. فارغ از این قضیه که جدایی بازیکنی مانند محرمی تا چه اندازه روی کیفیت بازی پرسپولیس تاثیر خواهد گذاشت می‌توان به نقش جدایی او در کمیت مدافعان پرسپولیس اشاره کرد.

محرمی یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس است که غیبت او در کارهای دفاعی و هجومی، پرسپولیس را با افت فاحشی مواجه خواهد کرد. بازیکنی که به طور مثال نیمکت‌نشینی‌اش در دربی به‌خوبی به چشم آمد و خیلی‌ها اعتقاد دارند در صورت حضور او در ترکیب اصلی، پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد. با این حال مهم‌تر از کیفیت این است که با رفتن شماره ۲ تعداد مدافعان پرسپولیس به عدد ۴ می‌رسد. ماهینی، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و انصاری تنها مدافعان پرسپولیس برای فصل آینده هستند و در صورت مصدومیت و محرومیت هیچ گزینه جانشینی برای آنها وجود ندارد. تنها گزینه جانشین برانکو یعنی ربیع‌خواه هم مصدوم است و شاید تا پایان نیم فصل اول، شرایط بازی پیدا نکند.

این مشکل زمانی حادتر می‌شود که با مصدومیت ربیع‌خواه همین مشکل در میان هافبک‌دفاعی‌ها هم وجود دارد. یعنی اگر برانکو بخواهد با همین سیستم دو هافبک دفاعی بازی کند فقط نورالهی و کامیابی‌نیا را در اختیار دارد و بازیکن آلترناتیوی برای آنها وجود ندارد. ۶ بازیکن برای ۶ پست دفاعی و هافبک دفاعی، که برای آن‌ها نگران کننده خواهد بود. پرسپولیس در فصل آینده در ازای ۶ بازیکن فاز دفاعی‌اش تنها یک بازیکن جانشین به نام شایان مصلح دارد که البته او هم فقط در پست تخصصی دفاع چپ می‌تواند بازی کند و توانایی بازی در بقیه پست‌ها را ندارد.

با این شرایط برانکو برای سال آینده در فاز دفاعی با مشکلات زیادی مواجه است و باید به دنبال راهکاری برای حل این بحران باشد. بحرانی که پیش از این و در موارد مشابه نشان داده که در آن تغییر پست بازیکنان مثل استفاده از فرشاد احمدزاده یا وحید امیری در پست دفاع چپ برطرف‌کننده مشکل نبوده و مشکل جدیدی برای تیم درست کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله با عالیشاه این خلا پـــــــر میشه/چون رفتن عالیشاه زمینه اومدنه محرمی رو فراهم کرد!پس نگرونی ازین جهت نداریم فقط می مونه تاکتیک برانکو که چطور این پازلو مرتب یا جابجا کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج