جاباما
۷۱۷۸۷۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

کریم باقری: چرا برای «مسلمان» حاشیه می‌سازید؟

مربی پرسپولیس با بیان اینکه هافبک این تیم از برد سرخپوشان خوشحال بوده است، گفت: از روی یک عکس نمی‌شود در مورد محسن مسلمان قضاوت کرد.

خبرگزاری تسنیم: باقری در مورد مسئله مسلمان و خیلی از موارد دیگر پیرامون تیمش صحبت کرد.

* بعد از بازی پرسپولیس و الجزیره تصاویری از محسن مسلمان دیده شد که نشان می‌دهد او چندان از پیروزی تیمش در این مسابقه خوشحال نشده است، نظر شما چیست؟

من خودم آنجا بودم و کسی از تیم را ناراحت ندیدم. عکس خیلی فرق می‌کند با آنچه شما زنده با آن برخورد می‌کنید. عکس، تصویر یک لحظه را نشان می‌دهد در حالی که شما وقتی در محل حاضر باشید خیلی خوب و بهتر می‌توانید تشخیص دهید که اطرافیان‌تان خوشحالند یا ناراحت. کار برخی رسانه‌ها این است که به حواشی بپردازند و اینطور مسائل را بزرگ کنند که البته این هم بخشی از کارتان است و ایرادی به آن وارد نیست. در آن لحظه که شما در مورد آن صحبت می‌کنید من واقعا محسن را ناراحت ندیدم و حتی بغل من هم آمد. شخصا مخالف این موضوع هستم و اعتقادم این است مسلمان مثل همه بازیکنان خوشحال بود.

* قرار بود رابطه شکرآب شده بین مسلمان و برانکو را بهتر کنید اما این اتفاق رخ نداد؟
من کاری به این مسائل ندارم. سرمربی تیم تصمیم گیرنده نهایی در مورد همه موارد است. اجازه دهید به هر تصمیمی که از سوی برانکو گرفته شده یا می‌شود احترام بگذاریم و تابع آن باشیم. از شما رسانه‌ها هم می‌خواهم این قدر به این موضوع نپردازید. سرمربی تیم در مصاحبه‌هایش بارها در رابطه با موضوع مسلمان صحبت کرده و من نمی‌دانم شما رسانه‌ها چرا دست‌بردار قضیه نیستید. البته طبیعی است که دوست داشته باشید به حواشی بپردازید.

* به هر حال در پایان فصل هستیم و خیلی از هواداران پرسپولیس دوست دارند بدانند در نهایت مسلمان در تیم محبوب‌شان خواهد ماند یا نه؟

ماندن یا رفتن مسلمان به من و شما ارتباطی ندارد. او خودش در این مورد تصمیم‌گیرنده است.

* اینکه می‌گویند مسلمان خودش دوست دارد بماند اما برانکو تمایلی به حفظ او ندارد درست است؟

اگر واقعا محسن دوست داشته باشد در پرسپولیس بماند، می‌ماند. برانکو کاری به او ندارد. متاسفانه شما رسانه‌ها خیلی به این مسئله دامن زده‌ و موضوع را بزرگ کرده‌اید.

* بحثی که الان مطرح است راجع به زود اعلام شدن لیست تیم ملی است، وقتی لیست نهایی تیم ملی شب قبل از بازی با الجزیره اعلام شد تاثیری در روحیه بازیکنان شما گذاشت؟

نه، چه تاثیری باید داشته باشد؟ آنهایی که در لیست قرار گرفتند حتما حق‌شان بوده و نفراتی هم که نیستند کاری از دست‌شان بر نمی‌آید و باید با این قضیه کنار بیایند. اینکه فرصت برای اعلام لیست نبود یا بود بحث دیگری است که من نمی‌خواهم به آن بپردازم.

* مربی مثل قلعه‌نویی اعتقاد دارد لیست می‌توانست ارسال و بعد از بازی استقلال و ذوب آهن رسانه‌ای شود.

من کاری به نظر دیگران ندارم. آنچه مشخص است مربیان تیم ملی نفرات خود را از مدتی قبل انتخاب کرده بودند و منتظر نبودند از این دو بازی آخر بازیکنی انتخاب کنند. فکر هم نکنم بازیکنی بعد از اعلام لیست روحیه‌اش تضعیف شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      هرجا سخن از حاشیه است تیم پرسپولیس از بغلش میزنه بیرون

      پاسخ ها

      • علی

        هرجا هم حرف از حق خوری و رانت و خرید داور هست کیسه بشدت میدرخشد.وقتی مربی ای که خودش استاد تبانیه و تمامی افتخارات کثیف چندین سال گذشته کیسه رو براتون آورده میگه کیسه کثیفه دیگه ما حرف نزنیم بهتره...

    • بدون نام

      یاشاسین پرسپولیس
      یاشاسین کریم باقری

    • بدون نام

      این بابا اصلا دو کلمه حرف حسابی زده که انتشارش می دسد. فقط گفته به ما مربوط نیست و حاشیه نسازید. آدم محافظه کار و خنثاییه که برای حفظ موقعیتش حرفی نمی زنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب باقری شما رو نیمکت بشین ولبخند بزن وپولتو بگیر. شما حتی اندازه یک مترجم هم به تیمت تعصب نداری. راستی شما تو تیم چه کاره آید. پول میگیری که به به وچه چه کنی.

    • رضا نواییان

      تعصب ب خودنمایی نیس ک برادر کریم تعصبش و همیشه نشون داده .کریم تو بازی انقد دادزده بود و خوشالی کرده بود صداش در نمیومد چرا ماها فقط دوست داریم ادماادا و اطوار در بیارن بگیم به به چه متعصبه . یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج