جاباما
۷۱۷۹۰۰
۱۷ نظر
۵۰۰۶
۱۷ نظر
۵۰۰۶
پ

تحریم «سیف» نشانه ناکامی آمریکا است

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: اعلام تحریم های جدید علیه ایران بخصوص قرار دادن نام رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در لیست تحریم ها، همزمان با گفتگوها و رایزنی های کشورمان با اروپا در موضوع برجام بدون آمریکا، به خوبی بیانگر آن است که ایالات متحده امریکا با خروج یک جانبه از برجام نتوانسته است تاکنون به اهداف ضدایرانی و از پیش تعین شده خود دست یابد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: واکنش های جهانی ناکامی آمریکا در خروج یک جانبه از برجام را نشان داد و اعمال تحریم های جدید برای جبران این ناکامی است.

بهرام قاسمی در واکنش به اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در اعلام موارد تحریمی جدید علیه کشورمان، با محکومیت شدید این اقدام، گفت: این سیاست و حرکت نابجا را بخشی از ادامه رفتار نابخردانه و سیاست های خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران می دانیم که طی دهه های گذشته همواره و به اشکال گوناگون استمرار داشته است؛ این سیاست های کینه توزانه نه تنها دستاوردی برای آمریکا نداشته و نخواهد داشت ،بلکه دولت و ملت ایران را مصمم تر، صبورتر و مقاوم تر از همیشه و گذشته برای مقابله با اقدامات ضدایرانی آمریکا، آماده کرده است.

این دیپلمات ارشد ایرانی افزود: اعلام تحریم های جدید علیه ایران بخصوص قرار دادن نام رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در لیست تحریم ها، همزمان با گفتگوها و رایزنی های کشورمان با اروپا در موضوع برجام بدون آمریکا، به خوبی بیانگر آن است که ایالات متحده امریکا با خروج یک جانبه از برجام نتوانسته است تاکنون به اهداف ضدایرانی و از پیش تعین شده خود دست یابد؛ دولت آمریکا اینک و در پی ناکامی و آثار مخرب اشتباهات و پیش بینی های غلط فاحش خود پس از خروج یک جانبه از برجام، تلاش می کند با اینگونه رفتارها و اقدامات مخرب، بر اراده و تصمیم دیگر اعضای باقی مانده در برجام و سایر کشور های جهان، اثر بگذارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سوء استفاده و زیاده خواهی های دولت آمریکا در بکار گیری انواع سیاست ها و اهرم های متعدد در جهت اعمال زور، طرح انتظارات بی جا و تهدید دیگر کشورها، به نفع سیاست های مخرب خود، افزود: واکنش های جهانی به خروج آمریکا از برجام به خوبی نشان داد که این تصمیم غیر منطقی و نابخردانه و خلاف تمام موازین بین المللی رئیس جمهور آمریکا تا چه میزان به اعتبار و حیثیت و انزوای هر چه بیشتر دولت آمریکا منجر و خسارات جبران ناپذیری برای مردم امریکا وارد کرده است و حقانیت مردم بزرگ ایران را در غیر قابل اعتماد دانستن ایالات متحده و دولت های آنان را بیش از پیش اثبات کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از نرخ دلار مشخصه كه نتونسته دست پيدا كنه !!!!!!!!!

    • ترسو

      به جاي اين حرفها ، در يك حركت انقلابي و خودجوش !!!!! شما هم رئيس كل بانك مركزي امريكا را تحريم كنيد و بچه هاشو از درس خواندن تو دانشگاههاي ايران محروم كنيد و بهش ويزاي وورود به ايران را ندين تا چشمش در بياد و ديگه نتونه براي سير و سفر و تفريح و خرج كردن " ريال " بياد اينجا .........

    • بدون نام

      ترامپ باید تمام بچه هاشونو از اروپا و امریکا اخراج کنه و تحریم کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ترامپ باید یه بمب اتم بیاندازه تا این همه بیشعور که فکر می کنند این گاوچران قراره براشون آزادی و رفاه بیاره سقط بشن.فقط افسوس که تر و خشک با هم می سوزند.نسل قبلیتون یه جور گند زدند بهمون شماها هم دارید این جور گند می زنید.به هرحال بیشعور در این دنیا اومده که گند بزنه

      • رضا ط

        شماها رو باید فرغونی ببرن بندازنتون جایی که عَرَبْ نِیْ انداخت! تا یه چیزایی دستوتن بیاد و هر چرندی رو احمقانه از اون مجرای بیخود به فضا پرت نکنید ، حیف آب دهان!

    • بدون نام

      هرکی تحریم میشه اوضاعش تو ایران سکه میشه

    • بدون نام

      چقدر چرت میگه

    • محمدرضا بختیار

      من تصورم این هستش که حساب ارزی و مالی کشور به نام شخص باشه تو ایران و الا تحریم سیف نمی تونه این همه نظام مالی و ارزی را فیتیله پیچ کنه فکر کنم به نام سیف هستش از مقامات کشور ما هرچی بگی بر میاد

      پاسخ ها

      • همشهری

        دقیقا و امیدوارم ترامپ همه را تحریم کنه

    • مصطفی

      سیف رو که ما هم تحریم میکنیم

    • بدون نام

      چرادارین.تعصب بی خودی.وماس مالی میکنید.خلایق هرچ لایق.

    • بدون نام

      حالا مهم نيست ، ريس بانك مركزي عوض بشه، نهايتش

    • ایرانی

      ترسو لایک داری .خدایی امریکا کاربدی داره میکنه که جناح مقابل دولت پز لیاقت مداری بگیره که اگه مابودیم امریکاهیچ غلطی نمیتونست بکنه!!! همچنان به شعارادامه دهید که پیروزی از ان شعاردهندگان هست!!!!

      پاسخ ها

      • م ن

        آمریکا عمدا سیف رو تحرم کرده که فاتحه اقتصاد ایران بخونه چون آقای سیف هیچی بارش نیست وباسیاست های غلط فاتحه اقتصاد ایران را خوانده
        میدونه توی ایران هر کس که تحریم بشه عزیزه
        پس ایشان همچنان به سیاست های غلط ادامه داده واقتصاد ایران را نابود میکنه ودیگر نیازی به جنگ نیست

    • بدون نام

      ترامپ هم همش فیلم بازی میکنه. اگه راست میگه بچه ها و نوه ها و تمام اشخاصی که به اینا وصلن و توی آمریکا و اروپا زندگی می کنن رو از اونجا اخراج کنن و تابعیتشونو لغو کنن.
      اگرنه تحریم یه نفر سیف فقط مسخره بازیه

    • همشهری

      برای تحریم صیف دست ترامپ درد نکنه

    • بهزاد

      تا بوده همین بوده وتا هست هم خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج