جاباما
۷۱۷۹۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نکات آماری از بازی استقلال و ذوب‌آهن

تیم فوتبال استقلال تهران در پی به نمایش گذاشتن یکی از بهترین بازی‌های فصلش موفق شد در آخرین دیدار سال از سد ذوب آهن گذشته و به مرحله یک چهارم آسیا صعود کند.

خبرگزاری مهر: آبی پوشان تهران بهترین بازی را در آخرین بازی سال به نمایش گذاشتند و در شبی با شکوه توانستند با درخشش مامه تیام حریف قدرتمند خود را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرده تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. بی تردید در این بازی مامه تیام ستاره آبی پوشان بهترین بازیکن زمین بود. تیام به جز سه گلی که برای تیمش در این بازی زد، در جریان بازی هم یکی از بهترین‌ها بود و در انتها نیز با کسب نمره ۹ با اختلاف بهترین بازیکن زمین شد. بعد از تیام که بی تردید بهترین بازیکن این میدان بود، قاسم حدادی‌فر زننده تک گل ذوب آهن با کسب نمره ۷.۷ دومین بازیکن برتر زمین و بهترین بازیکن ذوب آهن در این بازی بود.

* اقتصادی مثل تیام

مامه تیام آمار بسیار جالبی دارد. او در جریان این بازی کلا ۴ بار به سمت دروازه ذوب آهن ضربه زد که از این ۴ ضربه ۳ ضربه او به گل تبدیل شد تا اقتصادی ترین عملکرد را در این بازی داشته باشد. مهاجم سنگالی آبی پوشان در این بازی به جز ۳ گلی که زد یک تکل موفق داشت، ۱۹ بار اقدام به پاس کرد و در ۱۱ دوئل شرکت کرد که تنها ۴ بار در آنها موفق بود.

* بیشترین پاس را مدافع ذوب آهن داد

در بین همه بازیکنانی که در این بازی حساس به میدان رفتند، اکبر ایمانی مدافع ذوب آهن بیش از سایر بازیکنان دو تیم پاس داد. این بازیکن که با شماره ۴ برای ذوب آهن بازی کرد ۶۵ بار اقدام به پاس کرد تا از این نظر پرکارترین بازیکن زمین باشد. بعد از این بازیکن بختیار رحمانی با ۵۴ پاس پرکارترین بازیکن زمین بود. در بین بازیکنان استقلال سرور جباروف با ۵۱ پاس بیشتر از سایر استقلالی‌ها اقدام به ارسال پاس کرد.

* درگیرترین بازیکنان زمین

از هر تیم یک بازیکن در مرکز درگیری‌های زمین قرار داشتند و درگیرترین بازیکنان میدان لقب گرفتند. کی‌روش استنلی مهاجم بلند قامت ذوب آهن با شرکت در ۲۱ دوئل درگیر ترین بازیکن میدان بود. نزدیک ترین بازیکن به کی‌روش، فرشید اسماعیلی هافبک میانی آبی پوشان بود که وی ۲۰ بار در دوئل های مستقیم شرکت کرد تا این دو بازیکن رقابت سنگینی در درگیری‌های میانه میدان داشته باشند. استنلی ۱۲ و اسماعیلی ۱۱ بار از این دوئل‌ها پیروز خارج شدند.

خسرو حیدری هافبک راست آبی پوشان نیز با حضور در ۱۶ دوئل آمار بالایی از این نظر داشت اما جالب اینجاست که وی تنها یکبار از این همه دوئل پیروز خارج شد.

*وریا و بیشترین تکل

مدافع ملی پوش آبی پوشان در این بازی یک پاس گل داد تا درخشش خوبی در آخرین بازی فصل داشته باشد. وی در جریان این بازی ۸ بار در درگیری‌های تن به تن شرکت کرد که ۵ بار در آنها موفق بود. اما وی با ۵ تکل موفق در این میدان دارای بهترین عملکرد در این زمینه شد. بعد از غفوری هم فرشید باقری با ۴ تکل موفق دومین بازیکن پر کار میدان در این آیتم خاص بود.

* دریبل‌زن‌ترین بازیکن

میلاد فخرالدینی با ۳ بار اقدام به دریبل و ۲ دریبل موفق دریبل زن ترین بازیکن زمین بود. در تمام جریان بازی فخرالدینی تنها بازیکنی بود که بیشتر از یک بار توانست بازیکنان تیم مقابل را دریبل بزند.

* مدافعان پرکار استقلال

پژمان منتظری با ۷ و سید مجید حسینی با ۶ دفع توپ موفق پر کارترین بازیکنان در بین مدافعان دو تیم بودند. وحید محمدزاده و حمید بوحمدان هر کدام با ۵ و روزبه چشمی با ۴ دفع توپ موفق در رده های بعدی قرار می گیرند.

* خسرو حیدری پر خطاترین بازیکن

هافبک با تجربه تیم استقلال که در این بازی فروغ چندانی نداشت، ۷ بار مرتکب خطا شد تا بیشترین تعداد خطا را در میدان به نام خودش ثبت کند. حیدری در پایان نیز نمره ضعیف ۵.۶ را گرفت تا مشخص شود شب خوبی را پشت سر نگذاشته است.

بعد از خسرو حیدری، کی‌روش استنلی با ۶ و فرشید اسماعیلی به همراه اکبر ایمانی با ۴ خطا از بازیکنان پر خطا در این میدان بودند. در این بازی پر برخورد کلا داور ۴۲ بار به نشانه خطا در سوت خود دمید که سهم استقلالی ها از این تعداد خطا ۲۷ و سهم ذوب آهنی ها ۱۵ خطا بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج