جاباما
۷۱۷۹۵۳
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

نسخه عارف برای چالش‌های درون نظام

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: معتقدم ماندگاری نظام با ماندگاری گفتمان اصلاحات یکی است و راه حل برخی چالش‌های درون نظام را گفتمان اصلاحات می‌دانم.

ایلنا نوشت: رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: معتقدم ماندگاری نظام با ماندگاری گفتمان اصلاحات یکی است و راه حل برخی چالش‌های درون نظام را گفتمان اصلاحات می‌دانم.

محمدرضا عارف در دیدار با هیات راه اندازی بنیاد امید ایرانیان در استان‌های گیلان و کردستان به مرور چگونگی شکل‌گیری بنیاد امید ایرانیان پرداخت و گفت: در شرایطی که حماسه دوم خرداد می‌توانست ظرفیت اجتماعی خوبی برای گفتمان اصلاحات ایجاد کند اما نتوانستیم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم و خلاء نهادهای مدنی برای ایجاد اتاق فکری برای گفتمان اصلاحات به شدت احساس می‌شد.

وی با بیان اینکه گفتمان اصلاحات خود را در داخل خانواده نظام تعریف می‌کند، تاکید کرد: معتقدم ماندگاری نظام با ماندگاری گفتمان اصلاحات یکی است و راه حل برخی چالش‌های درون نظام را گفتمان اصلاحات می‌دانم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان خاطرنشان کرد: یکی از راهبردهای اصلی بنیاد امید ایرانیان اولویت قائل شدن برای جوانان و زنان است. متاسفانه در حالی که جوانان در اکثر انتخابات‌ها حماسه ساز برای کشور و گفتمان اصلاحات هستند اما عملا در مقطعی از آنها غافل شده بودیم به همین دلیل در بنیاد امید ایرانیان تلاش می‌کنیم توانمندسازی جوانان و زنان را به صورت جدی دنبال کنیم.

عارف همچنین با قدردانی از زحمات هیات راه اندازی شعب استانی استان‌های گیلان و کردستان به آنها توصیه کرد در تمامی مراحل مقید به اساسنامه بنیاد باشند و پیشنهادات خود را برای اصلاحات احتمالی در اساسنامه ارائه کنند.

توفیقی: مسئولین کشور نیاز به تزریق افکار جدید دارند

همچنین در این نشست، جعفر توفیقی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان با مرور اساسنامه بنیاد امید ایرانیان، این بنیاد را یک نهاد مدنی غیر سیاسی اعلام کرد و گفت:زمینه اصلی فعالیت بنیاد امید ایرانیان مسائل مربوط به توسعه اجتماعی است و برای اینکه بنیاد امید ایرانیان بتواند منشا اثر باشد سعی شد چهره های علمی در این بنیاد نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه مسئولین کشور نیاز به تزریق افکار جدید دارند، شکل‌گیری بنیاد امید ایرانیان را بر دو محور"اخلاق" و "عقلانیت" دانست و تاکید کرد:جامعه ما از کمبود اخلاق و عقلانیت رنج می برد و در بنیاد امید ایرانیان به دنبال ترویج اخلاق و عقلانیت هستیم.

توفیقی با بیان اینکه بنیاد امید ایرانیان تلاش دارد درمحیط های پیرامونی خود اثربخش باشد،خاطرنشان کرد:بنیاد امید ایرانیان می خواهد یار و یاور مردم باشد و با ایجاد شبکه سازی از نخبگان کشور در این مسیر گام بر می‌دارد.

مدیرعامل بنیاد امید ایرانیان، کارآفرینی، توجه به زنان به عنوان ظرفیت انسانی کشور و جوانان را از اولویت‌های بنیاد برشمرد و تصریح کرد:اساس فعالیت بنیاد امید ایرانیان کار تیمی و گروهی است به همین دلیل باید انسجام درونی خود را حفظ کنیم.زیرا بنیاد امید ایرانیان تکالیف سنیگی بر عهده دارد و برای انجام این تکالیف نیازمند همدلی در درون تشکیلات هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلیلی قوشچی

      آقای عارف
      جریان اصلاحات شما تو کدوم مشکل مردم ورود کرده و در کنار مردم بودن با اینکه شما هر چی دارید از مردم دارید و مردم به شما رای دادن ولی شما چیکار کردید؟
      ...

    • بدون نام

      بابا جون بقیه مردم هم مسلمون هستند فقط شما نیستید.

    • بدون نام

      شما ژن های برتر کی میخواهید دست از سر ملت ایران بردارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج