۷۱۷۹۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رپورتاژ آگهی

مشارکت در تولید واکسن درمان اعتیاد به مورفین (درمان اعتیاد)

واکسن درمان اعتیاد به مورفین اولین واکسن درمانی تضمینی اعتیاد در جهان است؛ که بدونِ درد و خُماری، پس از سال‌ها تحقیق و بررسی در کشور ثبت اختراع و تولید شده است. در حال حاضر جهت تولید این دارو نیاز به سرمایه‌گذاری بوده و امید داریم با توجه به نام گذاری امسال مبنی بر حمایت از کالایِ ایرانی «این داروی درمان اعتیاد که برای اولین بار در جهان در ایران تحقیق و تولید شده است». به مرحله تولید انبوه و بهره برداری برسد.

مشارکت در تولید واکسن درمان اعتیاد به مورفین (درمان اعتیاد)

حسام حاجی عباسی مدیر عامل شرکت بین المللی دارویی و غذایی نواندیش، ایده پرداز دارویی و دستیار در تولید واکسن درمان اعتیاد به مورفین:

در ابتدا خواستم توضیحی از اعتیاد برای شما دوستان گرانقدر داشته باشم، همانطور که میدانید اعتیاد یک «بیمارى اجتماعی» است که عوارض جسمى و روانى دارد و تا زمانى که بـه علل گرایش «بیمار» توجه نشود، درمان جسمى و روانى فقط براى مدتى نتیجه‏ بخش خواهد بود و فرد معتاد دوباره گرفتار «مواد اعتیاد آور» می‏ گردد. اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه ‏هاى مختلف مى گردد.


همچنین ویرانگری‏‌هاى حاصل از آن زمینه‌ساز سقوط بسیارى از ارزش‌ها و هنجارهاى فرهنگى و اخلاقى شده و بدین ترتیب سلامت جامعه را بطور جدى به مخاطره مى اندازد. پدیده شوم قاچاق مواد مخدر بیش از آنکه فعالیتى سوداگرانه، تجارى و اقتصادى در عرصه مافیاى اقتصاد بین ‏المللى باشد، ابزارى کارآمد، مؤثر و راهبردى در گسترش نظام سلطه صاحبان قدرت جهان بر کشورهاى توسعه نیافته است. تحلیلگران مسائل سیاسى و اجتماعى بر این باورند که در تهاجم و نفوذ فرهنگی، پدیده مواد مخدر مهمترین عامل به تباهى کشیدن و انحطاط اخلاقى جوامع به شمار می‏ رود. متاسفانه گسترش دامنه مصرف مواد مخدر در جامعه امروزى به حدى است که حتى قشر متفکر و تحصیل کرده را نیز به سمت خود کشانده است.


اعتیاد بعنوان یک آسیب اجتماعی، هیچ گاه بطور کامل ریشه‏ کن نخواهد شد، اما با تدبیر، اندیشه و تلاشى مخلصانه حداقل می‏توان آن را به کنترل در آورد.


مراحل اعتیاد:


١- مرحله آشنایى: این مرحله با تشویق دیگران، مخصوصاً دوستان ناباب، یا از روى غرور و کنجکاوى خود فرد شروع می ‏شود.
٢- مرحله شک و تردید: در این مرحله فرد به مبارزه با امیال خود می ‏پردازد.
٣- مرحله اعتیاد واقعى: در این مرحله علائم اعتیاد ظاهر گشته، فرد و زندگی وی را احاطه می‌کند.


انواع مواد مخدر:


١- سستی زا
٢- توهم زا
٣- توان افزا

مشارکت در تولید واکسن درمان اعتیاد به مورفین (درمان اعتیاد)

و، اما واکسن درمان اعتیاد به مورفین اولین واکسن درمانی تضمینی اعتیاد در جهان است؛ که بدونِ درد و خُماری، پس از سال‌ها تحقیق و بررسی در کشور ثبت اختراع و تولید شده است. این دارو بر رویِ حدود ۱۵۰۰ نفر داوطلب ترک اعتیاد مورفین در استان‌های فارس، کرمان و کرمانشاه با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی هر استان به داوطلبان ترک اعتیاد مورفین درسه نوبت (صفر، ۳۰ و ۶۰ روز) تزریق شده است، که ۹۸ درصد معتادان داوطلب به ترک اعتیاد مورفین بازیابی شده است. در حال حاضر جهت تولید این دارو نیاز به سرمایه‌گذاری بوده و امید داریم با توجه به نام گذاری امسال مبنی بر حمایت از کالایِ ایرانی «این داروی درمان اعتیاد که برای اولین بار در جهان در ایران تحقیق و تولید شده است». به مرحله تولید انبوه و بهره برداری برسد.


در صورت تمایل به همکاری؛ علاقمندان، اصحاب شرکت‌های دارویی، اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند با شماره ۰۹۱۲۰۰۶۹۶۶۷ تماس حاصل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج