جاباما
۷۱۸۰۴۰
۸ نظر
۵۲۷۱
۸ نظر
۵۲۷۱
پ

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

یوتیوب (یوتوب) در سال های اخیر رشد فزاینده ای داشته است و کاربران این رسانه تقریباً هر چیزی که فکر کنید را در آن به اشتراک می گذارند؛ از ویدیوهای خانگی بامزه و خنده دار گرفته تا تریلرهای خانگی بسیار بزرگ و پرهزینه.

وب سایت روزیاتو - حسین علی پناهی : یوتیوب (یوتوب) در سال های اخیر رشد فزاینده ای داشته است و کاربران این رسانه تقریباً هر چیزی که فکر کنید را در آن به اشتراک می گذارند؛ از ویدیوهای خانگی بامزه و خنده دار گرفته تا تریلرهای خانگی بسیار بزرگ و پرهزینه. بدین ترتیب کاربران این رسانه اجتماعی در سراسر جهان، هر آنچه که بتوانند به عنوان یک محتوای ویدیویی تهیه کنند و به نظرشان جذاب باشد را به اشتراک می گذارند.

برخی از افراد که اکنون می توان از ان ها با نام سلبریتی های یوتیوب یاد کرد، چنان در این امر موفق بوده اند که اکنون در سراسر جهان چهره هایی شناخته شده به شمار می آیند. معمولاً محتوای آپلود شده توسط این افراد به مقدار قابل توجهی دیده شده و بازنشر می شود. بدین ترتیب آن ها به افرادی مشهور و البته ثروتمند تبدیل شده اند که شهرت آن ها با برخی از بازیگران سینما و تلویزیون برابری می کند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ یوتیوبر معروف و پرطرفدار این روزها آشنا کنیم.

۱۰-PrankvsPrank - تعداد مشترک: ۱۰ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

جسی ام ولنز و جینا اسمیت زن و شوهری هستند که ایده ای جالب و خلاقانه را در سال ۲۰۰۷ به مرحله اجرا درآوردند که بر اساس آن با هم شوخی های جالب و گاه خطرناکی کرده و سپس ویدیوهایی که از این اتفاقات تهیه شده بود را در یوتیوب قرار می دادند. بدین ترتیب ویدیوهای آن ها تاکنون بیش از ۱٫۷ میلیارد بار دیده شده است و همین موضوع باعث شهرت و البته ثروتمند شدن این دو شده است.

۹-TheWillyrex -تعداد مشترک: ۱۲ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

گیرمو دیاز یک مرد جوان اسپانیایی است که با نام کاربری TheWillyrex در یوتیوب فعالیت میکند. در واقع تنها کاری که او می کند این است که در برابر چشم طرفداران و فالوورهای خود با دوستاش بازی های ویدیویی انجام داده و بدین ترتیب به شهرت قابل توجهی دست یافته که با توجه به تعداد فالوورها و مشترکان حساب کاربری او کاملاً قابل توجه بنظر می رسد.

۸- TheDiamondMinecart - تعداد مشترک: ۱۳ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

دنیل میدلتون یکی از مشهورترین سلبریتی های بریتانیایی یوتیوب است که همه او را با نام TheDiamondMinecart می شناسند. وی تاکنون بیش از ۲۰۰۰ ویدیو در یوتیوب آپلود کرده و این روند همچنان ادامه دارد. بسیاری او را سلطان ماین کرفت می دانند.

۷- JennaMarbles -تعداد مشترک: ۱۶ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

جینا ان موری که با نام Jenna Marbles شناخته می شود یک کمدین و کاربر مشهور یوتیوب است که همه او را ملکه یوتیوب می دانند.

۶- Yuya -تعداد مشترک: ۱۶ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

ماریاند کاسترخون در کانال خود با نام Yuya هر چیزی که در مورد زیبایی باشد را آپلود می کند. بدین ترتیب وی به یک مدل و نماد زیبایی در میان جوانان مکزیک تبدیل شده است.

۵- Ryan Higa- تعداد مشترک: ۱۸ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

رایان هیگا که با پروفایل کاربری Nigahiga در یوتیوب شناخته می شود یک کمدین آمریکایی است که با ویدیوهای جذاب و خنده داری که در یوتیوب می گذارد تاکنون به رکود بیش از ۲ میلیارد بازدید رسیده است.

۴- VanossGaming - تعداد مشترک: ۱۸ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

ایوان فونگ یک یوتیوبر مشهور کانادایی است که فعالیت کانال او در یوتیوب با نام VanossGaming در سال ۲۰۱۱ آغاز شده و به عنوان یکی از مشهورترین چهره های دنیای گیمینگ در سراسر جهان شناخته می شود. وی در ویدیوهای آپلود شده خود روی فرهنگ گیمینگ تمرکز کرده و نکته های جالب و مفیدی را در این ویدیوها در مورد روش های گیمینگ ارایه می دهد.

۳- Smosh - تعداد مشترک: ۲۲ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

یان اندرو هیکاکس و آنتونی پادیلا، زوج کمدینی هستند که در دنیای اینترنت و یوتیوب آن ها را با نام Smosh می شناسند. کانال آن ها در یوتیوب تاکنون بیش از ۵٫۴ میلیارد بازدید داشته و بیش از ۲۱ میلیون مشترک را به خود جذب کرده است. فعالیت های آنان در حال بیشتر شدن بوده و نسخه های انیمیشینی یا با زبان های دیگر از آن ها نیز ساخته شده است.

۲- HolaSoyGermán - تعداد مشترک: ۳۰ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

HolaSoyGermán یک کمدین، موزیسین و نویسنده شیلیایی کاربر یوتیوب است که تنها ۱۴۷ ویدیو از کارهای خود در این رسانه بارگذاری کرده اما توانسته بیش از ۳۰ میلیون کاربر را به کانال خود جذب نماید. جدای از ویدیوهای کمدی، وی همراه با گروه موسیقی خود آهنگ هایی تهیه کرده و نتیجه را در یوتیوب بارگذاری می نماید. وی بزرگ ترین فعال یوتیوبر غیرانگلیسی زبان تاریخ است.

۱- PewDiePie - تعداد مشترک: ۵۱ میلیون نفر

۱۰ سلبریتی مشهور و موفق یوتیوب

PewDiePie سلطان سوئدی بدون رقیب یوتیوب است. در حال حاضر از او به عنوان مشهورترین و ثروتمندترین یوتیوبر در دنیا نام می برند. در سال ۲۰۱۴ کانال او حتی از کانال ریحانا در Vevo نیز بازدید بیشتری دریافت کرده و به پربیننده ترین کانال در تمام دوران تبدیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تو کشور ما هم فیلتره که مبادا...

    • بدون نام

      این اخریه چکاره بود؟

      پاسخ ها

      • joker

        گیمر

      • بدون نام

        گیمره ویدیو های طنز از گیمایی که انجام میده میزاره...

    • بدون نام

      جالبه نه جیک پاول بود نه رومن اتوود و نه لوگان پاول

      !!!!!!

    • شیما

      واو

    • صب

      قبلا بازی میکرد و اون رو ضبط میکرد بعدش اپلود میکردولی الان تنوع ویدیوهاش زیاده واقعا از نگاه کردن به ویدیوهاش خسته نمیشین

    • زینب

      ایول ماین کرافتی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج