۷۱۸۱۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

عرضه کالا‌های اساسی با نرخ ثابت در ماه رمضان

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از عرضه کالاهای اساسی با نرخ ثابت و افزایش ساعت کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از عرضه کالاهای اساسی با نرخ ثابت و افزایش ساعت کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ماه مبارک رمضان خبر داد.

امیر خسرو فخریان افزود: اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم راستا با دیگر صنوف، توزیع اقلام اساسی جهت رفاه حال مردم در ایام ماه مبارک رمضان را آغاز کرده‌اند.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ادامه تصریح کرد: در همین رابطه اقلام مورد عرضه شامل گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ، برنج، شکر، روغن، خرما و پنیر با تخفیف ویژه توزیع می شود.

وی در مورد ساعت کار فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز اظهار داشت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای با افزایش ساعت کار خودآماده خدمت رسانی ویژه به روزه‌داران هستند. در همین راستا فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه کننده مواد خوراکی و تغذیه نیز با تغییر ساعت کار بعد از اذان مغرب تا نیمه شب و عرضه غذا به صورت سرد و بیرون بر در طول روز در ایام ماه مباک رمضان فعالیت می‌کنند.

فخریان تدارک جشنواره‎‌های مختلف و اعطای جوایز به روزه داران و تخفیفات ویژه را از دیگر خدمات فروشگاه های زنجیره‌ای عنوان کرد.

پیش تر شهرام میرآخورلو معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دربرنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما گفته بود، سیاست‌های تنظیم بازار بر اساس تجربه سال گذشته اقلام اساسی مانند گوشت قرمز، برنج، روغن، مرغ، قند و شکر ذخیره سازی و قیمت آنها مشخص شده است و هیچ نگرانی بابت تامین اقلام اساسی وجود ندارد. ­

همچنین مدیر عامل بازرگانی دولتی نیز پیش تر گفته بود در ایام‌ماه رمضان ۳۰ هزارتن برنج، ۳۰هزارتن شکر، ۲۰ هزارتن روغن خام و ۲۰ هزارتن ماکارانی در فروشگاه های زنجیره ای عرضه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه حرفاتون دروغه به خدا گرونی داد و بیداد میکنه..پارسال گوشت میگرفتم هفتاد هزار تومان امروز از اون هم کمتر گرفتم صدوشصت هزار تومان.و......

    • کامبیر

      گفتیم بیارند!؟هیچ کدام ازحرف هایاین دولت قابل اعتمادنیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج