جاباما
۷۱۸۱۱۴
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

۵ انتقاد قائم مقام سابق استقلال از بازی تیم شفر

کامران منزوی قائم مقام و سرپرست باشگاه استقلال در سال‌های گذشته ۵ انتقاد از بازی استقلالی‌ها مطرح کرده است.

خبرآنلاین: کامران منزوی قائم مقام و سرپرست باشگاه استقلال در سال‌های گذشته ۵ انتقاد از بازی استقلالی‌ها مطرح کرده است. منزوی در این یادداشت نوشت:

با ابراز تاسف از درگذشت بازیکن پیشین تیم محبوبمان و با آرزوی مغفرت برای جی لوید ساموئل؛ امیدوارم قدر قدیمی ها را بخوبی بدانیم.

برد دیشب برای من بسیار دلچسب بود اما چند نکته را نمی توانم بیان نکنم.

*نکته اول فحاشی بی‌مورد به امیر قلعه نوعی بود. ایشان به وظیفه حرفه ای اش عمل می کرد و در واقع به تعهد خودش پایبند بود و آزردن یک قدیمی استقلال اصلا مطلوب نیست.

*نکته دوم رفتار غیرحرفه ای بعضی بازیکنان ماست. گرفتن اخطار بی‌مورد توسط فرشید باقری و آن تکل بسیار خطرناک و بی‌مورد آن هم وسط زمین را باید تعصب نامگذاری کنیم؟ اگر کارت قرمز داده می شد جواب میلیون ها هوادار و میلیاردها ریال سرمایه گذاری را در کجا باید جستجو کرد؟ آیا در مراحل بالاتر از چنین عملکردی با اغماض می گذرند؟

*نکته سوم شلوغی نیمکت استقلال بود. به حرص و جوش شفر در هنگام آسیب دیدگی سهرابیان دقت کنید.

*نکته چهارم دو بار از آسیب دیدگی رحمتی در پایان بازی خاطره بد داشتم و دیشب هم داشت تکرار می شد وقتی دقایق آخر بازی می خواهیم بازی را از جریان بیندازیم باید توپ را به دورترین نقطه به دروازه خودی هدایت کنیم و بعد ... اما دیشب توپ را در نیمه زمین خودمان به حریف دادیم و می رفت فاجعه رخ دهد که با فضل خدا بخیر گذشت.

*نکته پنجم آسیب دیدگی فراوان تیم بود که دیشب هم دست از سر تیم برنداشت و اگر به چالش اول فصل کادرفنی با کادرپزشکی رجوع کنیم به علل آسیب دیدگی ها پی می بریم؛ آسیب دیدگی هایی که کم به تیم ضرر نزدند.

*ان شاءالله با درس گرفتن از گذشته و تجربه نکردن مجدد تجارب، استقلال عزیز بتواند مانند دیشب و چند روز مایه مباهات و سربلندی همه هواداران شود .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

      خب بسه خفه شو تو راست میگی

    • mehdi

      من استقلالیم اما نفرت دارم ب قلعه نوعی ، غیر قلعه نوعی و حتی پرسپولیس و حریفای دیگه ی استقلال فحاشی بشه۰ خیلی راحت میتونم شعارهای متداول و کری های موبانه بخونیم تو ورزشگاه، چ نیازی ب فحاشیه اخه؟؟ خدایی مگه قلعه نوعی کم زحمت کشیده برا استقلال۰ ننگتون باشه کسایی ک دیشب ب قلعه نوعی فحش دادید حیف طرفدار استقلال ک رو شما باشه۰ شما طرفدار استقلال نیستید طرفدارای واقعی استقلال شرف و ناموس دارن۰

    • بدون نام

      ماهواداران دوچرخه سواران،تاج،استقلال فرهنگمون همین قدره و مغزمون بیشتر از این نمیکشه ولمون کنید لطفا

    • بدون نام

      یک کلمه از مادر عروس

    • بدون نام

      حرفاتون صحیح ولی کنار گود نشستید میگید لنگ کن.

    • بدون نام

      خیلی ریزبینانه مسائل بیان شد همه این موضوعات بیان شده کاملا درسته فقط در مورد قلعه نویی جای بحث دارد که چرا بعنوان یه استقلالی اینطور با هوادارانی که تو گرما و سرما همیشه یاریش کردند اینطور برخورد کردند و دل میلیونها هوادار را بدرد آوردند قلعه نویی باید بداند تو استقلال به اسم و رسم رسید حالا تو هر تیمی رفته مردانه جلوی استقلال قرار بگیرد برد نوش جانش وقتی باخت هوچی گری نکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه شو،هر وقت استقلال بدون قلعه نویی به افتحار رسید اون موقه حرف بزن

    • اس

      راست میگی قبول فرشید باقری دوباربایداخراج میشدشانس اوردیم ای نفعم نمیگه اگه اخراج شدم جواب صدهاملیون هواادارکی باید بده خطاعای بی موردیاتیام نزدیک بودبخاطراشتباش ک بعدازسوت ضربه زدداورخویشتن داری کرد خدایی.ولی خداراشکرخیلی چسبید

    • اسدی

      لطفا..بازی رفت دو تیم را با دقت ببینید تا دلیل محکم بازی کردن و تکلهای پیاپی بازیکنان استقلال را بدانید...والسیانی و فخرالدینی فقط و فقط ماموریت داشتند بازیکنان تکنیکی استقلال را مصدوم کنند...مطمئنا...دستور مصدوم کردن از بالا صادر شده بود...شما لفظ منشوری میلاد فخرالدینی را ببینید تا بدانید که با چه عقده ای وارد بازی شده بودند...که خدا را شکر...حق به حقدار رسید..

    • بدون نام

      کاملا موافقم

    • بدون نام

      البته تمامی نکات ذکر شده صحیح هستند ولی فحاشی بخاطر بازی رفت در اصفهان بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج