۷۱۸۱۵۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

الهویی: شفر به ذوبی ها توهین کرد

یکی از حواشی مهم بازی حساس استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درگیری وینفرد شفر و اعضای کادرفنی ذوب آهن بود.

ورزش سه: ذوب آهن درحالی که بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با نتیجه یک بر صفر برده بود در آزادی با نتیجه سه بریک تن به شکست داد آن هم در حالی که بازی حواشی کمی نداشت. یکی از حواشی که عادل فردوسی پور گزارشگر بازی هم به آن اشاره کرد درگیری وینفرد شفر و برخی از اعضای کادرفنی ذوب آهن بود که نزدیک بود تبدیل به یک اتفاق ناخوشایند شود. سعیدالهویی دستیار امیرقلعه نویی در ذوب آهن در رابطه با این درگیری گفت:« ببینید ما نه در این بازی که در بازی دور رفت و حتی بازی برگشت لیگ برتر نیز همین مشکل را داشتیم. هرکادرفنی استیل و مدل خودش را دارد و ممکن است نسبت به داوری معترض باشد. آقای شفر از همان بازی دوربرگشت لیگ برتر همواره به اعتراض های کادرفنی ذوب آهن به تصمیمات داور واکنش نشان داده و با حرکات دست و فریاد و کلمات به ما توهین کرد.»

او افزود:« من حتی در بازی رفت و در بین دو نیمه خودم با آقای شفر صحبت کردم و به او گفتم به عنوان یک مربی حرفه ای، درست نیست که چه با اشاره و چه با کلمات به نیمکت ما واکشن نشان می دهید. نکته جالب اینجاست که خود شفر همیشه روی داور فشار زیادی وارد می کند اما اگر سرمربی یا کادرفنی ما اعتراض کند سریع عکس العمل نشان داده و با حرکات دست و کلمات توهین آمیز و نامناسب برخورد می کند.»

او درباره درگیری پیش آمده در بازی دیشب هم گفت:« آقای قلعه نویی در بین دونیمه به داور که از کنارش می گذشت اعتراض کرد که آقای شفر هم در همین زمان شروع به استفاده از کلمات نامناسب کرد. من هم جلو رفتم و به انگلیسی گفتم شما کار خودت را باید انجام بدهید. البته در همین زمان ساشا شفر پسر آقای شفر آمد و بسیار خوب و با رفتاری کاملا مناسب فضا را آرام کرد. اما متاسفانه در همین حین متاسفانه بعضی از بازیکنان استقلال بددهنی کرده و به سمت ما حمله ور شدند.» مربی ذوب آهن همچنین گفت:« بعد از بازی هم هرکسی از من پرسید که ناراحت هستم گفتم نه چون از هرکسی اندازه فرهنگ و شخصیتش انتظار دارم.اما اعتراف می کنم تا الان چنین چیزی را حتی در مسابقات رده های پایین تر هم ندیده بودم اما مطمئن هستم اگر این حرکت از طرف یک مربی ایرانی انجام شده بود آن وقت رسانه ها برخورد کاملا متفاوتی می کردند اما متاسفانه هم کارشناسان داوری و هم جامعه فوتبال چون صرفا یک مربی خارجی است از او حمایت کرده و ایرادهایش را نمی بینند. امروز بعد از بازی در کمال تاسف می بینیم که برخی رسانه ها و کارشناسان به راحتی می گویند که حق به حق دار رسید اما بگذارید یک چیزی را بگویم. ما ۱۵ دقیقه آخر بازی را آنالیز کردیم و فقط در همین پانزده دقیقه بیش از ۷دقیقه وقت تلف شده به خاطر حرکات بازیکنان وجود داشت. ما به این که استقلالی ها این کار کردند کاری نداریم چرا که یک تاکتیک است اما اینکه کارشناسان از فوتبال با کیفیت و حرفه ای حریف می گویند در تعجب هستیم.» او افزود:« برای اثبات این موضوع بهترین روش این است که به سایت ای اف سی مراجعه کرده و آنالیز بازی را ببینیم. در آنالیز ای اف سی ۵۸ درصد مالکیت مال ذوب آهن بود، ضمن اینکه ۱۲۰ پاس بیشتر از حریف دادیم و ضربات به چارچوب هم ۱۲ در برابر ۹ به نفع ذوب آهن بوده است. به نظر می رسد دوستان کارشناس بازی دیگری را دیده اند. به نظر من در بازی روز گذشته بیشترین تاثیر را ابتدا داور مسابقه و سپس مامه تیام داشتند هرچند اگر در همان صحنه اول بازی او اخراج شده بود داستان فرق می کرد. یا در نیمه دوم و در دقیقه ۴۷ تکل سنگین فرشید باقری روی پای بختیار رحمانی اخراج داشت که این اتفاق نیفتاد. واقعیتش را بخواهید وقتی در این صحنه داور در صحنه ای که اخراج داشت حتی کارت زرد هم به بازیکن استقلال نداد به داور چهارم گفتم بازی تمام شد چرا که کاری که باید، انجام شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • binam

      من اگه جا شفر بودم دندون برای تو و اربابت نمیذاشتم ، شما مربی فوتبال نیستین.....

    • بدون نام

      زر نزن بی تربیت شفر سنش اندازه پدر بزرگته انگار به پدربزرگت توهین کردی

      پاسخ ها

      • اره شما خوبید

        اره حتما شفر خوبه

    • امیر

      بازی رفتم امار به نفع استقلال بود

    • بدون نام

      خوب کاری دستش درد نکنه

    • بدون نام

      استادحاشیه رحمتی و امثال فرشیداسماعیلی ومهدی قاعدی ودوسه تا بچه دیگه بیشترازاین نمیشه انتظارداشت چه برسه به پیرمرد آلمانی !! مربی دلقک باشه بازیکنان هم فرصت طلبی کرده وبه پیشکسوت خودشون هم بی احترامی میکنن چه برسه به نیمکت حریف!! به چه حقی پول بیت المال رو میدید به تیمی که دروازه غاری حرف میزنن و جنجال سازی میکنن!!.بفرستیدلیگ افغانستان این چندتایی که اسم بردم.

    • آبی آسمونی

      جنبه باخت داشته باشید.

    • بدون نام

      بگم تیام بیاید ۳تای دیگه هم بگذار تون

    • علی

      دستش درد نکنه دمشم گرم اگه توهین کرده

    • کامبیر

      کک پرید پشه پرید نوبت به ....رسید

    • بدون نام

      زر مفت نزن الویی ملووی آگه این آمار وارقام امتیاز داشتن تو بازی رفت شما باید با سه امتیاز منفی میرفتین رختکن چرا بازی رفت که شانسی بردین وپنالتی الکی براتون گرفتن اینقدر اشک تمساح نمیریختی؟ چقدر اعتماد به نفس داری که میگی ذوب بهتر بازی کرد شما برو به تاکتیک اوت دستیتون برس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا دمت گرم عزیزم
        واقعا خیلی پرروووووو تشریف دارن
        اخه یکی نیست به این ذوبی ها بگه بجز خشونت و لگد زدن و سانتر و اوت دستی چیکار کردین تووی دوتا بازی؟ ؟؟؟؟؟
        اونم از پنالتی ناجوانمردانه دقیقه 92 بازی رفت!!!!!!
        به اون امیرخان با معرفتم بگید درسته برا استقلال زحمت کشیدی اما بعده رفتنت از استقلال همه کاراتو زیر سوال بردی

    • بدون نام

      یعنی خداییش این حرف درسته..ما فقط روی پونزده دقیقه اخر انالیز کردیم..قضاوت باخودتون

    • بدون نام

      شفر هم فکر میکنه مثل کی روش بالاتر از ما ایرانی ها هست.
      ولی برانکو فرهنگش با ما جور هست و مربی قابل احترامی هست

    • تاج

      فقط همین کم بود که تو بیشعور(الهویی)
      در مورد تیم بزرگ استقلال نظر بدی
      ببند اون دهن گشادِ کثیفتو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج