۷۱۸۱۹۳
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

افتخاری: پیش‌بینی قهرمانی آسیا را کرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای قهرمانی در آسیا را کره‌اند گفت: خیلی‌ها در روزهای سخت به تیم ما کمک کردند تا این موفقیت‌ها رقم بخورد.

مهر: سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم جشن قهرمانی این تیم که عصر چهارشنبه در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد گفت: این قهرمانی را به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم ستاره سوم را هم کسب کنیم. این قهرمانی را مدیون خیلی از عزیزان هستیم که در روزهای سخت به ما کمک کردند تا به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در روزهای سخت مان و زمانی که تهدید شدیم و قرار بود جواز حرفه ای گری تیم ما باطل شود اسپانسر به دادمان رسید و به ما کمک کرد چرا که اگر این اتفاق رخ نمی داد معلوم نبود که بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

افتخاری ادامه داد: روز سه شنبه که توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم صحنه های جالبی را در ورزشگاه دیدم. مردم بسیار شاد بودند و در خیابان ها هم جوان ها هم بسیار شاد بودند که باعث خوشحالی خودم شد.

وی ادامه داد: ما پیش بینی های لازم برای قهرمانی در آسیا را انجام داده ایم. توانستیم با شفر قرارداد دو ساله امضا کنیم. با دستیاران ایشان و تیام هم قرارداد داریم. به نظرم نتایج خوبی کسب کردیم و در گروه مرگ صدرنشین شدیم.

افتخاری ادامه داد: برای ما بسیار خوب بود که توانستیم نماینده عربستان را رفت و برگشت شکست دهیم. عربستانی که بازی نکردن در خانه را به ما تحمیل کرد. با این حال ما توانستیم نماینده این کشور را شکست دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: در روز بازی با العین شاهد یک اتفاق باشکوه در ورزشگاه آزادی بودیم که بیش از یکصد هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند. نمایندگان کنفدراسیون آسیا فکر می کردند اتفاق بدی رخ خواهد داد اما ما بیانیه دادیم و از هواداران خواستیم که نکات را رعایت کنند که همین اتفاق هم افتاد. برای ما افتخار بود که چنین تماشاگرانی داشته باشیم. از تماشاگران تشکر می کنم که بهانه دست کنفدراسیون فوتبال آسیا ندادند.

سیدرضا افتخاری در پایان صحبت هایش یادی از پیشکسوتان و درگذشتگان باشگاه استقلال کرد و از حضار خواست جهت شادی روح آنها صلواتی قرائت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توهم داری؟؟؟

    • mrps

      شتردرخواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
      توخواب ببینی قهرمانیو

    • حمید سلیمی

      بروید پا بوس داور عمانی شوید که حق ذوب آهن خورد و بازی برای شما در آورد اگر تیام و باقری اخراج کرده بود حالا شما اینقدر بلبل زبونی نمی کردی بیچاره ذوب آهن اصفهان واقعا چقدر تو این دنیا بی عدالتی بیداد میکنه یا صاحب الزمان بشتاب

    • رضوی

      زر ت وپرت

    • بدون نام

      موفق باشید.ولی باید خیلی قدرتمندتر از این تیم رو ببندید

    • بدون نام

      تو خواب

    • رضوی

      باداوری وشانس

    • سنایی کارشناس واحد خبر

      اسیا که کوچک است اقای دکتر افتخاری من نظر روی باشگاههای جهان دارم ..ابن شفر را که من میبینم این تیم تاج کبیر را درجهان هم پر اوازه تر از الان میکنه افتخار اسیا از این به بعد باید بره با رئال ومارسی . وچلسی واین جور تیمها بازی کنه ..اون تیم سوم به بعد ایران است که باید بره با العین والزهر مار وخلاصه هر چی ال بازی کنه ..دکتر اسیا دیگه با اون بازیهایی که از تاج کبیر میبینیم برای این تیم کوچیک شده دیگه از این به بعد باید با اروپایی ها هم گروه شویم اسیا برای ..تاج کبیر افت داره اسیا برای این ..اجق و جق .هاست

      پاسخ ها

      • Araz

        خوش با با توهماتت

      • بدون نام

        زارت شیشه کشیدی؟

      • بدون نام

        چه اعتماد به سقفی...تاج سخی باید بدون کمک داور با تیم های محله بازی کنه..

      • بدون نام

        راست میگی با داوری باشه قهرمان جهان هم میشه یه زمان تاج الان هم از دکل فدراسیون بهتون میرسه

    • بدون نام

      حاجي از كجا جنس ميخري ?منم بخرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج