۷۱۸۱۹۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

تنها شرط قلعه‌نویی برای ماندن در ذوب آهن

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان برای ادامه همکاری با این باشگاه درخواست تخصیص بودجه‌ای مناسب برای حضور قدرتمندانه در آسیا را به هیات مدیره ارایه کرد.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی امروز در جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن حاضر نشد و نماینده خود را به این نشست مهم فرستاد. نماینده سرمربی ذوب آهن به مدیران باشگاه اعلام کرد: با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی ذوب آهن نیاز به حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها دارد. بخصوص اینکه در آسیا ذوب آهن نماینده ایران است و برای دفاع از اعتبار فوتبال کشور در رقابت‌های بین‌المللی باید امکانات لازم را داشته باشد. بنابراین باید بودجه‌ای کافی و مناسب به باشگاه ذوب آهن اختصاص داده شود.

اکنون این مدیران باشگاه ذوب آهن هستند که باید در مورد این درخواست امیر قلعه‌نویی تصمیم گیری کند. اولین اولویت قلعه نویی حضور در ذوب آهن است اما به دلیل اینکه قراردادی با این باشگاه ندارد مذاکره با سایر باشگاه‌ها را حق مسلم خود می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیر

      این آدم نامردی است اگه اینجایاسپاهان بره پیله می کنه به بازیکنان استقلال واینوبارهانشون داده وبه خاطرهمین است نزدتماشاگران به اش توهین می شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسیار نامرد، حیله گر و کینه ای است. جالب است که همیشه قیافه های حق به جانب هم میگیرد

    • بدون نام

      خالی نبند امیر ناپلئون. تو از قبل با سپاهان تموم کردی. برای این بندگان ذوب آهن هم فیلم بازی نکن. البته اصفهانیها هم بچه های تیزی هستند. بگرد تا بگردند

    • hamid

      فوتبال چین مدیون کارخانه هاست که با دلار بزرگان فوتبال را جذب می کند و تا بحال هم با قهرمانی های ممتد موفق شده اند. این افتخار برای کشور چین است. حالا سپاهان و ذوب‌آهن توسط دو کارخانه بزرگ کشور حمایت می شود. گر چه ذوب‌آهن فوتبالی رو به رشد با قلعه‌نویی داشته است اما برای پیکار در مسابقات قهرمانی آسیا کافی نیست. سپاهان و ذوب‌آهن نیاز به مربیانی با دانش فراتر از برانکو و شفر و مدیریتی دارد که حداقل هدف و آرزوشان سرفرازی نام میهنمان در میادین بین‌المللی باشد. با این سیستم مدیریتی فوتبال هرگز به جایی نخواهیم رسید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج