۷۱۸۲۴۳
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

شفر، برنده تقابل دو سبک

آخرین حضور موفق استقلال در آسیا با قلعه‌نویی بود که تا نیمه‌نهایی صعود کرد، ولی این‌بار آبی‌پوشان فوتبال مدرن‌تری بازی می‌کنند و شانس بیشتری برای برابری با قدرت‌های اول آسیا دارند.

ایران ورزشی: شفر در سومین تلاش سرانجام موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد. مربی آلمانی از زمان شروع کارش با استقلال تنها سه شکست داشته که دو تای آن مقابل حریف اصفهانی بوده. بخشی از این شکست‌ها به خاطر اتفاقات بازی بود، از جمله گل‌هایی که این تیم در ثانیه‌های پایانی هر دو بازی خورد، ولی تکرار این نتیجه این گمانه را به‌وجود آورده که اصطلاحا سبک بازی ذوب‌آهن به استقلال نمی‌خورد و تیم شفر مقابل این حریف به دردسر می‌افتد.


شب گذشته ماموریت استقلال سخت‌تر هم بود، چرا که ممکن بود برد هم برای صعود کافی نباشد و برتری ۲ بر یک هم حکم ناکامی را داشت. با این حال استقلال تا دقیقه ۶۳ به سه گل رسید و نتیجه دلخواهش را گرفت و هرچند صعود آسانی نداشت، فرضیه برتری تاکتیکی ذوب‌آهن نیز از بین رفت.


تفاوت سبک بازی دو مربی را می‌توان در مهاجمان نوک خارجی دو تیم دید. اساس بازی تیم قلعه‌نویی توپ‌های بلندی است که برای استنلی کی‌روش ارسال می‌شود و بازیکنان کناری می‌توانند از توپ‌های برگشتی استفاده کنند. تیام کلاس متفاوتی دارد، هوش، ضربه به توپ و شم گلزنی‌اش عالی است و با سه گلی که در این بازی زد، غیبتش در بازی رفت را هم جبران کرد.


بازی دو نماینده ایران کیفیت بالایی داشت، ولی حاشیه‌های بازی رفت که در روزهای اخیر هم ادامه پیدا کرده بود، روی بازی برگشت تاثیر گذاشت. استقلال در بازی رفت دو بازیکنش را از دست داد و در روزهای گذشته قلعه‌نویی مجبور شد در مصاحبه‌های مختلف تاکید کند که این مصدومیت‌ها نتیجه سیر طبیعی بازی بوده. خشونت بازی برگشت، پیامد اتفاقات فولادشهر بود و بازیکنان استقلال مصمم بودند که این بار مرعوب بازی خشن حریف نشوند. کی‌روش که در بازی رفت عامل مصدومیت امید ابراهیمی شد، در تهران هم تکل مشابهی روی پای جباروف داشت، ولی این فرمول جواب نداد و تیمی صعود کرد که توپ را بهتر به گردش در‌می‌آورد.


استقلال اگر بازیکنان کلیدی‌اش را حفظ کند، می‌تواند در آسیا آرزوهای بزرگی داشته باشد و با شفر به مراحل نهایی جام فکر کند. آخرین حضور موفق استقلال در آسیا با قلعه‌نویی بود که تا نیمه‌نهایی صعود کرد، ولی این‌بار آبی‌پوشان فوتبال مدرن‌تری بازی می‌کنند و شانس بیشتری برای برابری با قدرت‌های اول آسیا دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Ss

      سرور هرچی لنگیه شفر لنگ پاره کنه

    • بدون نام

      ذوبی های ناجوانمرد کاراته باز. فقط و فقط میزدند. این فوتبال نیست. این آموزش دوندگی و قلچماقی است همراه با سانتر. امیر ناپلئون فقط همین را بلد است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. به اندام بازیکنان ذوب آهن دقت کنید. میلاد فخرالدینی مثل یک بدنساز شده است

    • بدون نام

      با شفر قهرمان اسیا میشیم

    • محسن

      همه دنیا میدانند که در آسیا پرسپولیس بیشترین تماشاگر را دارد ولی تو بی احترامی که برای آنکه خودت را بزرگ جلوه دهی به تیم بزرگ پرسپولیس توهین میکنی دیوانه فکر می کنی مردم مثل تو کم عقل هستند کی در آلمان استقلال رو می شناسند اگر چند نفر از دوستان تو که میدانند در کجا مربی هستی با راجع به استقلال صحبت کردند فکر کردی که همه دنیا میدانند استقلال چه تیمی است یک زره جنتلمن باش با اون دست در دهان کردن فکر کردی همچی سرت می شه کریزی

    • بدون نام

      به امیدحق حق ب حقدارمیرسه...البته تادولت لنگیه امیدی نیست...بهرطریقی ک شده جلو پیشرفت استقلالومیگیرن.

    • قلب آبی

      چیزی ک عوض داره گله نداره والاااااا

    • کاردوک

      البته اگه داور به کیسه کمک نمیکرد اینبارم باخته بود
      مثل لیگ برتر که تا سوم کشیدنش بالا اینجام باز داورا کیسه رو بردن مرحله بعد

    • بدون نام

      ما سه ساله تواوجیم حسودا زبون دراوردین از بس که جام گر فتیم دیگه خسته شدیم اگه این سیاه بوگندو رو نداشتین میخواستین چکار کنین کیسه کشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج