۷۱۸۳۶۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تیام با ۷۰۰ هزار دلار تمدید می‌کند؛ باورکنیم؟

تیام از قطر و امارات پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده اما استقلالی‌ها نیز برای تداوم همکاری با او بیکار ننشسته‌اند و می‌خواهند این بازیکن را در ازای پرداخت ۷۰۰هزار دلار در استقلال حفظ کنند.

ایران ورزشی: تیام از قطر و امارات پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده اما استقلالی‌ها نیز برای تداوم همکاری با او بیکار ننشسته‌اند و می‌خواهند این بازیکن را در ازای پرداخت ۷۰۰هزار دلار در استقلال حفظ کنند. رقمی که شاید برای باشگاه استقلال بار مالی سنگینی به همراه آورد و این باشگاه را دچار مشکلاتی کند اما به واقع با حد و اندازه‌های فنی تیام همخوانی دارد و دستمزد نامتعارفی برای این بازیکن محسوب نمی‌شود.

شاید هیچ یک از خارجی‌های فوتبال ایران تا این اندازه مفید نبوده‌اند که وقتی حرف از رفتن‌شان به میان می‌آید موجی از ناامیدی سکوها را فرا بگیرد. مامه تیام برای هواداران استقلال اینگونه است. مهاجمی که در اندک زمان به قدری خوش درخشیده که وقتی صحبت از رفتنش می‌شود هواداران استقلال احساس یأس می‌کنند. تیام برای استقلال اکنون گوهری گرانبها است. بازیکنی که حتی می‌تواند سرنوشت آبی‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دستخوش تغییرات بزرگی کند. ماندن تیام شاید با تکرار قهرمانی‌های استقلال در لیگ هجدهم و لیگ قهرمانان همراه باشد. گرچه هنوز این مهم محقق نشده اما تیام چراغ سبز نشان داده و باشگاه استقلال هم آماده است تا بودجه کافی برای حفظ این مهاجم را فراهم آورد.

مامه تیام با گل‌های حیات‌بخش خود به مرد اول آبی‌ها بدل شده؛ بازیکنی که حالا فقدانش در ترکیب آبی‌ها آنقدر محسوس است که شکست دلهره آور در اصفهان مقابل ذوب آهن را رقم می‌زند و حضورش پیروزی بزرگ در تهران را.

تیام تا جایی پیش رفته که حتی او را به‌ عنوان بهترین مهاجم خارجی تاریخ باشگاه استقلال معرفی می‌کنند و چه بسا ادامه این روند بتواند این بازیکن سنگالی را جلوتر از جانواریو و ساموئل فقید که جزو بهترین خارجی‌های تاریخ استقلال محسوب می‌شوند، چهره کند.

تیام برای استقلال بدل شده به عنصری محوری که سرنوشت تیم به ساق‌هایش گره خورده است.

درخشش تیام در لیگ قهرمانان آسیا گرچه شعف بسیاری را در میان استقلالی‌ها حاکم کرده و موجی از امیدواری‌ها برای رسیدن به ستاره سوم آسیایی را پدید آورده اما از سویی نگرانی‌هایی را هم به وجود آورده است.

هواداران استقلال اکنون با این معمای بزرگ مواجهند که آیا مرد کلیدی خط حمله تیم محبوب‌شان فصل بعد هم در استقلال خواهد ماند؟ آیا تیام پای یک سال دیگر قرارداد مشروطی که با استقلال دارد می‌ماند یا به تیم‌های متمول عربی می‌رود؟

تیام با پیشنهادهای بزرگی مواجه است. پیشنهادهایی که از یک میلیون دلار هم تجاوز کرده است و در این شرایط هر بازیکنی باشد جدایی را به ماندن ترجیح می‌دهد. حتی بازیکنان داخلی هم وقتی با سیل پیشنهادها مواجه می‌شوند معمولا قرارداد با تیم‌های کشورهای عربی بخصوص قطر را به تیم‌های داخلی ترجیح می‌دهند و در همین استقلال کم نمونه نبوده‌اند که به رغم محبوبیت و نیاز مبرم مربیان، استقلال را ترک کرده‌اند.

مدیرعامل استقلال بعد از بازی با ذوب آهن و با افزایش احتمال جدایی این بازیکن تاکید کرد که آقای مامه در استقلال خواهد ماند. افتخاری وقتی با سوالی درباره آینده تیام در استقلال مواجه شد این پاسخ را داد: «او قول داده در استقلال بماند و می‌ماند. تیام دلش با استقلال است.»

اینکه حرف آقای مدیر تا چه اندازه حرف دل آقای تیام است قطعا در روزهای آتی مشخص خواهد شد اما اینطور که پیداست خرید خوب شفر که به واسطه پسرش به استقلال پیوسته نمی‌خواهد استقلال را ترک کند و قصد دارد یک فصل دیگر در این تیم بماند.

تیام تا به امروز روی ماندن نظر مثبت دارد و حتی خود نیز در مصاحبه‌ای که بعد از بازی انجام داد ابراز امیدواری کرد فصل آینده در استقلال باشد اما باشگاه استقلال نیز باید به لحاظ مالی این بازیکن را به خوبی تامین کند تا وسوسه دلارهای تیم‌های عربی احیانا پای تیام را نلرزاند.

تیام از قطر و امارات پیشنهاد‌های خوبی دریافت کرده اما استقلالی‌ها نیز برای تداوم همکاری با او بیکار ننشسته‌اند و می‌خواهند این بازیکن را در ازای پرداخت ۷۰۰هزار دلار در استقلال حفظ کنند.

رقمی که شاید برای باشگاه استقلال بار مالی سنگینی به همراه آورد و این باشگاه را دچار مشکلاتی کند اما به واقع با حد و اندازه‌های فنی تیام همخوانی دارد و دستمزد نامتعارفی برای این بازیکن محسوب نمی‌شود. تیام در حقیقت جزو معدود بازیکنان خارجی فوتبال ایران محسوب می‌شود که به اندازه پولی که می‌گیرد کارایی دارد و شاید در آینده به این نتیجه برسیم که حقوق این بازیکن در قیاس با توانایی‌هایش ناچیز هم بوده است! ماجرای ماندن مامه تیام در استقلال را اما نباید بی‌ارتباط با تمدید قرارداد وینفرد شفر دانست.

تیام به واسطه مرد آلمانی دوباره فرصت درخشش در فوتبال را به دست آورد و به نوعی خودش را مدیون پیرمرد آلمانی می‌داند. البته نقطه واصل تیام به استقلال در اصل ساشا است.

مغز متفکر وینفرد شفر و نزدیک‌ترین فرد به او که تمام امور اینچنینی در استقلال را هماهنگ می‌کند.

بدون شک اگر پای برخی دلال‌ها درمیان بود هیچ گاه استقلال موفق به جذب چنین بازیکنی نمی‌شد اما طبیعتا وقتی قرار است که پسر برای پدر بازیکن انتخاب کند می‌کوشد بهترین گزینه را برگزیند که ساشا شفر نیز این کار را کرده تا در نهایت استقلال نیز بهره‌های کافی از جذب تیام را ببرد.

تیامی که انگیزه و شادابی در چهره‌اش موج می‌زند و بی‌گمان اگر به همین منوال ادامه دهد فصل آینده مدعی اول آقای گلی در فوتبال ایران است و چه بسا در لیگ قهرمانان آسیا نیز به این جایگاه دست یابد. تیام حقیقتا یک نقشه راه و یک الگوی مناسب جذب بازیکن خارجی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      وقتی امیری و سیدجلال وغیره و غیره دوسال پیش با هشتصد و نهصد میلیون بستن و‌تو باور کردی و هیچ مشکلی هم برات پیش نیامد پس اینم باید باور‌کنی ولی قلم ناپاکت بهت چنین اجازه ای نمیده

    • بدون نام

      به کوری چشم حسودان و لنگیای جعلی میمونه خوبم میمونه

    • بدون نام

      این مامان تیام اینقدر دلتون رو برده ؟؟ شما که اینقدر با آب و تاب برای یک خارجی نوشتید چند بار از مهاجم های جوان ایرانی که در تیمهای مختلف مشغول بازی هستند اینجوری تعریف و تمجید کردید تا موجب افزایش روحیه و درخششون بشه ؟؟؟؟ خارجی پرستی در ذات بعضیهاست منجمله نویسنده این متن مزخرف

      پاسخ ها

      • مهدی

        خفه شو باو لجن لنکی

      • بدون نام

        خواهشا ساکت ؟از کی بنویسه از علیپور که ده تا پاس رو اگه خدا بخاد یکشو گل میکنه چقدر حسودی

    • بدون نام

      خیلی گندش نکنید،،انگشت پای علیپور هم نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدون شرح

      • محمد دانیالی

        علیپور؟؟؟؟؟

      • موسوی

        دوست عزیز ،کیسه ها را حق بده که اینجوری قربون صدقه تیام برن.اخه بهترین بازیکن تاریخ آقای فرناز بوده که بزرگترین افتخارش بازی در تیم الوصل و شاید هم یکی دوبار بازیکن هفته لیک امارات شد،حالا تصور کن ی بازیکن خارجی که ذخیره فیکس یوونتوس بوده و... .پس کیسه ها حق دارن جفتک بندازن !!!!

    • محمد

      وقتی اسطوره کیسه بخاطر پول وسط فصل شیشتقلال رو ترک کرد این یکی هم ترک میکنه زیاد دلخوش نباشین.فصل بعدهم واسه نایب قهرمانی میجنگین. چون سرورتون اجازه نمیده طعم صدرنشینی رو بچشین.خخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدجور زرد کردین لنگیای حقیر

      • محمد دانیالی

        بازم خدارو شکر به لطف وزیر ورزش و رییس جمهور و ... بعد ده سال غار نشینی لنگ هم دو تا جام اورد و باعث شد شماها از غار بیرون بیاید و از دیدن فوتبال اروپا دل بکنید خخخخخ

    • بدون نام

      اولاباور نمیکنید سرتون بزنید به دیوار. دوما تیام قرارداد داره دیگه نیازی به تمدید نداره . سوما خودتون جرررررررر ندید حاشیه درس کنید

    • حسن کهن سال

      سلام.چطور شما فقط درمورد قرارداد تیام واستقلال حرف میزنین.ولی پرسپولیس نمیبین.چطوردرموردرحمتی حرف میزنین.ولی توپی ک فرشاد احمدزاده زمانی ک بازیکن الجزیره زمین بود میخاست گل کنه نمیگین.متاسفم واقعا.

    • بدون نام

      اگر شما لنگیهای حسود بگذارید که مطمئنم جز حاشیه سازی کاری بلد نیستید

    • بدون نام

      مطمئن باش از دستمزد منشا و برانکو و دستیاراش کمتره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین الان کیسه رو هزار میفروشن کمتر از دستمزد تیامه

    • بدون نام

      اگر بره کیسه میشه همون کیسه ی منصوریان

      پاسخ ها

      • محمد دانیالی

        اونی که میگی بهش کیسه آسیا جلوش هیسه خخخخ دو ستاره واقعی و شنیدن سوت فینال آسیا حسرت کل لنگی ها خخخخ

      • محمد اس اسی

        به هرصورت هرپولی به تیام بدن حقشه وارزشش روداره ولی کلا به لنگیا ربطی نداره.شما منشا وسه تا اوکراینی رو دوسال پیش بایه قیمت بالا آوردید سه تا اوکراینی که معلوم نبود اصلا فوتبالی بودن یانه منشاء فوتبالی بود بینشون مثلا که تو یه سال به اندازه دوبازی تیام گل زده مروارید سیاهتون خدایی حلبی هم زیادشه

    • محمد دانیالی

      واقعا حسادت از قلم نویسنده موج میزنه حالم بهم خورد از مطلبت.بهتره بری یه تحقیق در رابطه با قرارداد بازیکنای تیم محبوبت بکنی ببینی امیری دو سه ملیاردی چطور قراردادشو هشصد نهصد ملیون ثبت کردن و یا بازیکنای دیگه.... پس حسادت بسه

    • آبی آسمونی

      علیپور لنگی٬انگشت کوچیکه پای تیام هم نمیشه.

    • بتوچه فضول لنگی

      خوب به توچه که باور کنی یا نکنی فضول.توچکاره این مملکتی؟.....حالا اومدی نظرمیدی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج