جاباما
۷۱۸۳۹۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: بازیکنانم توانایی شگفتی سازی را دارند

سرمربی تیم ملی ایران در مصاحبه با روزنامه پرتغالی عنوان کرد که هیچ تیمی را در گروهشان برتر از خودشان نمی داند و امیدوار است که از مرحله گروهی صعود کند.

خبرگزاری فارس: به نقل از روزنامه رکورد پرتغال، کمتر از یک ماه مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران از تیمش مطمئن است. او معتقد است که تیم ملی ایران با وجود همگروه بودن با اسپانیا و پرتغال توانایی صعود به مرحله بعد را دارد.

کی روش در مصاحبه خود گفت: فرصت ما بستگی به آنچه که در داخل زمین عمل می کنیم برمی گردد. بازیکنان با تمام وجود در این مسابقات بازی خواهند کرد و من اطمینان دارم که آنها می توانند یک شگفتی ایجاد کنند. اگر بگویم که تیم دیگری را برای صعود از گروهمان برتری می دهم دروغ گفته ام.

وی در ادامه درباره اینکه دوست دارد برای پنجمین بار نیز جام جهانی را تجربه کند، گفت: بعد از ۳۶ کار مربیگری این طبیعی است که به این رکورد در جام جهانی فکر کنم. من به دنبال چیز جدیدی نیستم اما یک برنامه خاص برای رسیدن به جام جهانی برای پنجمین بار ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رجایی

      آقای کی روش که تا دیروز میگفت ما شصت سال از اسپانیا و پرتغال عقبیم پی واسه چی با تیم عقب مونده ما میخواد بده جام جهانی اینا همش تبلیغها برای این که مدیران فوتبال ما همش باج دادن باید با مربی ایرانی می رفتیم نه با کسی که هر چی دلش میخواد میگه و هر کاری میخواد میکنه و رئیس فدراسیون هم همش میگهدبله قربان بابا اینجا ایرانه مهد دبیران و شیران مگه همین قلعه نویی یا دایی بدن برای تیم ملی ما فقط اجنبی پرستیم همین یا علی مدد

    • تیام آبی

      سپاس کی روش بزرگ... ب امید نباختن با گلهای زیاد چطوری کریسسسسسس چطوری راموسسس چطوری ایسکووووو... خوش ب حالمون ک باهاشون بازی میکنیم حتی اگ ببازیم و حذف بشیم ارزشش رو داره...

    • بدون نام

      این کیروش مگه چیزی مصرف میکنه؟

    • جناب پورسنایی مالزی

      پرسپولیسیا که تو تیم ملی سهمیه ندارن به این خاطر دیگه کیروش ادم سالمی نیست دیدن حشیش میکشه لنگیا دیدن داره شیشه وکراک میکشه چقدر این بدبختا ار اینکه هفتا ابی دل تو تیم کیروش قرار گرفته عقده ای شدن نفهم ها ....نکنه شما توقع دارید جای این هفت نفر یکی دوتا از لنگ بره تیم ملی نه داداش داری اشتب میزنی نمیخواد لنگی بیاد تو تیم ملی آخه خراب میشن کیروش را میبینند میرن سراغ مخدر واقعا نفهمید نفهم ها کی میخواهید بفهمید آخه نفهم ها خوب بفهمید دیگه نفهم ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج