۷۱۸۵۱۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

با یادآوری جی‌میل به ایمیل‌تان پاسخ دهید

پست الکترونیکی گوگل موسوم به جی‌میل (Gmail) قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم و رابط کاربری خود افزوده تا درصورت فراموشی، به کاربران یادآوری کند به ایمیل‌های قبلی پاسخ دهند.

ایسنا: پست الکترونیکی گوگل موسوم به جی‌میل (Gmail) قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم و رابط کاربری خود افزوده تا درصورت فراموشی، به کاربران یادآوری کند به ایمیل‌های قبلی پاسخ دهند.

به نقل از وب سایت gsmarena، از آنجا که شرکت گوگل یکی از بزرگترین پیشگامان عرصه تکنولوژی بخصوص توسعه فناوری هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و طراحی و تولید ابزار و گجت‌های فوق هوشمند محسوب می‌شود، حالا در تازه‌ترین اقدام خود اعلام کرده است که به سرویس آنلاین پست الکترونیکی خود، یعنی جی میل، قابلیت‌های شگفت‌انگیز و جدیدی را خواهد افزود تا رضایت کاربرانش را به دست بیاورد.

این قابلیت جدید بدین صورت است که جی‌میل به کاربران یادآوری می‌کند به آن دسته از ایمیل‌هایی که فراموش کرده‌اند به آن‌ها reply کنند، پاسخ و ایمیل بدهند. چندی پیش خبری منتشر شده بود که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان google I/O ۲۰۱۸ از محصولات، فناوری و به‌روزرسانی‌های جدیدی رونمایی و پرده‌برداری کرده بود که از این میان می‌توان به تغییر و تحولات در رابط کاربری سرویس پست الکترونیک جی میل و افزوده شدن قابلیت‌های جدید به آن، اشاره کرد.

قابلیت «پاسخ و ارسال ای‌میل هوشمند» می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که به علت مشغله و گرفتاری‌های زیاد کاری، فراموش می‌کنند بلافاصله بعد از مشاهده ایمیل‌های مختلف به آن‌ها پاسخ دهند، مفید و کاربردی باشد.

این قابلیت جدید که کاملا مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی است، به جی‌میل این امکان را می‌دهد تا به کاربران فراموشکار و پرمشغله، یادآوری کند به ایمیل‌های خود پاسخ داده و واکنش نشان دهند. البته لازم به ذکر است که کاربرانی که از این قابلیت چندان خوششان نمی‌آید، می‌توانند به راحتی با مراجعه به قسمت تنظیمات سرویس جی‌میل، آن را غیرفعال کنند.

این قابلیت و نسخه به‌روزرسانی شده از سرویس پست الکترونیک جی‌میل، قرار است طی دو روز آینده در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.

با یادآوری جی‌میل به ایمیل‌تان پاسخ دهید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m

      خیلی جالبه این روز ها کمتار کسی سراغ ایمیل و امثالهم میره
      از وقتی که شبکه های اجتماعی تو ایران اومده و رونق گرفته ارتباطات فوق العاده سریع تره شده و نیازی که ما ایرانیا از ایمیل داشتیم و ازش استفاده میکردیم با همین اپ ها برطرف شده
      خودم دیدم کسب و کارهای بازاری فنی تبلیغاتی پوشاک خوراک و .... که برای سهولت در کارشون از همین اپ ها استفاده میکنن
      خیلی خیلی کم دیدم کسی بره سراغ ایمیل
      جز موارد محدودی که هنوز ازش استفاده میکنن و در موارد محدودی
      گذاشتن این مطلب منو یاد این انداخت که داریم به عقب برمیگردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج