جاباما
۷۱۸۵۵۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

حسینی: فقط باید از تجربه کی‌روش استفاده کنیم

سیدجلال حسینی گفت: با توجه به زمان اندک تا شروع رقابت‌های جام‌جهانی فقط باید از تجربیات کی‌روش استفاده کرد.

ایسنا: سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر می کنم که دوباره به تیم ملی اضافه شدم. تیم ما هنوز کامل نشده است. خیلی از بازیکنان نیامده‌اند. تلاش می‌کنیم در این شرایط سخت برای بزرگ ترین رویداد جهان فوتبال آماده شویم. شرایط خیلی سخت است. باید تمام تمرکزمان را روی تمریناتمان بگذاریم. امیدوارم حمایت شویم. احساس می‌کنم مدتی است که همه چیز فراموش شده است.

او درباره دیر اضافه شدن یک سری از بازیکن‌ها اظهار کرد: این موضوع برمی‌گردد به فدراسیون. بازیکن‌ها مقصر نیستند. هر تصمیمی که گرفته شود ما تابع آن هستیم.

حسینی درباره آمادگی روحی تیم ملی ایران نیز گفت: این یک حقیقت است که ما با فوتبال بین المللی فاصله داریم. زمان اندکی پیش رو داریم. ما فقط باید از تجربه کی‌روش استفاده کنیم.

او در پایان در مورد بازی های دوستانه تیم ایران افزود:این بازی‌ها روی روحیه تیم خیلی تاثیر دارد و اعتماد به نفس و تاکتیک تیم را بالا می‌برد. از هوادارانمان خواهش می‌کنم که در آخرین بازی‌مان مقابل ازبکستان به ورزشگاه آزادی بیایند. بازیکن های جوان نیاز به حمایت مردم داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران 57

      کاش دراین 8سال که در فوتبال ایران بود از تجربیات ودانش بالای آقای کیروش استفاده میشد نمیدانم اینهمه دشمنی با این مربی بزرگ برای چی بود که اسم ایشان درکنار تیم ملی فوتبال ایران وزن و شخصیت فوتبالی داده متاسفانه یک عده‌ای مربیان درجه 3 کوچک و حسود امثالهم مایلی و ذوالفقار و قلعه وبرانک و نادرخشان وروشنک،، کمپین علیه سرمربی محترم تیم ملی تشکیل دادند که ایراد های بنی اسرائیل گرفته و کارشکنی فراوانی علیه ایشان در اصل برای پیشرفت تیم ملی فوتبال کشورمان ایجاد کردن،،آیا در تاریخ فوتبال ایران مربی به دانش کیروش آمده بود؟؟؟ و خواهد آمد،؟؟؟ که بعد از جام جهانی قرارداد ایشان تمام میشه،، که جام جهانی فوتبال رفتن آرزو میشه برای ایران،، بازی های آسیایی بعد از جام جهانی فوتبال درپیش هست، خواهیم دید با دلهره بازی های ایران با کشور های امارات متحده عربی و بحرین و عربستان سعودی و قطر هواداران نگاه میکنیم ولی کاش کیروش تمدید قرارداد کنه وبا افتخار جلو تلویزیون بشینیم نگاه کنیم، هرچند کیروش کوتاه نظران حسودان فراری دادن آقا کیروش هرجا میری و هستی آرزو سلامتی و موفقیت برای شما داریم هوادار فوتبال ملی ایران

    • بدون نام

      آقای باران57
      شمابایدهوادارکیروش باشی چون مثل کیروش بیشخصیت وبی ادبی اینومن نمیگم بلکه متنی که نوشتی وبزرگان فوتبال ایران روبااون اسمهایی که لایق خودته خطاب کردی میگه توهم مثل کیروش بزدلی

    • یاران 57

      من طرفدار کیروش نیستم، طرفدار وعاشق ایران هستم، این اسما که بزرگان ازش یاد میکنی چکار برای پیشرفت فوتبال ایران کردن؟؟ غیر از این که کارشکنی در کار سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، یادت بحرین،کویت وقطر امارات متحده عربی که جمع جمعیت آنها زیر 5درصد ایران نیست با چه دلهره واسترس بازی نگاه میکردیم یادت بازیکن سالاری حاکم بود یادت نظم در تیم ملی نبود بازیکن به مربی حکم تعویض میداد،، باند بازی در تیم ملی حاکم بود،، اگر شما را ناراحت کردم ببخشید،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج