جاباما
۷۱۸۵۶۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برتری فاحش رئال بر لیورپول در لیگ قهرمانان

رئال و لیورپول در حالی ۹ روز دیگر در کیف فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد که از حیث تجربه، کهکشانی ها اختلافی فاحش با رقیب انگلیسی خود دارند.

ورزش سه: رئال و لیورپول در حالی ۹ روز دیگر در کیف فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد که از حیث تجربه، کهکشانی ها اختلافی فاحش با رقیب انگلیسی خود دارند.


رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا حکمرانی می‌کند و این موضوع در فتح سه جام از چهار دوره اخیر آشکار است. این عناوین می‌تواند به چهار قهرمانی برسد اگر سفیدپوشان بتوانند در فینال کی‌یف (پنجم خرداد) لیورپول را شکست دهند.


این حکمرانی در عناوین اروپایی بازیکنان حاضر در این تیم نیز بیشتر دیده می‌شود. ۱۷ بازیکن تیم مادریدی ۴۶ جام و عنوان به دست آوردند و کریستیانو رونالدوبا چهار قهرمانی، بالاتر از همه قراردارد. از ۱۷ بازیکن ۱۵ فوتبالیست توانستند تمام عناوین اروپایی را به همراه رئال به دست آورند. تنها رونالدو و تونی کروس قهرمانی را با تیمی دیگر تجربه کردند (منچستریونایتد و بایرن مونیخ ). اگر رئال در پایتخت اوکراین قهرمان شود این فهرست به ۲۳ نفر افزایش پیدا می‌کند و این آمار به ۶۹ عنوان می‌رسد.

برتری فاحش رئال بر لیورپول در لیگ قهرمانان



لیورپول در مقایسه با رئال مادرید آمار ضعیفی دارد. تنها یک بازیکن تیم انگلیسی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. امره جان به همراه بایرن مونیخ در فصل ۱۳ - ۲۰۱۲ فاتح این بازی ها شد. او در این فصل لیگ قهرمانان حتی یک ‌دقیقه هم بازی نکرده است و تنها در یکی از بازی‌های مرحله گروهی روی نیکمت تیمش حضور داشت.


اگر رئال مادرید قهرمانی شماره سیزده خود را به دست بیاورد، فاصله‌اش را با دیگر تیم‌های اروپایی نیز افزایش می‌دهد. در جایگاه دوم این فهرست بارسلونا با ۲۲ عنوان قرار دارد (نیمی از عناوین رئال مادرید). تیم سوم بایرن مونیخ است که بازیکنان این تیم ۱۲ قهرمانی را تجربه کردند. تیم‌ ‌آلمانی آخرین باشگاه غیر اسپانیایی است که توانست فاتح لیگ قهرمانان شود. این اتفاق در فصل ۱۳ - ۲۰۱۲ با شکست دورتموند در فینال رخ داد، بایرن از آن پیروزی بازیکنانی همچون مانوئل نویر، بواتنگ، فرانک ریبری، آرین روبن و ... را حفظ کرده است.


در جایگاه چهارم چلسی و پاری ‌سن‌ ژرمن قرار دارند و بازیکنان هر دو تیم هفت قهرمانی دارند. با این حال شرایط آنها متفاوت است. در تیم لندنی از هفت قهرمان دو عنوان به داوید لوییس و تیم کهیل تعلق دارد که این قهرمانی به همراه چلسی در فصل ۱۲ - ۲۰۱۱ به دست آمد. در پاری ‌سن‌ ژرمن هیچ یک از هفت قهرمانی در این تیم رخ نداده است. دنی آلوس سه بار به همراه بارسلونا قهرمان شده است. موتا نیز با این تیم‌ ‌اسپانیایی قهرمانی را بالای سر برد و یک عنوان دیگر را با پیراهن اینتر به دست آورد. نیمار یک قهرمانی با تیم کاتالانی کسب کرد و آنخل دی ماریا توانست قهرمانی را با پیراهن مادرید تجربه کند.

پایین‌تر از پنج تیم برتر بشیکتاش با ۶ (په‌په با سه قهرمانی ، آدریانو دو قهرمانی و کوارشما یک قهرمانی) ، منچسترسیتی با چهار و پورتو با سه قهرمانی که هر سه به ایکر کاسیاس تعلق دارد، قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینا

      البته که رئال بهتره چون که لیورپول به لطف صلاح اومده اینجا اما رئال ... بازیکنایی داره که لیوه حتا تو خوابم نمیبینه

    • بدون نام

      رعال مادریدسروره همه تیماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج