۷۱۸۶۱۹
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

وقوع قتل در میهمانی مجردی در ولنجک

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک‌فقره قتل در یک میهمانی مجردی در ولنجک خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع یک‌فقره قتل در یک میهمانی مجردی در ولنجک خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی در این باره گفت: اراذل و اوباش سطح یک تهران که چندی پیش با شلیک گلوله پلیس از ناحیه پا مورد هدف قرار گرفته و دستگیر شده بود، این‌بار پس از آزادی از زندان و در میهمانی مجردی اقدام به کشتن یکی از دوستان خود و مجروح کردن دو تن دیگر کرد و در حال حاضر به اتهام قتل‌عمد تحت‌تعقیب اداره‌دهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفته است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: ساعت ۲۰ روز گذشته(چهارشنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۲/۲۶) وقوع یک فقره فوت ناشی از اصابت چاقو، به کلانتری ولنجک اعلام شد. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد فردی حدود ۳۵ ساله همراه دو نفر دیگر که آنها نیز مورد اصابت جسم تیز قرار گرفتند، برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده اما با وجود انجام اقدامات پزشکی فوت می‌کند.

با اعلام خبر به اداره ویژه قتل پلیس آگاهی، کارآگاهان این اداره در بیمارستان حاضر شده و در تحقیقات از دو مجروح صحنه درگیری اقدام به شناسایی یکی از اراذل و اوباش سطح یک شهر تهران به‌عنوان قاتل فراری کردند.

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود عنوان داشتند که هر سه نفر آنها از دوستان قاتل هستند که پس از آزادی وی (قاتل) از زندان، در خانه‌ی مجردی مقتول اقدام به گرفتن میهمانی برای قاتل کرده اما در ادامه بین آنها درگیری رخ داده و قاتل با سلاح سرد همراه خود هر سه نفر آنها را مورد ضربات چاقو قرار داده که پس از انتقال به بیمارستان، مقتول(میزبان میهمانی)فوت کرده است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: از زمان اعلام خبر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و تشکیل پرونده قتل عمد، تحقیقات ویژه پلیسی برای دستگیری قاتل در دستور کار اداره دهم قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه ادم خطرناکی رو ازاد میکنند. .واقعا که ....

    • مرادکچل

      اینوکه 10بارگفتیم تو خبره قبلی

    • محمدرضا بختیار

      با توجه به اوضاع درمانی بیمارستان ها و فکر کنم با بخشنامه های محرمانه و پشت پرده ای اصلا به فرد مصدوم رسیدگی نکرده اند که منجربه فوت او شده است و رواج چنین اعمالی در حوزه درمان کشور چندان مورد پسند و جالب نیستش

    • بدون نام

      وحید ......... بوده

    • میثم بروجردی

      تابلو کار اسراییله میخواد حواسمون از انتقال پایتختش پرت بشه وگرنه ما تاحالا هیچوقت ولگرد و معتادو بیکارو ارازل و اوباش نداشتیم.

    • ناشناس

      باید آنهارا اعدام کند

    • ع

      خاک برسرت از زندان ازاد شدی دوباره رفتی سراغ اینکه‌کسی بکشی

    • بدون نام

      چرا اسمی از قاتل نمی برید

    • بدون نام

      اقای عزیز از محرمانه وپشت پرده و .....چی میگید؟ میشه یه کامنت دی.ه بذاری ! نرسیدن واعمال..! اراذل وقتی چاقو میخورن تو بیمارستانم برای درمان ایجاد رعب وحشت درست میکنن! طرف داره بخیه میزنه یارو هنوز فحاشی ناموسی میکنه!! یه حادثه اتفاقی شاید درست بفرمایید ولی چهارتاکمتر. اینها همونایی هستند که مست میکنن شیشه های ماشین منو شمارو خرد میکنند! رفیق فافریک قاتل قبا عید سرتاسر ماشینهای پارک شده میدون خراسان را باشمشیر سامورایی ازبین بردن!!! قاتل احتمالا و. م . و رفیقشم ا. م. ه‌.ک.و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج