جاباما
۷۱۸۶۲۰
۱۹ نظر
۵۰۱۲
۱۹ نظر
۵۰۱۲
پ

ترامپ: ایران عامل هر درگیری در خاورمیانه است

رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه با تکرار اتهامات علیه ایران مدعی شد این کشور عامل هر درگیری در منطقه غرب آسیا است.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه بار دیگر اتهامات همیشگی علیه ایران را تکرار کرد و تهران را عامل تمام درگیری‌ها در منطقه غرب آسیا معرفی کرد.

به نوشته فاکس‌نیوز ترامپ در دیدار با «ینس استولتنبرگ»، دبیر کل ائتلاف ناتو گفت: «دولت من، همچنین به همکاری با متحدانمان برای متوقف کردن بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده آنها در سراسر خاورمیانه (غرب آسیا) متعهد است.»

ترامپ در ادامه گفت: «صرفنظر از اینکه کجا بروید و کجا مشکلی وجود داشته باشد، ایران دقیقاً عامل آن است و ما دیگر این وضعیت را نخواهیم داشت.»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین روز پنجشنبه در یک سخنرانی جداگانه از اظهارات «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید که گفته بود واشنگتن در مذاکرات با پیونگ‌یانگ به دنبال پیاده کردن مدل «لیبی» و «معمر قذافی»، رهبر معدوم این کشور است، عقب‌نشینی کرد.

ترامپ گفت: «اگر نگاهی به آن مدل بکنید - مدل قذافی- کشت و کشتار تمام عیار بود. ما آنجا رفتیم که جای آنها باشیم. اگر به توافق نرسیم آن مدل پیاده خواهد شد. ولی اگر توافق بکنیم، فکر می‌کنم کیم جونگ اون (رهبر کره شمالی) بسیار شادمان خواهد بود.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «حرفی که جان بولتون زد مربوط به زمانی است که ما مشکلی داشته باشیم، چون ما نمی‌توانیم به آن کشور اجازه بدهیم سلاح هسته‌ای داشته باشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      زنده باد ترامپ عزیز

    • دیده بان

      برو بابا تو هم. آمریکا بمب اتم می زند ما با توهم شما در هسته ای شدن خطرناکیم؟! آمریکا خاورمیانه را پر از سلاح و لبریز از تنش می کند آنوقت ما تنش زایی کرده ایم. آمریکا به عراق و افغانستان لشکرکشی می کند، ایرانیان مسبب نابسامانی منطقه هستند! واقعا در چه عصر مسخره ای واقع شده ایم. کافی است هر غلطی بکنی اما تبلیغات رسانه ای قوی داشته باشی تا ماست را سیاه بنمایی و آب از آب تکان نخورد. صد البته رسانه های دروغگو نیاز به مخاطبان ابله هم دارند که ماشاءالله کم نداریم. همین است که عده ای القاعده ای عربستانی یازده سپتامبر را رقم زدند و تازگی ایران دادگاهی شده است!! دوران عجیبی است. سردرد گرفتیم...

    • حسین

      ترامپ، نهایت حماقت....

    • محمدرضا بختیار

      وقتی که به دلیل نقض حقوق بشری اسراییلی ها از سوی سازمان و دیده بان حقوق بشری با اعتراض روبه‌رو بشه و اسراییل در واکنش عضویتش را در این سازمان لغو بکنه ترامپ هم باید علنی اعلان کنه که هر کشوری که در راستای چهارچوب امریکا گام برداردمواجه می شود با سرنوشت ابدی و ترور!!!ویا امریکاو پنج عضو دایم شورای امنیت استفاده از منابع هسته ای وحتی گسترش سلاح هسته ای را برای خودشان اولویت می دانند ولی برای بقیه کشورها خط قرمز فرض می شود قوانین آنها قوانین دزدان سر گردنه و راهزنان راهم رو سفید کرده است

    • بدون نام

      این مردک روانی تا یه جنگی توی خاورمیانه راه نندازه ول کن نیست

    • بدون نام

      شما هم که به استناد کل تاریخ منشا صلح و آرامشید لابد

    • بدون نام

      آمریکا هم عامل صلح تو کل جهان با سلاحهای که به کشورهای عربی میدهد که علیه هم استفاده کنند

    • شکیبه

      کاملا موافقم

    • رجب اغولی منقلولی شنگولی

      برو عامو دیوونه

    • بدون نام

      پس چرا امریکا اگه سلاح هسته ای داره اشکال نداره؟

    • بدون نام

      این آغا تو تبلیغات انتخاباتیش میگفت :هر چند سخته اما باید قبول کنیم که ایران داره علیه داعش میجنگه، خب مثل این که عربستان کلی پول داده تا ترامپ این حرف رو بزنه،

    • بدون نام

      عاشقتم بزرگوار

    • بدون نام

      اینو خداییش راست گفته

    • بدون نام

      حنات دیگر رنگی نداره . برای چی صحبت های این مفلوک را رسانه ای میکنید . اروپا با ماست . دنیا با ماست . حالا ایشون نباشه .

    • بدون نام

      ... این یک جمله راراست میگه، بابادست ازدخالت درکشورهای دیگربردارید،جنگ افروزی برای هدفی پوچ ورویای محال..فقط سرمایه این مملکت نابودمی شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه تو عراق و سوریه دخالت نمی کردن که داشتی از ترس داعش دنبال سوراخ موش می گشتی بزرگوار

    • بدون نام

      شدیدا با حرفش موافقم ... کما اینکه اگر وضعیت مادی معنوی مردم ایران خوب وعالی بود شدیدا با حرفش مخالف بودم

    • بدون نام

      دقیقا

    • بدون نام

      آمریکا خودش جز هفت تا کشور تو تمام دنیا پایگاه نظامی داره.چرا ی عده داخل کشور کوچکترین شناختی از مسائل استراژیک ندارن.چرا مسائل رو با هم قاطی می کنید.ریشه بیکاری و فرق در جای دیگس و ربطی به حضور ایران در منطقه نداره.اینکه خط مقدم ایران فرسنگ ها دورتر از مرزهای ایرانه باعث شده امنیت کامل درکشور ایجاد بشه و جلوی طمع کشورها برای حمله به ایران رو گرفته.حالا اگه مثل جنگ تحمیلی چب و راست موشک سرتون بباره قدر امنیت رک می فهمید.خواهشا مسائل رو با هم قاطی نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج