جاباما
۷۱۸۷۶۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مذاکرات مثبت باشگاه سپاهان با قلعه نویی

تیم مدیریتی باشگاه سپاهان مذاکرات بسیار مثبتی را با گزینه اصلی سرمربی‌گری سپاهان انجام داده و در آینده ای نزدیک این خبرها رسما اعلام خواهد شد.

خبرگزاری فارس: حمیدباقری مدیرروابط عمومی باشگاه سپاهان در مورد شرایط سپاهان و بحث هدایت این تیم، گفـت:‌ مجموعه مدیریتی این باشگاه در راستای آماده سازی یک تیم قوی و مدعی برای حضور در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از مدت‌ها قبل برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و انتخاب یک سرمربی توانمند و با تجربه در دستور کار مجموعه سپاهان قرار گرفته است. با توجه به بررسی‌های انجام شده وهمچنین توجه به خواسته‌های جامعه هواداران سپاهان امیر قلعه‌نویی سرمربی موفق و کاربلد که هواداران سپاهان خاطرات بسیار خوبی با ایشان دارند یکی از گزینه‌های اصلی هدایت سپاهان بوده و خوشبختانه تا به امروز به توافقات مثبتی هم با ایشان دست پیدا کرده‌ایم.

وی افزود:‌ نیکفر رئیس هیات مدیره باشگاه به همراه تابش مدیرعامل این باشگاه, جلسه ای بسیار مثبت را با مدیر برنامه‌های این سرمربی نام آشنا برگزار کردند و باشگاه منتظر دریافت پاسخ نهایی از جانب او است. از هواداران درخواست داریم به برخی از شایعات بی اساس که در فضای مجازی منتشر شده و هدفشان تخریب مدیریت سپاهان است توجهی نداشته باشند و اخبار موثق در مورد مذاکره با سرمربی آینده تیم فوتبال سپاهان و خرید بازیکنان جدید را از طریق منابع معتبر باشگاه وهمچنین وب سایت رسمی این باشگاه دنبال کنند. بدیهی است که اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه همه تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا بهترین انتخاب ها را برای تیم فوتبال سپاهان داشته باشند تا در لیگ هجدهم سپاهان بتواند دل هوادارانش را شاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول کلان بدید دیگه اقاامیر هیج حرفی نداره..پول کم بدید واگذارتون میکنه به خدا مثل همیشه..نتیجه هم پنجاه پنجاه ازش بخواهید دیگه حله..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج