جاباما
۷۱۸۷۷۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش فریدون زندی به مرگ بازیکن استقلال

زندی هنوز هم نمی‌تواند مرگ ساموئل را باور کند.

خبرآنلاین: زندی هنوز هم نمی‌تواند مرگ ساموئل را باور کند.

خبر باور کردنی نبود؛ جی لوید ساموئل در گذشت. او یک بازیکن فوق‌العاده بود و ۴ فصل در ایران بازی کرد، سه فصل برای استقلال و یک فصل برای پیکان. جی لوید در استقلال عملکرد خوبی داشت و بازی‌های درخشانی انجام داد ولی قلعه‌نویی بعد از حضور در این باشگاه، او را نخواست تا عازم پیکان شود. این بازیکن ۸۸ مسابقه در لیگ برتر ایران انجام داد و ۴ بار هم برای استقلال گل زد. جی لوید در سال‌های گذشته از آبی‌ها هم طلب داشت که ظاهرا باشگاه توانست این طلب را تسویه حساب کند. این بازیکن در سن ۳۷ سالگی و بر اثر تصادف، در گذشت. جی لوید در یکی از جاده‌های ترینیداد و توباگو، در حالی که قصد داشت با خودروی رنجرور خود از پیچ خطرناکی رد شود، با یک دستگاه ون تصادف کرد.

هنوز پلیس توضیحی درباره مقصر این تصادف نداده است ولی شاهدان می‌گویند جی لوید بعد از تصادف زنده بود و قصد داشت حتی از خودرویش خارج شود ولی نتوانست و در آتش سوخت. مرگ او بسیار دلخراش بود. با این حال واکنش ها به این مرگ دلخراش همچنان ادامه دارد تا جایی که اشلی یانگ ستاره این روزهای من یونایتد در توئیتی خطاب به بازمانده ها و طرفداران ساموئل نوشت:«واقعا خبر تلخ و شوکه کننده ای بود. یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم، کسی که فوتبالم را مدیون حمایت های او در آستون ویلا هستم چون روزی که به عنوان یک جوان بی تجربه به ویلا پا گذاشتم جی لوید بود که حمایتم کرد تا رشد کنم.»

جی لوید ساموئل در ایران هم محبوبیت زیادی داشت و همبازیانش همیشه از او به نیکی یاد می‌کنند. فریدون زندی در این باره می‌گوید: «نمی‌دانم چه بگویم. واقعا خبر تلخ و غمگینی بود. باورم نمی‌شود. جی لوید یک بازیکن فوق‌العاده و یک دوست بی‌نظیر بود. مرگ او باور کردنی نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحش شادیادش گرامی قلعه نویی فقط دنبال دلال

      پاسخ ها

      • تیام آبی

        خخخ

    • امین تاجی

      روح سامول عزیز شاد

    • بدون نام

      خداوند رحمتش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج