جاباما
۷۱۸۷۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گروه کُر فلوت تهران آلبوم جدید منتشر می‌کند

سرپرست گروه کُر فلوت تهران در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی از تولید و انتشار آلبومی از کنسرت های اروپایی این گروه و یک آلبوم جدید دیگر خبر داد.

خبرگزاری مهر: .فیروزه نوایی سرپرست گروه کُر فلوت تهران با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود توضیح داد: طبق آخرین برنامه ریزی هایی که انجام دادیم قرار بر این است آثار به صحنه رفته در کنسرت های اروپایی گروه کُر فلوت تهران در قالب یک مجموعه موسیقایی شامل ۲ آلبوم در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. البته غیر از این اثر یک آلبوم دیگر نیز به انتشار خواهد رسید که این آلبوم نیز شامل قطعاتی است که از مدت ها قبل نسبت به ضبط آنها اقدام کرده بودیم.

گروه کُر فلوت تهران آلبوم جدید منتشر می‌کند

وی ادامه داد: گروه کُر فلوت تهران به سرپرستی من و رهبری ارکستر سعید تقدسی طی هفته های گذشته مجموعه کنسرت هایی را در شهرهای زوریخ، فلدکیرش، گراتس و وین روی صحنه بردند که قرار است این مجموعه کنسرت ها در قالب آلبوم به علاقه مندان عرضه شود. در این کنسرت ها که فراهم کردن مقدمات برگزاری آنها شش ماه طول کشید، پیام تقدسی و کیان سلطانی با ویولنسل و نینا کلینار با ساکسیفون یک کنسرتو از ویوالدی را در هر کنسرت اجرا کردند. در شب آخر نیز رضا ناژفر به عنوان سولیست کر فلوت را همراهی کرد. ضمن اینکه در یکی از این برنامه ها نصیر حیدریان رهبر ارکستر ایرانی و استاد دانشگاه گراتس اتریش به صورت افتخاری بخشی از کنسرت را رهبری کرد.

سرپرست فلوت کر تهران درباره کیفیت این برنامه ها گفت: خوشبختانه به خاطر تمرین های جدی کر فلوت در این برنامه ها، کوک و موزیکالیته کر فلوت بسیار بهتر از برنامه ما در جشنواره فجر بود. این در حالی است که کیفیت اجرا هم به در این کنسرت ها مورد ارزیابی منتقدان اروپایی قرار گرفت که می توان به انتشار نظرات منتقدان در «مجله فرهنگ» (kulturzeitschrift.at) کشور اتریش اشاره کرد که افتخار بزرگی برای کر فلوت تهران محسوب می شود.

نوایی با اشاره به برگزاری مستر کلاس های فلوت در این تور گفت: در تمام شهرها ما از استادان فلوت آن منطقه بهره بردیم و مستر کلاس هایی با استفاده از استادان هر شهر داشتیم که برای اعضای کر فلوت تهران فرصتی با ارزش بود و معتقدم اعضای کر فلوت تهران با کوله باری از تجربه و خاطرات خوب به ایران بازگشتند.

این استاد پیشکسوت فلوت درباره آخرین کنسرت کر فلوت تهران نیز گفت: گروه کُر فلوت تهران اردیبهشت ماه امسال در فستیوال موسیقی معاصر برنامه ای برگزار کرد که در آن برنامه آثاری از آهنگسازان ایرانی مانند محمدسعید شریفیان، امین شریفی، کوشیار شاهرودی و آثاری از ماتیاس تیگلر آهنگساز و نوازنده فلوت برای مخاطبان اجرا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج