۷۱۸۸۷۸
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

امام جمعه شهرکرد:

باید مراقب بود تا اروپا، ایران را معطل نکنند

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: باید مراقب بود تا اروپایی‌ها نیز زمان نخرند و ایران را معطل نکنند.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: فساد تنها گرفتار مفسد نمی‌شود بلکه اگر فسادی در جامعه رخ داد تمام جامعه را درگیر خواهد کرد.

وی افزود: هر گونه آسیب دیگری اعم از فسادهای اقتصادی، ادارای، سیاسی و.. نیز اگر در جامعه رواج یافت موجب گرفتار شدن تمام افراد می‌شود و راه چاره این است که همه ناظر باشند و کمک کنند تا فساد از جامعه رخت بربندد و جامعه در سلامت ایمانی و اخلاقی باشد نه اینکه در بی‌تفاوتی و بی غیرتی به سر برد.

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: در این راستا امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگان است.

وی ماه رمضان را بهترین فرصت برای اصلاح آسیب‌های موجود در جامعه دانست و گفت: این ماه تنها برای نخوردن و ننوشیدن نیست بلکه عظمت آن بسیار بالاتر است و افرادی که لایق باشند میهمان پروردگار خواهند شد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به ۱۸ اردیبهشت ماه رورجهانی موزه و میراث فرهنگی، گفت: این مسئله بسیار مهم است و نمی‌توان در جهان یک نگاه واحد به میراث فرهنگی داشت و باید مردم آثار گذشتگان را رصد کرده و از آن مراقبت کنند.

وی ادامه داد: این آثار باید آن‌گونه که هست حفظ شود نه اینکه همراه با اعمال سلیقه باشد و جای ظالم و مظلوم در تاریخ عوض شود.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه تاریخ باید آن‌گونه که هست مثل آینه شفاف در معرض دید همگان قرار گیرد تا موجب عبرت شود، اظهار کرد: گاهی در نگاه ملی‌گرایی به این امر توجه نمی‌شود و جای مظلوم و ظالم عوض می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ اردیبهشت ماه روز جمعیت است که گاهی مورد غفلت واقع می‌شود، اضافه کرد: امروز افزایش جمعیت برای شیعه و برای کشور یک اصل و یک مهم ضروری است و اگر قصد خدمت به مکتب اهل بیت(ع) را داریم باید این امر را جدی بگیریم.

حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: کسانی که با شیعه دشمنی دارند می‌خواهند غیر از این عمل شود در حالیکه جمعیت از ضرورت‌های جامعه و پیروان اهل بیت (ع) است و باید منتظران مهدی (عج) افزایش یابد.

وی تصریح کرد: ۳۱ اردیبهشت ماه روز اهدای عضو است که این اقدام از حسنات است و هرچه بیشتر روی این معنا کار شود به بسیاری حیات می‌بخشد.
حجت‌الاسلام نکونام اظهار کرد: اول خرداد ماه آغاز حصر اقتصادی آمریکا علیه ایران است که تا امروز ادامه و گسترش داشته و هرچه تحریم‌ها بیشتر شد ملت ایران مصمم‌تر، آبدیده‌تر و پویا به مسیر خود ادامه دادند.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و اینکه گفت و گو با دیگر اعضاء اشکالی ندارد، گفت: باید مراقب بود تا اروپایی‌ها نیز زمان نخرند و ایران را معطل نکنند.

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری اروپایی‌ها همانند آمریکایی‌ها هستند و هرگز به خاطر منافع جزئی، آمریکا را از دست نخواهند داد.

وی گفت: سوم خرداد ماه روز مقاومت، ایثار و پیروزی است که در عملیات بیت‌المقدس خرمشهر و دیگر بخش‌ها آزاد شدند و این از معجزات الهی است.

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران انزجار خود را از جنایات رژیم صیونیستی بر علیه فلسطین اعلام می‌کند و به فضل پروردگار ریشه ظلم آنان برچیده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      شما فساد داخلی را حل کرد ه ای که بدنبال فساد اونطرف دنیا افتاده ای......تو کار زمین را نکو ساختی...که بر آسمان ها بپرداختی؟؟؟فردو سی

    • بدون نام

      بابا اروپا با ماست .
      دوران تحریم تمام شد .
      فقط برید حالشو ببرید .

    • شایگر

      اقای نکونام دولت داره با زندگی مردم بازی میکند وپول میکشند بالا شما میگید اروپا معطل نکند در حالی ک دولت داره ما رو معطل میکند؟اقای رفسنجانی اومده تو منطقه ما کتیبه دزدی میکنه ودولت کاری بهش نداره اما منم منم میکنید ومیدزدید..من جوان لیسانس عمران ۲۶سالمه بیکارم؛خواهش میکنم اگر کسی دستگاه گنج دارد پراز جاهای نشونه عالی همراه با عکس میفرستم بیاد در بیارد وامنیت تضمین شده

    • بدون نام

      سگ از اربابش طبعیت میکنه

    • بدون نام

      چشم‌ منتظر بودیم شما بگید!!

    • بدون نام

      از همین الان سرکاریم.

    • بدون نام

      فعلاایران برسردوراهی سخت وخطرناکی قرارگرفته که آینده مملکت مارارقم میزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج